quote:
samen luisteren wel... maar fok blijft een beetje achter als ik bij lief ben... enneuhm tja t werk is ook wat drukker dan andere jaren dus niet zo veel internettijd tussendoor......quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
AhhhMaar samen op Fok en luisteren dan?
dat vond ik ook iddquote:
Ik heb ook een beetje het gevoel dat een nummers als deze ergens in de top100 had moeten staan?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stemde hier ook op. Stond niet in de keuzelijst zover ik zag, maar misschien verkeerd gekeken, als zoveel mensen erop hebben gestemd?
Oh, da's wel mooi kut.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:38 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Hehe kan niet slapen van de pijn jonge, daarom hier maar heen.
U mad, bro?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef UltrasVAKP het volgende:
Wel een van de beste van Guusje dit.
Eens.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje het gevoel dat een nummers als deze ergens in de top100 had moeten staan?
Ik hoor van erg veel mensen dat ze op deze hebben gestemd. En ik heb nog helemaal niemand gehoord die bijvoorbeeld op Adele heeft gestemd.
Paracetamolquote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, da's wel mooi kut.Heb je geen fatsoenlijke pijnstillers in huis?
Real life first. Super tof die ontwikkelingen bij je! Zit helaas bijna nooit meer op Twitter ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
samen luisteren wel... maar fok blijft een beetje achter als ik bij lief ben... enneuhm tja t werk is ook wat drukker dan andere jaren dus niet zo veel internettijd tussendoor......
ach het komt wel weer goed met me hoor...
Tegen de tijd dat lief en ik samen wonen heb ik weer tijd om veel te fokken
[..]
dat vond ik ook idd
Jij zegt wel heel vaak wat ik wil zeggen!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Guus moet van dat nummer van Herbert af blijven! Verdorie.
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb deze en het origineel van Herbert Grönemeyer op mijn iPod maar ik luister er nooit naar, veel te heftig.
Scott!!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef ScottTracy het volgende:
Ah, eindelijk weer eens een avondje/nachtje Top 2000 luisteren.
Dan ben je wel erg ver heen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef ScottTracy het volgende:
Oké, ik ben nu in een zodanig labiele toestand dat ik dit mooi vind.
Mag ik vragen wat je precies hebt? (Is me even ontgaan)quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
ParacetamolAnti-biotica was niet nodig zeiden ze.. mwahh
Hey, da's lang geleden. Zeker een jaar.quote:
Nopequote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Joh??!
Lang leve de heropvoeding van de top2000 dan maar!
quote:
Ziet er gezellig uit!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Paar foto's van vandaag in het Top 2000 Cafe:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hehe. Wanneer mag je weer naar de tandarts?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
ParacetamolAnti-biotica was niet nodig zeiden ze.. mwahh
Ja, serieus. Ik ging niet alleen voor Keane naar Rock in Park hoor. R.E.M.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
serieus? kun je toch beter de cd opzetten: geluid is beter, de liedjes zijn noot voor noot hetzelfde (geen enkele variate of improvisatie tijdens de hele fucking show!) en je hebt geen pijn aan de rug van `t staan
Misschien wel tweequote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef ScottTracy het volgende:
Hey, da's lang geleden. Zeker een jaar.
Stuk van de tand afgebroken door een klap van een vuist (met aansteker ertussen gedruktquote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je precies hebt? (Is me even ontgaan)
Misschien kan ik je dan een tip geven.
Ja, op zich gaat het primaquote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien wel tweeAlles goed?
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een gezelligheid hierEn we gaan nog niet naar bed
En dat is idd precies het enige nummer van Guus dat ik hebben kan!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet zo huilen van Herbert. Laat Guus maar Brabant zingen, dat vind ik zelfs een gezellig nummer
Dit gaat laat worden..quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een gezelligheid hierEn we gaan nog niet naar bed
Hmm.... das niet zo fijnquote:Op woensdag 28 december 2011 23:45 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Stuk van de tand afgebroken door een klap van een vuist (met aansteker ertussen gedrukt)
TVquote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
De tv gaat hier weer harder! Lekker!
Brabant is juist een van zijn mindere nummers.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef Eska het volgende:
[..]
En dat is idd precies het enige nummer van Guus dat ik hebben kan!
Niet te laat want moet morgen studeren, uiteraard wel met de Top 2000 aanquote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ja, op zich gaat het primaMet jou? Mis de AKQ-avondjes met jou en ER wel
Ze hebben de tand gevijld en geschuurd en dat soort zaken en moet nu afspraak maken met mijn eigen tandarts maar die is de hele vakantie gesloten (t/m 7 januari oid).. pff hoop dat het nog snel beter gaatquote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hmm.... das niet zo fijn![]()
Antibiotica is dan natuurlijk totaal niet op z'n plek en onnodig.
Pijnstillers slikken (niet teveel uiteraard) en goed koelen dan maar. En zo snel mogelijk een nieuwe afspraak maken.
Binnen de tandheelkunde ben ik helaas niet zo goed onderlegd.
Klinkt niet lollig.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:48 schreef UltrasVAKP het volgende:
Ze hebben de tand gevijld en geschuurd en dat soort zaken en moet nu afspraak maken met mijn eigen tandarts maar die is de hele vakantie gesloten (t/m 7 januari oid).. pff hoop dat het nog snel beter gaat
Neem eens opquote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan deze ook meezingen. Vroeger veel gehoord thuis.
Ja, maar niet zoveel meer als vroegahquote:Op woensdag 28 december 2011 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ookLaatst zocht ik iets en toen raakte ik in een oud topic verzeild, ik dacht: Verdeurie, dat was toch een mooie tijd. Post jij daar nog?
Nee je gezangquote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De telefoon? Die is leeg en staat in het infuus.
Origineel van Meisje van 16 (une enfant) vind ik ook niet zo. De Noel Harrison en vooral de Boudewijn de Groot versie vind ik mooierquote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alhoewel er wel Franstalige nummers zijn die ik mooi vind.
Francoise Hardyquote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alhoewel er wel Franstalige nummers zijn die ik mooi vind.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is genoeg om Deep Purple en Yes nog mee te pakken![]()
![]()
Oke.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
lekkere stoned muziek ook al versta ik er niet veel van.
Ik heb wel zin in wat vermaak hahaquote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh. Dat moet je niet willen horen.
zou net typen dat je wel een oplader hebt toch?!?!?!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Oplader ligt boven, zo meteen weer erin prikken
Ja, goeie intro, erg sterkquote:Op woensdag 28 december 2011 23:56 schreef Eska het volgende:
Oh, weer zo'n nummer dat na een halve minuut eigenlijk klaar zou moeten zijn.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in wat vermaak haha
Te vroeg!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:58 schreef Nanuq het volgende:
Volgend uur:
893 BLØF Wat zou je doen
892 Yes Yours is no disgrace
891 Gloria Gaynor I will survive
890 Nick & Simon Vallende sterren
889 Chris Isaak Wicked game
888 Sade Smooth operator
887 Blue Nile Tinseltown in the rain
886 Queen Tie your mother down
885 Nick & Simon De dag dat alles beter is
884 Coldplay Life in technicolor part II
883 B 52's Love shack
882 Fish A gentleman's excuse me
Trustenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef jrk1990 het volgende:
Ik ga hierna nokken. Veel luisterplezier nog.
Jammer dat Fly like an eagle vanacht komt, een keuzeplaat van me
Oh? Ik word nieuwsgierig.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:00 schreef Nizno het volgende:
trusten allen die gaan slapen...
en van de smooth operator zal ik zo even een cover neerzetten
je kunt beter een uurtje wat anders gaan doenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Flitspaal het volgende:
893 BLØF Wat zou je doen![]()
892 Yes Yours is no disgrace![]()
891 Gloria Gaynor I will survive![]()
890 Nick & Simon Vallende sterren![]()
889 Chris Isaak Wicked game![]()
888 Sade Smooth operator![]()
887 Blue Nile Tinseltown in the rain![]()
886 Queen Tie your mother down![]()
885 Nick & Simon De dag dat alles beter is![]()
884 Coldplay Life in technicolor part II![]()
883 B 52's Love shack![]()
882 Fish A gentleman's excuse me
staat er alquote:
100% Niet Leukquote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef Nanuq het volgende:
Het 100% NL gehalte in deze Top2000 is veel te hoog.
Whehehe. Je moet ook niet twéé zangpartijen proberen te doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:02 schreef Diaan73 het volgende:
Een tip voor iedereen: Love Shack is bijna niet te karaoken in je eentje. Been there done that.
Slaap lekker, 'zusje'!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ook slapen, voor de rijmelarij van Blof blijf ik niet wakker.
Wel opletten, voor je het weet heb je een aansteker in je smoel zittenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:04 schreef UltrasVAKP het volgende:
Wel lekker om dit met zatte kop in iemand zijn gezicht te schreeuwen, dat refrein dan.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:04 schreef Jane het volgende:
Wat ik zou doen? Ik zou de radio normaal gesproken uitzetten, maar ja, Top 2000....
Tijn heeft hem gelukkig wel zachter gezet.
Truste!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ook slapen, voor de rijmelarij van Blof blijf ik niet wakker.
Nee, daar ben ik pijnlijk achter gekomen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Je moet ook niet twéé zangpartijen proberen te doen.
Kijk voortaan wel of al mijn maten achter mij staan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel opletten, voor je het weet heb je een aansteker in je smoel zitten
Nee hoor, ik vind het ook niet echt geweldig.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:10 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind niet veel aan dit nummer. Maar het zal wel aan mij liggen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef FritsFlits het volgende:
Grappig, vannacht krijgen we eerst 'She's Leaving Home' en daarna 'Meisje van 16'. Iets is dus niet helemaal goed gedaan
Jajaja.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:14 schreef Tijn het volgende:
Dit is het moment dat het kaf van het koren scheidt. Wie nu afhaakt is geen echte Trooper.
Goodnight!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:14 schreef Tijn het volgende:
Dit is het moment dat het kaf van het koren scheidt. Wie nu afhaakt is geen echte Trooper.
Weltrustenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
Dan maar geen Trooper... ik ga naar bed.
Veel plezier nog, slaap lekker voor straks en tot morgen
Truste!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
trustequote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik trek het goed hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Het contrast kan niet groter zijn.
Hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef Tijn het volgende:
Ik trek het goed hoor
Het schijnt dat Gloria Gaynor niet al te lang geleden in Nederland optrad en stomverbaasd was dat het hele publiek het nodig vond om luidkeels "Lalalala" mee te roepen op de vioolstukken van dit nummer
Ik vind deze cover toch veel mooier dan het origneel van de Hermes House Band.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik trek het goed hoor
Het schijnt dat Gloria Gaynor niet al te lang geleden in Nederland optrad en stomverbaasd was dat het hele publiek het nodig vond om luidkeels "Lalalala" mee te roepen op de vioolstukken van dit nummer
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik trek het goed hoor
Haar dochtertje Bo deed mee met Junior Masterchefquote:Op donderdag 29 december 2011 00:21 schreef TLC het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met dat mooie belspelmeiske gaan
https://www.google.com/se(...)J6X7ToenIpGdOtWb3L8Bquote:Op donderdag 29 december 2011 00:21 schreef TLC het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met dat mooie belspelmeiske gaan
Dag naamgenootquote:Op donderdag 29 december 2011 00:29 schreef Tijn het volgende:
Nah, dat was het even wat mij betreft. Tot morgen
Ik bewaar 'm even, ben bang dat ik anders Blue Nile en Queen mis.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:31 schreef Nizno het volgende:
en daar hebben we de echte smooth operator
be my guestquote:Op donderdag 29 december 2011 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik bewaar 'm even, ben bang dat ik anders Blue Nile en Queen mis.
En nog gestegen ook!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Pas het eerste nummer van Queen in de lijst?!?!?!
Bijna alle nummers van Queen zijn gestegenquote:
Ik vind dit een minder nummer, maar gelukkig dat er nog veel steengoeie nummers van Queen langskomen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Pas het eerste nummer van Queen?!?!?!
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Bijna alle nummers van Queen zijn gestegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Ik hoor dit graag, nog liever hoor ik Love of my life. Met harp.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind dit een minder nummer, maar gelukkig dat er nog veel steengoeie nummers van Queen langskomen.
iWet nu?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed, of je valt ff op je iPad 2 in slaap
ja hoor showoff.... je mag ook zeggen dat je in slaap viel... maar die iPad2 moest er ff tussen hequote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed, of je valt ff op je iPad 2 in slaap
Neuh, het is serieus waar. iPad 2 is van de zaakquote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor showoff.... je mag ook zeggen dat je in slaap viel... maar die iPad2 moest er ff tussen he
Dennis Weeningquote:Op donderdag 29 december 2011 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jan Smit en zo een andere eikel bij top to go go
Ik viel gisteren in slaap voor m'n iMac en vandaag voor m'n Macbook Proquote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor showoff.... je mag ook zeggen dat je in slaap viel... maar die iPad2 moest er ff tussen he
De HTC Desire Z maakt van je post een dieptepuntquote:Op donderdag 29 december 2011 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik viel gisteren in slaap voor m'n iMac en vandaag voor m'n Macbook ProToen ging gelukkig mijn HTC Desire Z af anders had ik de Top2000 gemist..
Ik heb een hekel aan iPods en iPhones. Je kan niet even makkelijk muziek op een iPod zetten of eraf halen. iPhone zijn ook zo gesloten als de pest. En 10 keer zo duur als een HTC.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De HTC Desire Z maakt van je post een dieptepunt
Maar het design is prachtigquote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan iPods en iPhones. Je kan niet even makkelijk muziek op een iPod zetten of eraf halen. iPhone zijn ook zo gesloten als de pest. En 10 keer zo duur als een HTC.
Da's het enige goede er aanquote:Op donderdag 29 december 2011 00:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar het design is prachtig
Inderdaad. Ik heb liever een lelijk quad-core Tegra 3 monster dan een prachtig gedesigned brick.quote:
Pro Tools draait alleen 10x beter op zo'n i7 brick en Final Cut kan je wel vergeten op een Windows barrelquote:Op donderdag 29 december 2011 01:01 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb liever een lelijk quad-core Tegra 3 monster dan een prachtig gedesigned brick.
Boudewijn de Groot dan!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met dit prachtige nummer ga ik slapen! Tot morgen
* FritsFlits steekt hand in de luchtquote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef Eska het volgende:
Wie wist dat de vrouwenstem van Elly (van Rikkert) is?
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits steekt hand in de lucht
Ik wist dat niet.. Maar het is prachtig!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef Eska het volgende:
Wie wist dat de vrouwenstem van Elly (van Rikkert) is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |