We hebben zo vaak van ze gewonnen, kon je daar niets van vinden?quote:
Wesley achteraf waarschijnlijk niet nee. Maar eenvolgende die het veld op wil rennen denkt op deze manier eerder aan het leven wat Wesley (en zijn ouders) na dit incident heeft opgeleverd. Niet de dader hard pakken, maar de medesupporters en het liefst de harde kern (wat op deze manier ook gebeurd) boezemt hopelijk enige vorm van angst bij veldrennertjes in. Het lijk mij een goeie manier om het terug te dringen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, net alsof Wesley een fuck geeft om z'n medesupporters. Gasten die dit doen moeten gewoon een keer flink gepakt worden door medesupporters, publiekelijk, dan weet iedereen gelijk dat ze flink de lul zijn als ze dat doen.
Denk dat dat ook vast wel zal gaan gebeuren. Buiten dat publiekelijke dan.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, net alsof Wesley een fuck geeft om z'n medesupporters. Gasten die dit doen moeten gewoon een keer flink gepakt worden door medesupporters, publiekelijk, dan weet iedereen gelijk dat ze flink de lul zijn als ze dat doen.
Moeilijk he normaal discussieren?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Waarheid is dat jij een kut troll bent.
De harde waarheid ja!quote:
Met een troll valt niet normaal te discussiëren.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Denk dat dat ook vast wel zal gaan gebeuren. Buiten dat publiekelijke dan.
[..]
Moeilijk he normaal discussieren?
Ach, als er iemand een zuivere topichoer isquote:Op donderdag 29 december 2011 13:31 schreef inZanity het volgende:
Veel PSV'ers toch altijd in dit topic
Bestaan die bij Ajax?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Wedstrijd zonder publiek is voornamelijk een straf voor de supporters. jeweetwel, voetballiefhebbers die hart voor hun eigen club hebben.
Als je niet zo'n mongool was had ik je gelijk gegeven.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bestaan die bij Ajax?
Toch logisch dat daar maatregelen tegen worden genomen, een supporter van Ajax gedraagt zich als een idioot en daarvoor worden ze gestraft.
Net als wanneer er rellen zijn, dan krijgt een club ook straf en wedstrijden zonder publiek.
Dus ook ten nadele van de ''gewone'' supporters.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, als er iemand een zuivere topichoer is
Iemand troll noemen zonder dat daar enige aanleiding toe is is nogal een zwaktebod.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Met een troll valt niet normaal te discussiëren.
Hoe voelde het nou?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Iemand troll noemen zonder dat daar enige aanleiding toe is is nogal een zwaktebod.
en mongool.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
We hadden hier gewoon een goede discussie, totdat jullie clowns hier iedereen een troll gingen noemen
Vermoeiend he... en dat komt uit mijn toetsenbord wat wel wat wil zeggen over het niveau.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
We hadden hier gewoon een goede discussie, totdat jullie clowns hier iedereen een troll gingen noemen
Ohohh! dat mag je niet zeggen!quote:
Het zijn maar....KUT KAKKERLAKKEN!!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohohh! dat mag je niet zeggen!
Je bent maar een KUT KAKKERLAK!, KUT KAKKERLAK!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Iemand troll noemen zonder dat daar enige aanleiding toe is is nogal een zwaktebod.
hihiquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het zijn maar....KUT KAKKERLAKKEN!!!!
KUT KAKKERLAKKEN!!!!!!
Je moet zeggen: ' ik vind jou maar een kut kakkerlak'quote:Op donderdag 29 december 2011 14:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent maar een KUT KAKKERLAK!, KUT KAKKERLAK!
quote:
Ajaxsupporters is 1 woord, analfabeet.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]Niveautje Ajax Supporters
![]()
![]()
Ik zie bij Manchester al roepen hoor. Cunt Cockroaches! Your are the Cunt Cockroaches!
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=ajaxsupporters&lang=nn ?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajaxsupporters is 1 woord, analfabeet.
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]Niveautje Ajax Supporters
![]()
![]()
Ik zie bij Manchester al roepen hoor. Cunt Cockroaches! Your are the Cunt Cockroaches!
Zijn daar zelfs regels voor?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
hihi
[..]
Je moet zeggen: ' ik vind jou maar een kut kakkerlak'
Dat mag. Wat jij doet niet.
Ik zei eens "Ik vind jou een (insert ziekte) turk" tegen B.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jep.
Je mag niet tegen de politie zeggen: '**hond'
Maar wel: 'Ik vind jou een **hond'
Netter zou het zijn als je zou zeggen:quote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jep.
Je mag niet tegen de politie zeggen: '**hond'
Maar wel: 'Ik vind jou een **hond'
Ik waardeer je mening stiekem wel moet ik zeggenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Netter zou het zijn als je zou zeggen:
Alle feiten, zoals mij nu bekend, in acht nemende; zie ik mij genoodzaakt u te wijzen op de enorme gelijkenissen tussen een **hond en uw persoon zonder hierover een waardeoordeel te willen uiten.
Dan weten ze als je halverwege bent al niet meer waar je het over hebt, kunnen ze ook niet boos worden!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alle feiten, zoals mij nu bekend, in acht nemende; zie ik mij genoodzaakt u te wijzen op de enorme gelijkenissen tussen een **hond en uw persoon zonder hierover een waardeoordeel te willen uiten.
Thanksquote:Op donderdag 29 december 2011 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ja dat, of ze onthouden alleen **hondquote:Op donderdag 29 december 2011 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan weten ze als je halverwege bent al niet meer waar je het over hebt, kunnen ze ook niet boos worden!
Alle feiten, zoals mij nu bekend, in acht nemende; zie ik mij genoodzaakt u te wijzen op de enorme gelijkenissen tussen een kutkakkelak en uw persoon zonder hierover een waardeoordeel te willen uiten.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:16 schreef inZanity het volgende:
Kennelijk is een normale discussie voeren hier iets teveel gevraagd..
inkoppertjequote:Op donderdag 29 december 2011 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alle feiten, zoals mij nu bekend, in acht nemende; zie ik mij genoodzaakt u te wijzen op de enorme gelijkenissen tussen een kutkakkelak en uw persoon zonder hierover een waardeoordeel te willen uiten.
wat....quote:Op donderdag 29 december 2011 11:22 schreef Wessiej het volgende:
Gvd, Tom Boere vertrekt van ajax 2 naar Gent. Beste spits die we hadden.
In de jeugd. Scoorde aan de lopende band, wedstrijden die ik van hem zag waren ook sterk.quote:
Wat kan Ajax eraan doen?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Aha, de Ajax-opleiding, zo kan ie mooi rijpen en kunnen we hem over 2 jaar weer voor 10 miljoen kopen.
geen idee, weet niet waarom ie weggaat, maar een contract aanbieden zou kunnen.quote:
19 jaar nu en nog geen enkele keer bij het 1e elftal geweest. Is niet goed genoeg.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, weet niet waarom ie weggaat, maar een contract aanbieden zou kunnen.
Frank de Boer heeft meerdere malen gezegd dat hij die Tom erg talentvol vond, en dat het dus niet lang ging duren voordat hij z'n debuut kon maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, weet niet waarom ie weggaat, maar een contract aanbieden zou kunnen.
Niet goed genoeg weet ik niet, hij speelde erg leuk ...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
19 jaar nu en nog geen enkele keer bij het 1e elftal geweest. Is niet goed genoeg.
Feyenooitquote:Op donderdag 29 december 2011 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Onderschat ik Feyenooit, of overschatten de kakkies feyenooit
In Amsterdam waren we beter én speelden een poosje tegen 10 man, toch nog steeds niet gewonnen... Ik verwacht een mooie wedstrijd, maar zeker niet per definitie een overwinning voor Feyenoord.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Onderschat ik Feyenooit, of overschatten de kakkies feyenooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |