Dan zal ie er wel niks op hebben gezet. Maar als je er 'breekbaar' opzet en 'bovenkant' dat wordt het pakketje speciaal het hele sorteercentrum rondgebracht natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 11:19 schreef summer2bird het volgende:
Doet me denken aan dat topic van een gozer die zijn pakketje helemaal uitelkaar gescheurd in de voortuin vond.
Met dank aan postNL
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
bij mij werkt het altijd. bereiding voor vervoer:
- verpulver buurman
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:56 schreef CindieY het volgende:
Obvious troll is obvious. En om toch een serieuze reactie te geven: al staat je hele pakje beschreven met breekbaar, dan wordt er nog niet voorzichtig mee om gegaan. Weet wat je stuurt met de post. Verder:
Te laatquote:Op donderdag 29 december 2011 10:08 schreef Catbert het volgende:
Je moet er vooral geen "breekbaar" of "handle with care" stickers opplakken want dan gaan ze er juist mee gooien. Nou, toi toi toi!
Hmm goed idee, ik ga het straks weer eens proberenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook niet als je op de doos ging zitten en hem daarna dicht plakte? En dan met ducktape wel zorgen dat alle kieren en gaten goed dichtgeplakt zijn. Dat is tegen het scheuren van de doos. Maar anders moet je toch een grotere doos zien te regelen.
Anders kan je hem altijd als versiering gebruiken win winquote:Op donderdag 29 december 2011 12:36 schreef Farenji het volgende:
Kat versturen per post kan best maar ik zou hem dan wel eerst invriezen en luchtdicht verpakken in carbonite. Als je hem dan daarna ontdooit zal hij waarschijnlijk wel blind zijn in het begin maar dat komt vanzelf goed.
Alsof ze daar achterkomen als je 'em geluidsdicht verpaktquote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Psy-freak het volgende:
Van PostNL:
Verder geldt er een algemeen verbod voor:
-levende dieren
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:14 schreef Rapaille het volgende:
TS, godver wees eens niet zo lui en haal dat beestje gewoon op.
Per post
Deed ik vroeger ook wel eens, als alternatief van postcrossing.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:36 schreef Farenji het volgende:
Kat versturen per post kan best maar ik zou hem dan wel eerst invriezen en luchtdicht verpakken in carbonite. Als je hem dan daarna ontdooit zal hij waarschijnlijk wel blind zijn in het begin maar dat komt vanzelf goed.
Die ga ik onthouden!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij mij werkt het altijd. bereiding voor vervoer:
- verpulver buurman
- droog buurman in oven
- maal droge stukken tot poeder
et voila, voor een paar euro stuur je je buurman heel nederland doorals je toegang hebt tot een verbrandingsoven kan het nog wat efficiėnter natuurlijk.
Laat ff weten of het goed uitpaktequote:Op donderdag 29 december 2011 12:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hmm goed idee, ik ga het straks weer eens proberen
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook niet als je op de doos ging zitten en hem daarna dicht plakte? En dan met ducktape wel zorgen dat alle kieren en gaten goed dichtgeplakt zijn. Dat is tegen het scheuren van de doos. Maar anders moet je toch een grotere doos zien te regelen.
Zou je een dode kat dan wel mogen opsturen?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Psy-freak het volgende:
Troll
Van PostNL:
Verder geldt er een algemeen verbod voor:
-levende dieren
Ik heb nu een probleem, hij is dood.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden!
[..]
Laat ff weten of het goed uitpakte
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Daar heeft Postnl de pakkatservice voor. Wel voldoende poeszegels plakken anders gaan ze mauwen dat er niet genoeg betaald is.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:51 schreef Quannum het volgende:
[..]
Zou je een dode kat dan wel mogen opsturen?
Nieuwe buurman kopen? Je mag de mijne hebben :-Dquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nu een probleem, hij is dood.
Ik was vergeten dat deze speciale doos luchtdicht is.
Wat nu
heb je pics en reviews van je buurman? ik heb er wel een praatgrage buurman met bijbehorend vrouwtje voor terug.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nieuwe buurman kopen? Je mag de mijne hebben :-D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |