Ja!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben wat MP3tjes aan het taggen, kom ik hier op: http://www.musicmeter.nl/album/30450
Kent iemand dit?
Gelukkig staat de Adams-versie een stuk hoger.quote:
Een bandje uit de jaren '80quote:
Hoor je de versie van Do dan nog steeds?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Do heeft dit nummer echt verpest, afschieten dan maar?
Mijn vader heeft ALTIJD Sky radio aan. Need I say more?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoor je de versie van Do dan nog steeds?
Afgezien van de Top 2000 dan.
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef laxus13 het volgende:
Prima nummer dit tenminste beter dan de versie van Do
Wij noemden het toen een punkbandje, maar echt punk is het niet. Een beetje zoals de Boegies uit Groningen. Ik ken ze verder ook niet heel goed hoor, maar het was een bekend bandje in de jaren '80 in bepaalde kringen.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Genre? Aparte albumtitel wel
Ja, okee, als je de luisteraars dáárvan op Bryan zijn versie tracteert krijgen de cardiologen het druk, dat is waar.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ALTIJD Sky radio aan. Need I say more?
Oke, apartquote:Op donderdag 29 december 2011 12:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wij noemden het toen een punkbandje, maar echt punk is het niet. Een beetje zoals de Boegies uit Groningen. Ik ken ze verder ook niet heel goed hoor, maar het was een bekend bandje in de jaren '80 in bepaalde kringen.
Die heeft het gecoverdquote:Op donderdag 29 december 2011 12:45 schreef Quisho het volgende:
Dacht altijd dat het een Clapton liedje was
Pogo-en op festivals enzoquote:
quote:
Het is eigenlijk een country song zelfs.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:48 schreef Quisho het volgende:
En ik dacht dat dit een Dylan liedje was![]()
![]()
Oh okeequote:Op donderdag 29 december 2011 12:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een country song zelfs.
Die van Zuid-Limburg danquote:Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef Jane het volgende:
Weer die geweldige 'reclame' voor boeken.
Krijg het alweer benauwd als ik er aan denk...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef Jane het volgende:
Weer die geweldige 'reclame' voor boeken.
Ja, je zal er maar wonen!quote:
Het Siberië van Nederland?quote:
Je weet dat het echt mis is met je regio als ze er op de radio reclame voor moeten maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |