Vast wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:51 schreef Quannum het volgende:
[..]
Zou je een dode kat dan wel mogen opsturen?
200 is wel weinig voor een hoer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Als ik betaald krijg, dan wil ik het best doen hoor, ¤200?
In Friesland wel, maar in Zeeland zal het bij Middelburg wel ophouden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hebben ze die in friesland?
En jij bent dik, dat is een feit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
200 is wel weinig voor een hoer.
Wat puber jij nou.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En jij bent dik, dat is een feit.
Ok.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:53 schreef alors het volgende:
[..]
In Friesland wel, maar in Zeeland zal het bij Middelburg wel ophouden.
Ik ben niet dik en jij moet eens volwassen worden, met je hihihahahoho gedrag.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij begon
En ik kan er toch niks aan doen dat je dik bent
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet dik en jij moet eens volwassen worden, met je hihihahahoho gedrag.
Jij ook? Typisch voorbeeld. Geen fijne jaarwisseling voor jou kutkind.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij ook
Nog een fijne jaarwisseling hea
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij ook? Typisch voorbeeld. Geen fijne jaarwisseling voor jou kutkind.
Das toch super als je de OP gelezen hebt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef lelouch het volgende:
Zodra die kat daar is, gaat die naar buiten om de weg terug naar Zeeland te zoeken en zie je hem nooit meer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Geen pics, maar houdt van boenkaboenka muziek heel hard overdag, het liefst zo dat het lekker doordreunt. deelt zijn huis met 10 andere junkies en er is om de haverklap knallende ruzie dat de politie er moet langst komen.. maar praatgrage buren heb ik aan de andere kant wel.. Is wel een heel lief vrouwtje trouwens hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je pics en reviews van je buurman? ik heb er wel een praatgrage buurman met bijbehorend vrouwtje voor terug.
ja moet je new kids 2 ff kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hebben ze die in friesland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |