Dit gaat laat worden..quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een gezelligheid hierEn we gaan nog niet naar bed
Hmm.... das niet zo fijnquote:Op woensdag 28 december 2011 23:45 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Stuk van de tand afgebroken door een klap van een vuist (met aansteker ertussen gedrukt)
TVquote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
De tv gaat hier weer harder! Lekker!
Brabant is juist een van zijn mindere nummers.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef Eska het volgende:
[..]
En dat is idd precies het enige nummer van Guus dat ik hebben kan!
Niet te laat want moet morgen studeren, uiteraard wel met de Top 2000 aanquote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ja, op zich gaat het primaMet jou? Mis de AKQ-avondjes met jou en ER wel
Ze hebben de tand gevijld en geschuurd en dat soort zaken en moet nu afspraak maken met mijn eigen tandarts maar die is de hele vakantie gesloten (t/m 7 januari oid).. pff hoop dat het nog snel beter gaatquote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hmm.... das niet zo fijn![]()
Antibiotica is dan natuurlijk totaal niet op z'n plek en onnodig.
Pijnstillers slikken (niet teveel uiteraard) en goed koelen dan maar. En zo snel mogelijk een nieuwe afspraak maken.
Binnen de tandheelkunde ben ik helaas niet zo goed onderlegd.
Klinkt niet lollig.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:48 schreef UltrasVAKP het volgende:
Ze hebben de tand gevijld en geschuurd en dat soort zaken en moet nu afspraak maken met mijn eigen tandarts maar die is de hele vakantie gesloten (t/m 7 januari oid).. pff hoop dat het nog snel beter gaat
Neem eens opquote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan deze ook meezingen. Vroeger veel gehoord thuis.
Ja, maar niet zoveel meer als vroegahquote:Op woensdag 28 december 2011 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ookLaatst zocht ik iets en toen raakte ik in een oud topic verzeild, ik dacht: Verdeurie, dat was toch een mooie tijd. Post jij daar nog?
Nee je gezangquote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De telefoon? Die is leeg en staat in het infuus.
Origineel van Meisje van 16 (une enfant) vind ik ook niet zo. De Noel Harrison en vooral de Boudewijn de Groot versie vind ik mooierquote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alhoewel er wel Franstalige nummers zijn die ik mooi vind.
Francoise Hardyquote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alhoewel er wel Franstalige nummers zijn die ik mooi vind.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is genoeg om Deep Purple en Yes nog mee te pakken![]()
![]()
Oke.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
lekkere stoned muziek ook al versta ik er niet veel van.
Ik heb wel zin in wat vermaak hahaquote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh. Dat moet je niet willen horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |