quote:
samen luisteren wel... maar fok blijft een beetje achter als ik bij lief ben... enneuhm tja t werk is ook wat drukker dan andere jaren dus niet zo veel internettijd tussendoor......quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
AhhhMaar samen op Fok en luisteren dan?
dat vond ik ook iddquote:
Ik heb ook een beetje het gevoel dat een nummers als deze ergens in de top100 had moeten staan?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stemde hier ook op. Stond niet in de keuzelijst zover ik zag, maar misschien verkeerd gekeken, als zoveel mensen erop hebben gestemd?
Oh, da's wel mooi kut.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:38 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Hehe kan niet slapen van de pijn jonge, daarom hier maar heen.
U mad, bro?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef UltrasVAKP het volgende:
Wel een van de beste van Guusje dit.
Eens.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje het gevoel dat een nummers als deze ergens in de top100 had moeten staan?
Ik hoor van erg veel mensen dat ze op deze hebben gestemd. En ik heb nog helemaal niemand gehoord die bijvoorbeeld op Adele heeft gestemd.
Paracetamolquote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, da's wel mooi kut.Heb je geen fatsoenlijke pijnstillers in huis?
Real life first. Super tof die ontwikkelingen bij je! Zit helaas bijna nooit meer op Twitter ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
samen luisteren wel... maar fok blijft een beetje achter als ik bij lief ben... enneuhm tja t werk is ook wat drukker dan andere jaren dus niet zo veel internettijd tussendoor......
ach het komt wel weer goed met me hoor...
Tegen de tijd dat lief en ik samen wonen heb ik weer tijd om veel te fokken
[..]
dat vond ik ook idd
Jij zegt wel heel vaak wat ik wil zeggen!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Guus moet van dat nummer van Herbert af blijven! Verdorie.
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb deze en het origineel van Herbert Grönemeyer op mijn iPod maar ik luister er nooit naar, veel te heftig.
Scott!!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef ScottTracy het volgende:
Ah, eindelijk weer eens een avondje/nachtje Top 2000 luisteren.
Dan ben je wel erg ver heen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef ScottTracy het volgende:
Oké, ik ben nu in een zodanig labiele toestand dat ik dit mooi vind.
Mag ik vragen wat je precies hebt? (Is me even ontgaan)quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
ParacetamolAnti-biotica was niet nodig zeiden ze.. mwahh
Hey, da's lang geleden. Zeker een jaar.quote:
Nopequote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Joh??!
Lang leve de heropvoeding van de top2000 dan maar!
quote:
Ziet er gezellig uit!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Paar foto's van vandaag in het Top 2000 Cafe:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hehe. Wanneer mag je weer naar de tandarts?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
ParacetamolAnti-biotica was niet nodig zeiden ze.. mwahh
Ja, serieus. Ik ging niet alleen voor Keane naar Rock in Park hoor. R.E.M.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
serieus? kun je toch beter de cd opzetten: geluid is beter, de liedjes zijn noot voor noot hetzelfde (geen enkele variate of improvisatie tijdens de hele fucking show!) en je hebt geen pijn aan de rug van `t staan
Misschien wel tweequote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef ScottTracy het volgende:
Hey, da's lang geleden. Zeker een jaar.
Stuk van de tand afgebroken door een klap van een vuist (met aansteker ertussen gedruktquote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je precies hebt? (Is me even ontgaan)
Misschien kan ik je dan een tip geven.
Ja, op zich gaat het primaquote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien wel tweeAlles goed?
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een gezelligheid hierEn we gaan nog niet naar bed
En dat is idd precies het enige nummer van Guus dat ik hebben kan!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet zo huilen van Herbert. Laat Guus maar Brabant zingen, dat vind ik zelfs een gezellig nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |