SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik ook interessant. Leg eens uit TSquote:Op woensdag 28 december 2011 22:59 schreef GizartFRL het volgende:[...] echter willen zijn oude buren niet naar Zeeland en heeft Z tijdelijk geen rijbewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
goedkoper dan 6.75 per post?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:03 schreef Bastoenie het volgende:
Als die dat beestje zo graag wil kan die ook een dagje gaan treinen, is die nog goedkoper uit ook.
En anders kun je er altijd nog een tas van makenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:08 schreef Renesite het volgende:
Ach, als het stikt heeft het nog een aantal levens over.
OMGquote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En anders kun je er altijd nog een tas van maken
bwhahahaquote:
Goed zo. TS mag blij zijn dat hij een man is, anders was hij er niet zo makkelijk vanaf gekomen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Anno2012 het volgende:
Ik had dion grauss aan de lijn. hij vertelde dat hij een inval zou doen bij TS en dat hij een forse straf zou krijgen.
Die ondertiteling is echt awesome!quote:
Vrooooom..quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die ondertiteling is echt awesome!![]()
quote:
http://www.waarmaarraar.n(...)geluk_per_post_.htmlquote:Vrouw verstuurt kat per ongeluk per post
Een Duitse vrouw uit Rottach-Egern wou haar familie verrassen door hen een doos met cadeaus op te sturen met de post. Maar ze merkte niet dat haar kater Jonasch de kartonnen doos had uitgekozen als speelterrein en heeft hem zo op een 600 kilometer lange reis gestuurd. Twee dagen later kwam het pakket aan en mocht de onfortuinlijke kat eruit. Gitti Rauch zei dat ze haar kat zelfs niet gemist heeft, omdat hij wel vaker escapades maakt en enkele dagen durft weg te blijven. Janosch zou ook maar een middelgrote kat zijn die, net zoals alle andere katten, graag in dozen vertoeft. Waarschijnlijk heeft hij de reis al slapend doorgebracht, zodat hij er zonder kleerscheuren vanaf is gekomen.
moet dat beest verdoven schrijf ik toch. dit is om het zuurstofverbruik te minimaliseren (anders, stress = veel energie en zuurstofverbruik). het kan prima je moet alleen wel even de doos goed prepareren en BREEKBAAR erop zetten.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef Anne het volgende:
Die luchtgaten hebben weinig zin als het curverdoosje volgestouwd zit tussen andere pakketjes.
Dan beginnen inderdaad mijn mondhoeken te bewegen. Als die letters supergroot worden ga ik hardop stuk gewoon.quote:
op zich maakt dit nog niet zoveel uit, die kat klimt wel naar de andere kant als het moet. belangrijkste is dat er geen voorwerpen naast de kat in de doos zitten.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:27 schreef hetizmij het volgende:
Plak er wel een sticker op met breekbaar, dan gaan ze er voorzichtig mee om. En zet op de bovenkant, 'deze kant boven' zodat ze doos niet op de kop zetten. Dan moet het goed komen.
Ik zou als ik jou was als de bliksem naar een zooloog gaan want een kat die kan overleven zonder zuurstof is uniek!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:59 schreef GizartFRL het volgende:
Vervoersplan zou een grote curver doos zijn met luchtgaten welke weer in een kartonnen doos met schuimplaten komt tegen stoten/vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is een poepstorm op komst.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was als de bliksem naar een zooloog gaan want een kat die kan overleven zonder zuurstof is uniek!waarom al dit ongeloof. het kan prima en volgens mij staat er ook niets in de regels dat dit niet mag. verdoven (tegen stress en gekke geluiden die opvallen bij de postmedewerkers), luchtgaten (hoeven niet groot te zijn), klaar. ongelovige pinguïns hierzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik krijg gewoon het bange vermoeden dat je het ook nog echt gedaan hebtquote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom al dit ongeloof. het kan prima en volgens mij staat er ook niets in de regels dat dit niet mag. verdoven (tegen stress en gekke geluiden die opvallen bij de postmedewerkers), luchtgaten (hoeven niet groot te zijn), klaar. ongelovige pinguïns hierzo
Dat hoop je dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:27 schreef hetizmij het volgende:
Plak er wel een sticker op met breekbaar, dan gaan ze er voorzichtig mee om.
het ontbreekt jou aan gezond verstand? Dat er niet letterlijk staat dat het niet mag betekent niet dat het wél mag..quote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom al dit ongeloof. het kan prima en volgens mij staat er ook niets in de regels dat dit niet mag. verdoven (tegen stress en gekke geluiden die opvallen bij de postmedewerkers), luchtgaten (hoeven niet groot te zijn), klaar. ongelovige pinguïns hierzo
poes heeft welgeteld 12 uur in de doos gezeten en was na een dagje (bijkomen van de valium) weer helemaal zichzelf. overigens hebben we constant de t&t gevolgd en hadden we in geval van nood uiteraard wel even met het postkantoor gebeld.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
ik krijg gewoon het bange vermoeden dat je het ook nog echt gedaan hebt
wat vond poesmans ervan?
Nog nooit van briefgeheim gehoordquote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
het ontbreekt jou aan gezond verstand? Dat er niet letterlijk staat dat het niet mag betekent niet dat het wél mag..
Zodra die mensen daar doorhebben dat er een kat inzit, gaat die doos natuurlijk open en zijn de rapen gaar, en terecht.
stel je niet aan. jouw biefstukje is op een heel wat minder vriendelijke manier naar het slachthuis vervoerd dan dat wij die kat hadden verpakt.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
het ontbreekt jou aan gezond verstand? Dat er niet letterlijk staat dat het niet mag betekent niet dat het wél mag..
Zodra die mensen daar doorhebben dat er een kat inzit, gaat die doos natuurlijk open en zijn de rapen gaar, en terecht.
Toch zou het van de zotte zijn wanneer postbodes pakketjes open gaan makenquote:
Volgens mij heb je echt geen idee hoe er met dozen om word gegaan en waar deze dozen allemaal inkomen.(bestelbusjes,container/vrachtwagen)quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
poes heeft welgeteld 12 uur in de doos gezeten en was na een dagje (bijkomen van de valium) weer helemaal zichzelf. overigens hebben we constant de t&t gevolgd en hadden we in geval van nood uiteraard wel even met het postkantoor gebeld.
als ik er een vaas van 2000 euro mee verstuur en dat komt goed aan, waarom dan niet een goed verpakte kat? echt he, stel je niet aan. breekbaar erop, doos goed prepareren en er is niets aan de hand. EN AANGETEKEND VERSTUREN.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt geen idee hoe er met dozen om word gegaan en waar deze dozen allemaal inkomen.(bestelbusjes,container/vrachtwagen)
Een vaas hoeft geen adem te krijgen en kun je stevig verpakken. Een kat kun je niet stevig verpakken en moet ademen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik er een vaas van 2000 euro mee verstuur en dat komt goed aan, waarom dan niet een goed verpakte kat? echt he, stel je niet aan. breekbaar erop, doos goed prepareren en er is niets aan de hand. EN AANGETEKEND VERSTUREN.
daarom valium (om rustig te houden) en kleine gaatjes in de doos (hoeft bijna niets te zijn, mensen vergissen zich hier blijkbaar nogal in). stevige doos, zorgen dat de gaatjes niet doorkijken naar binnen, dekentje rond in de doos doen, kat erin, BREEKBAAR erop, BOVENKANT erop, SVP VOORZICHTIG VERVOEREN DANK Uquote:Op donderdag 29 december 2011 00:00 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Een vaas hoeft geen adem te krijgen en kun je stevig verpakken. Een kat kun je niet stevig verpakken en moet ademen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef hetizmij het volgende:
Voor de serieuze mensen... het is verboden om levende dieren per post te versturen. Staat in de voorwaarden van PostNL. Met uitzondering van bepaalde soorten insecten.
ik zie het. misschien is het veranderd dan we hebben toen echt goed gekekenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef RBWO het volgende:
http://www.google.nl/url?(...)hi3fyKbn3cS6HRZYgzAQ
Dan effe CTRL F en zoeken op "dieren".
Edit: pagina 20 paragraaf 13.5
ik vind het gewoon onzin. je mag wel je dier eigenhandig doodmaken en dan opsturen maar levend versturen, nee dat mag niet, stel je voor! echt, nederland op haar kleinst.quote:
ben je toch nog meer tijd mee kwijt dan met de auto?quote:
nee. jij mag wel je levenslang mishandelde stukje varken eten maar een kat maximaal 24 uur in een doos vervoeren, ja, nee DAT moet verboden zijn want dat kan toch niet. hypocriet.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:28 schreef Schpast het volgende:
Dit kan niet. Een kat opsturen met de post...
Nee kut. Je kan dat beest best in een kooi in de auto vervoeren. Je doet t toch niet op de post? Wat als dat beest in een bestelbusje gaat en helemaal achterin en dan onderop zit. Dan stikt die nogquote:Op donderdag 29 december 2011 00:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. jij mag wel je levenslang mishandelde stukje varken eten maar een kat maximaal 24 uur in een doos vervoeren, ja, nee DAT moet verboden zijn want dat kan toch niet. hypocriet.
ach welnee. eet jij nu maar lekker je stukje varken op wat 12 maanden binnen in een klein kuthok heeft moeten leven nadat zijn oortjes, staartje en tanden er half af zijn gehaaldquote:Op donderdag 29 december 2011 00:33 schreef RBWO het volgende:
[..]
Nee kut. Je kan dat beest best in een kooi in de auto vervoeren. Je doet t toch niet op de post? Wat als dat beest in een bestelbusje gaat en helemaal achterin en dan onderop zit. Dan stikt die nog
Ik ga zo een lekkere puppy burger klaarmakenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach welnee. eet jij nu maar lekker je stukje varken op wat 12 maanden binnen in een klein kuthok heeft moeten leven nadat zijn oortjes, staartje en tanden er half af zijn gehaald![]()
Ze kunnen ook per vliegtuig vervoerd worden, dus waarom niet per post?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:28 schreef Schpast het volgende:
Dit kan niet. Een kat opsturen met de post...
dit dus. en nu ga ik slapen. ik word soms zo moe van mensen die niet zelf willen / kunnen / durven nadenkenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze kunnen ook per vliegtuig vervoerd worden, dus waarom niet per post?
nog heel even een laatste reactie. die kat hebben we ook heel goed verpakt, we wilden natuurlijk wel dat hij levend aankwam. en hij is levend aangekomen wat me toch wel het beste bewijs lijkt dat we goed ons werk hebben gedaan. de nederlandse overheid is gewoon hypocriet met de varkentjes die je wel mag eten ondanks dat ze daarvoor hun hele leven worden achtergesteld, en dan moeilijk doen over dieren vervoeren in een goede verpakking.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef RBWO het volgende:
Omdat dieren op een aparte plek worden vervoerd in t vliegtuig? Dat moet je aangeven. Tis niet dat je dat beest in je koffer propt en zo t vliegtuig in gooit...
Dus: speciaal vervoer. En dat kan niet per post?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef RBWO het volgende:
Omdat dieren op een aparte plek worden vervoerd in t vliegtuig? Dat moet je aangeven. Tis niet dat je dat beest in je koffer propt en zo t vliegtuig in gooit...
Nee? Niet dat ik weet. Ze hebben vast geen katten bezorgservice of iets dergelijks.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus: speciaal vervoer. En dat kan niet per post?
Van Gend en Loos? iets? Koerier?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:00 schreef RBWO het volgende:
[..]
Nee? Niet dat ik weet. Ze hebben vast geen katten bezorgservice of iets dergelijks.
Het ging over de post in t algemeen. Poes in doos, sticker erop en gaan. Speciaal vervoer aka kattentaxi is nooit ter sprake gekomenquote:Op donderdag 29 december 2011 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van Gend en Loos? iets? Koerier?
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef 2cv het volgende:
Wat doen jullie moeilijk !
Gewoon een labeltje met het adres + wat postzegels er op aan de halsband van het beest vastbinden en afgeven op het postkantoor.
Zeker nog nooit een kat per post verstuurd
Want dat doet ieder mensquote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef 2cv het volgende:
Wat doen jullie moeilijk !
Gewoon een labeltje met het adres + wat postzegels er op aan de halsband van het beest vastbinden en afgeven op het postkantoor.
Zeker nog nooit een kat per post verstuurd
Ja, jij niet dan?quote:
Ik probeerde een keer om mijn buurman erin te doen, maar dat lukte niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja, jij niet dan?
wel een beetje van die piepschuim dingen er in doen tegen het schudden.
Ik niet, hij komt zelf maarquote:Op donderdag 29 december 2011 03:18 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hij is niet eens bereid om even op en neer te rijden voor z'n kat?
Al zou ik 20 uur moeten rijden ... ik zou het voor mijn kat overhebben.
Waarom moet er piepschuim in die kat, dierenbeulquote:Op donderdag 29 december 2011 02:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja, jij niet dan?
wel een beetje van die piepschuim dingen er in doen tegen het schudden.
Een serieuze reactie plaatsen, maar niet de OP goed lezen.quote:Op donderdag 29 december 2011 07:41 schreef Vhiper het volgende:
Maar eens een serieuze reactie er tussendoor, voor wat het waard is...
Nee, NATUURLIJK stuur je je kat NIET zomaar in een doosje naar Nieuw Zeeland, Lees je hier eens in in de mogelijkheden, maar het lijkt me een duur grapje:
http://www.dierentransport.com/index.html
Ook niet als je op de doos ging zitten en hem daarna dicht plakte? En dan met ducktape wel zorgen dat alle kieren en gaten goed dichtgeplakt zijn. Dat is tegen het scheuren van de doos. Maar anders moet je toch een grotere doos zien te regelen.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik probeerde een keer om mijn buurman erin te doen, maar dat lukte niet.
In de doos, niet in de kat. Wat denk je wel niet ben geen dierenbeul.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom moet er piepschuim in die kat, dierenbeul
Kurk in de anus. Blijft 't allemaal lekker binnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kan prima hoor. Wel een tip nog: voor een 1,30 euro kun je het pakket aangetekend versturen. Verzenden naar het buitenland (Friesland) kost dacht ik maar een paar euro extra. De kans dat de medewerkers van postNL er dan mee gaan gooien oid is een stuk kleiner omdat ze zelf moeten lappen als er iets stuk gaat. Zorg wel dat je de kat genoeg ruimte geeft en zorg dat de luchtgaten een beetje verdekt zijn. Zorg ook dat je de kat vlak voordat hij verstuurd wordt langzaam verterend voedsel geeft, met een beetje geluk kan hij zich dan nog inhouden voordat hij aankomt.
bij mij werkt het altijd. bereiding voor vervoer:quote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook niet als je op de doos ging zitten en hem daarna dicht plakte? En dan met ducktape wel zorgen dat alle kieren en gaten goed dichtgeplakt zijn. Dat is tegen het scheuren van de doos. Maar anders moet je toch een grotere doos zien te regelen.
daarom moet je het beest ook kalmeringsmiddelen geven. valium werkte prima en de dosis is op internet te vinden voor kattenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:14 schreef summer2bird het volgende:
Dit topic
Ik hoop dat die kat een beetje rustig is.
Die van ons hebben we ook wel eens opgesloten in een doos. Die begint knetterhard te mauwen en probeert zichzelf naar buiten te krabben.
Dan zal ie er wel niks op hebben gezet. Maar als je er 'breekbaar' opzet en 'bovenkant' dat wordt het pakketje speciaal het hele sorteercentrum rondgebracht natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 11:19 schreef summer2bird het volgende:
Doet me denken aan dat topic van een gozer die zijn pakketje helemaal uitelkaar gescheurd in de voortuin vond.
Met dank aan postNL
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
bij mij werkt het altijd. bereiding voor vervoer:
- verpulver buurman
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:56 schreef CindieY het volgende:
Obvious troll is obvious. En om toch een serieuze reactie te geven: al staat je hele pakje beschreven met breekbaar, dan wordt er nog niet voorzichtig mee om gegaan. Weet wat je stuurt met de post. Verder:
Te laatquote:Op donderdag 29 december 2011 10:08 schreef Catbert het volgende:
Je moet er vooral geen "breekbaar" of "handle with care" stickers opplakken want dan gaan ze er juist mee gooien. Nou, toi toi toi!
Hmm goed idee, ik ga het straks weer eens proberenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook niet als je op de doos ging zitten en hem daarna dicht plakte? En dan met ducktape wel zorgen dat alle kieren en gaten goed dichtgeplakt zijn. Dat is tegen het scheuren van de doos. Maar anders moet je toch een grotere doos zien te regelen.
Anders kan je hem altijd als versiering gebruiken win winquote:Op donderdag 29 december 2011 12:36 schreef Farenji het volgende:
Kat versturen per post kan best maar ik zou hem dan wel eerst invriezen en luchtdicht verpakken in carbonite. Als je hem dan daarna ontdooit zal hij waarschijnlijk wel blind zijn in het begin maar dat komt vanzelf goed.
Alsof ze daar achterkomen als je 'em geluidsdicht verpaktquote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Psy-freak het volgende:
Van PostNL:
Verder geldt er een algemeen verbod voor:
-levende dieren
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:14 schreef Rapaille het volgende:
TS, godver wees eens niet zo lui en haal dat beestje gewoon op.
Per post
Deed ik vroeger ook wel eens, als alternatief van postcrossing.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:36 schreef Farenji het volgende:
Kat versturen per post kan best maar ik zou hem dan wel eerst invriezen en luchtdicht verpakken in carbonite. Als je hem dan daarna ontdooit zal hij waarschijnlijk wel blind zijn in het begin maar dat komt vanzelf goed.
Die ga ik onthouden!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij mij werkt het altijd. bereiding voor vervoer:
- verpulver buurman
- droog buurman in oven
- maal droge stukken tot poeder
et voila, voor een paar euro stuur je je buurman heel nederland doorals je toegang hebt tot een verbrandingsoven kan het nog wat efficiënter natuurlijk.
Laat ff weten of het goed uitpaktequote:Op donderdag 29 december 2011 12:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hmm goed idee, ik ga het straks weer eens proberen
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zou je een dode kat dan wel mogen opsturen?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Psy-freak het volgende:
Troll
Van PostNL:
Verder geldt er een algemeen verbod voor:
-levende dieren
Ik heb nu een probleem, hij is dood.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden!
[..]
Laat ff weten of het goed uitpakte
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Daar heeft Postnl de pakkatservice voor. Wel voldoende poeszegels plakken anders gaan ze mauwen dat er niet genoeg betaald is.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:51 schreef Quannum het volgende:
[..]
Zou je een dode kat dan wel mogen opsturen?
Nieuwe buurman kopen? Je mag de mijne hebben :-Dquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nu een probleem, hij is dood.
Ik was vergeten dat deze speciale doos luchtdicht is.
Wat nu
heb je pics en reviews van je buurman? ik heb er wel een praatgrage buurman met bijbehorend vrouwtje voor terug.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nieuwe buurman kopen? Je mag de mijne hebben :-D
Pics van zijn vrouwquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nieuwe buurman kopen? Je mag de mijne hebben :-D
zwarte katten zijn bazenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef jcdragon het volgende:
Katten houden van dozen. Dat deze hier nog niet voorbijgekomen is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is bij andere pakjesboeren niet anders. Ik zal ook nooit een Dell-computer kopen, die wordt namelijk bezorgd door UPS en ik weet hoe hard die met die dozen gooien.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:15 schreef Wapperbaard het volgende:
Ik werkte enkele jaren terug een paar maanden in een sorteercentrum van TPG, voor het Post NL ging heten.
Dozen werden door Poolse uitzendkrachten op een lopende band gesmeten om vervolgens weer van flinke hoogte over een soort glijbaan naar beneden te razen en in een vergaarbak te belanden.
Denk maar niet dat men dan rekening zal houden met 'breekbaar' en 'deze kant boven' stickers aangezien veel productiemedewerkers geen Nederlands kunnen lezen.
Met een beetje pech komen er daarna nog een paar pakken met haltergewichten tegenaan geknald en dan komt de volgende Pool de doos weer op een rolcontainer gooien welke vervolgens na een wilde rit met een flinke duw een ijskoude vrachtwagentrailer ingereden wordt.
Alles moet snel snel snel in zo'n sorteercentrum dus men gaat bepaald niet zachtzinnig met de spullen om.
Dit is het traject dat een pakket doorloopt als alles goed gaat en reken maar dat er nog wel eens wat fout ging.
Dozen konden scheef op de banden komen te staan en tussen en wand en een andere doos geplet worden.
Postgeheim?
Er is weinig geheim aan de post als de inhoud over de vloer ligt verspreid of eventueel druipt.
Soms raakten pakketten ook dagen lang verdwaald in het traject of vielen van de band in een opvangnet hoog boven de werkvloer waar ze dan weken bleven liggen.
Sinds ik daar heb gezien hoe men met pakketten omspringt wil ik geen kwetsbare spullen zoals elektronica of bijvoorbeeld camera objectieven meer met de post versturen.
Het idee om een levende kat te versturen is voor mij tegelijk hilarisch en huiveringwekkend.
gaat heus goedkomen. pm maar ik heb nog wat tips.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef GizartFRL het volgende:
Z heeft dit topic gelezen en gaat proberen om met de tips van FkTwkGs2012 de kat veilig over te krijgen naar Zeeland.
Heb het hem afgeraden vanwege de eerder genoemde pakketjesgooiers.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gaat heus goedkomen. pm maar ik heb nog wat tips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
hallo meisje. eet jij vlees of ben je een nare veggie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat je argument weer? Omdat bio-industrie, kan dit ook welquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hallo meisje. eet jij vlees of ben je een nare veggie?
ze zitten hun hele leven opgesloten in een klein kuthok, worden naar geslacht en jij probeert DAT goed te praten? sicko.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat je argument weer? Omdat bio-industrie, kan dit ook welEn zo worden dieren uit de bio-industrie nog niet eens vervoerd. Als ze een beetje mank zijn mogen ze al niet mee op transport, laat staan met verdovingsmiddelen
Hebben ze die in friesland?quote:
Zogauw ze vast voedsel kunnen eten kan dat primaquote:Op zaterdag 31 december 2011 06:36 schreef Lolwuthai het volgende:
Verstuur je je kind ook even met de post?
Mag jij 1x raden hoe computerwinkels aan hun laptops, iPads, PC's en onderdelen komen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is bij andere pakjesboeren niet anders. Ik zal ook nooit een Dell-computer kopen, die wordt namelijk bezorgd door UPS en ik weet hoe hard die met die dozen gooien.
Geen probleem. Doen ze al jaren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:36 schreef Lolwuthai het volgende:
Verstuur je je kind ook even met de post?
Vast wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:51 schreef Quannum het volgende:
[..]
Zou je een dode kat dan wel mogen opsturen?
200 is wel weinig voor een hoer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Als ik betaald krijg, dan wil ik het best doen hoor, ¤200?
In Friesland wel, maar in Zeeland zal het bij Middelburg wel ophouden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hebben ze die in friesland?
En jij bent dik, dat is een feit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
200 is wel weinig voor een hoer.
Wat puber jij nou.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En jij bent dik, dat is een feit.
Ok.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:53 schreef alors het volgende:
[..]
In Friesland wel, maar in Zeeland zal het bij Middelburg wel ophouden.
Ik ben niet dik en jij moet eens volwassen worden, met je hihihahahoho gedrag.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij begon
En ik kan er toch niks aan doen dat je dik bent
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet dik en jij moet eens volwassen worden, met je hihihahahoho gedrag.
Jij ook? Typisch voorbeeld. Geen fijne jaarwisseling voor jou kutkind.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij ook
Nog een fijne jaarwisseling hea
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij ook? Typisch voorbeeld. Geen fijne jaarwisseling voor jou kutkind.
Das toch super als je de OP gelezen hebt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef lelouch het volgende:
Zodra die kat daar is, gaat die naar buiten om de weg terug naar Zeeland te zoeken en zie je hem nooit meer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Geen pics, maar houdt van boenkaboenka muziek heel hard overdag, het liefst zo dat het lekker doordreunt. deelt zijn huis met 10 andere junkies en er is om de haverklap knallende ruzie dat de politie er moet langst komen.. maar praatgrage buren heb ik aan de andere kant wel.. Is wel een heel lief vrouwtje trouwens hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je pics en reviews van je buurman? ik heb er wel een praatgrage buurman met bijbehorend vrouwtje voor terug.
ja moet je new kids 2 ff kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hebben ze die in friesland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |