Dan ben je wel erg ver heen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef ScottTracy het volgende:
Oké, ik ben nu in een zodanig labiele toestand dat ik dit mooi vind.
Mag ik vragen wat je precies hebt? (Is me even ontgaan)quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
ParacetamolAnti-biotica was niet nodig zeiden ze.. mwahh
Hey, da's lang geleden. Zeker een jaar.quote:
Nopequote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Joh??!
Lang leve de heropvoeding van de top2000 dan maar!
quote:
Ziet er gezellig uit!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Paar foto's van vandaag in het Top 2000 Cafe:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hehe. Wanneer mag je weer naar de tandarts?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
ParacetamolAnti-biotica was niet nodig zeiden ze.. mwahh
Ja, serieus. Ik ging niet alleen voor Keane naar Rock in Park hoor. R.E.M.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
serieus? kun je toch beter de cd opzetten: geluid is beter, de liedjes zijn noot voor noot hetzelfde (geen enkele variate of improvisatie tijdens de hele fucking show!) en je hebt geen pijn aan de rug van `t staan
Misschien wel tweequote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef ScottTracy het volgende:
Hey, da's lang geleden. Zeker een jaar.
Stuk van de tand afgebroken door een klap van een vuist (met aansteker ertussen gedruktquote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je precies hebt? (Is me even ontgaan)
Misschien kan ik je dan een tip geven.
Ja, op zich gaat het primaquote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien wel tweeAlles goed?
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een gezelligheid hierEn we gaan nog niet naar bed
En dat is idd precies het enige nummer van Guus dat ik hebben kan!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet zo huilen van Herbert. Laat Guus maar Brabant zingen, dat vind ik zelfs een gezellig nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |