iWet nu?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed, of je valt ff op je iPad 2 in slaap
ja hoor showoff.... je mag ook zeggen dat je in slaap viel... maar die iPad2 moest er ff tussen hequote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed, of je valt ff op je iPad 2 in slaap
Neuh, het is serieus waar. iPad 2 is van de zaakquote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor showoff.... je mag ook zeggen dat je in slaap viel... maar die iPad2 moest er ff tussen he
Dennis Weeningquote:Op donderdag 29 december 2011 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jan Smit en zo een andere eikel bij top to go go
Ik viel gisteren in slaap voor m'n iMac en vandaag voor m'n Macbook Proquote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor showoff.... je mag ook zeggen dat je in slaap viel... maar die iPad2 moest er ff tussen he
De HTC Desire Z maakt van je post een dieptepuntquote:Op donderdag 29 december 2011 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik viel gisteren in slaap voor m'n iMac en vandaag voor m'n Macbook ProToen ging gelukkig mijn HTC Desire Z af anders had ik de Top2000 gemist..
Ik heb een hekel aan iPods en iPhones. Je kan niet even makkelijk muziek op een iPod zetten of eraf halen. iPhone zijn ook zo gesloten als de pest. En 10 keer zo duur als een HTC.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De HTC Desire Z maakt van je post een dieptepunt
Maar het design is prachtigquote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan iPods en iPhones. Je kan niet even makkelijk muziek op een iPod zetten of eraf halen. iPhone zijn ook zo gesloten als de pest. En 10 keer zo duur als een HTC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |