Ze hadden AZ voor de vorm in ieder geval voorwaardelijk kunnen straffen, maar verder vind ik de straf voor Ajax meevallenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:10 schreef J2T het volgende:
Het blijft gewoon belachelijk dat AZ niet gestraft is. Alles valt nu in het nadeel van Ajax. Valt me nog mee dat de KNVB de wedstrijd niet verplaatst heeft naar Alkmaar.
Zelfs met overspelen is op zich niet veel mis. 0-0 vanaf de 37e minuut des te meer, dat heeft geen zin. Alleen geef je de indruk dat AZ volledig correct heeft gehandeld en dat is niet zo. Het kan best zo zijn dat er rekening is gehouden met de straf van Ajax vanwege het handelen van AZ, alleen lijkt het er op dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef inZanity het volgende:
Dat zeg ik ook niet. De beste oplossing was geweest met 11 tegen 11 verder spelen met een 0-0 maar dat was gewoon niet mogelijk en dan houd het gewoon op. Dan is de oplossing waar de KNVB nu voor heeft gekozen gewoon de beste.
Dat we weer met 0-0 beginnen en 11 tegen 11 vind ik ook wel zo eerlijk. Maar geen supporters toelaten vind ik veels te ver gaan. Ajax moest gewoon uit dit verpauperde toernooitje stappen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden AZ voor de vorm in ieder geval voorwaardelijk kunnen straffen, maar verder vind ik de straf voor Ajax meevallen
Prima, maar gewoon het veld afstappen dus als er iemand het veld opkomt.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:47 schreef joers1 het volgende:
[..]
...maar nergens komt een supporter het veld op....tot op heden
.
Dat is wel degelijk aan Ajax te wijten...ALLEEN aan Ajax en niet aan AZ.
Kun je janken over "haters die komen blaten" maar zo simpel is het gewoon. Die gast HAD een stadionverbod en het feit dat hij er desondanks in de Arena door is gekomen, kun je alleen Ajax verwijten. AZ treft daarin geen enkele blaam, welke draai je er ook aan wilt geven. Dat AZ van het veld stapt is natuurlijk volkomen begrijpelijk en misschien zelfs terecht. Wat had vriendje De Boer gedaan, als hetzelfde was gebeurd tijdens Feyenoord-Ajax, bij 1-0 voor de Rotterdammers? Dan wassie natuuuuurlijk blijven staan en had het hele incident gewoon laten passeren? En hadden wij supporters allemaal geroepen dat het terecht zou zijn als Feyenoord zn 1-0 voorsprong zou houden?? dan hadden wij ook NIET geroepen dat Feijenoord, als stadionbeheerder bij die wedstrijd, verantwoordelijk is voor een stadionverbodje-die-het-veld-betreedt?? Precies! Dan hadden we wss. net zo hard moord en brand geschreeuwd als half-Nederland nu doet!
Gelukkig...ja...gelukkig....valt de straf dan nu zeer minimaal uit. het had erger kunnen (en misschien wel moeten) zijn.
Inderdaad, geen publiek is kut. Daar straf je voornamelijk de supporters mee, diezelfde supporters die ervoor zorgen dat de KNVB en het hele voetbal in Nederland zo groot is.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef J2T het volgende:
[..]
Dat we weer met 0-0 beginnen en 11 tegen 11 vind ik ook wel zo eerlijk. Maar geen supporters toelaten vind ik veels te ver gaan. Ajax moest gewoon uit dit verpauperde toernooitje stappen.
Niemand geeft wat om die verotte dennenappel.
Wat is er zo belachelijk aan dat Az niet gestraft is? Wat heeft Az nou eigenlijk fout gedaan? Het enige dat Verbeek heeft gedaan is wat de scheidsrechter niet deed, namelijk z'n ploeg in bescherming nemen. Er is in deze hele zaak maar één schuldige, nou ja eigenlijk twee, en dat zijn Ajax en die Wesley en die moeten dan ook gestraft worden. Dat is gebeurd en dat valt voor Ajax héél erg mee. Waarom dan nog zo blijven zeuren? Wees blij man.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:10 schreef J2T het volgende:
Het blijft gewoon belachelijk dat AZ niet gestraft is. Alles valt nu in het nadeel van Ajax. Valt me nog mee dat de KNVB de wedstrijd niet verplaatst heeft naar Alkmaar.
Een trainer moet nooit zelf over het verloop van zo'n wedstrijd kunnen beslissen. De wedstrijd lag sowieso stil op dat moment, dan had Verbeek zeker alle tijd gehad om te overleggen. Ik heb je regelmatig over straffen in Europa zien praten wat betreft supporters op het veld, als het goed is weet jij ook dat straffen vanwege het staken van een wedstrijd veel en veel hoger liggen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is er zo belachelijk aan dat Az niet gestraft is? Wat heeft Az nou eigenlijk fout gedaan? Het enige dat Verbeek heeft gedaan is wat de scheidsrechter niet deed, namelijk z'n ploeg in bescherming nemen. Er is in deze hele zaak maar één schuldige, nou ja eigenlijk twee, en dat zijn Ajax en die Wesley en die moeten dan ook gestraft worden. Dat is gebeurd en dat valt voor Ajax héél erg mee. Waarom dan nog zo blijven zeuren? Wees blij man.
De supporters hebben hier niks mee te maken toch? Waarom worden zij dan twee keer gestraft? Geen geld terug plus het duel wordt overgespeeld zonder supporters. Ja heel eerlijk dit.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is er zo belachelijk aan dat Az niet gestraft is? Wat heeft Az nou eigenlijk fout gedaan? Het enige dat Verbeek heeft gedaan is wat de scheidsrechter niet deed, namelijk z'n ploeg in bescherming nemen. Er is in deze hele zaak maar één schuldige, nou ja eigenlijk twee, en dat zijn Ajax en die Wesley en die moeten dan ook gestraft worden. Dat is gebeurd en dat valt voor Ajax héél erg mee. Waarom dan nog zo blijven zeuren? Wees blij man.
Waarom heeft Az eigenlijk niet correct gehandeld?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Zelfs met overspelen is op zich niet veel mis. 0-0 vanaf de 37e minuut des te meer, dat heeft geen zin. Alleen geef je de indruk dat AZ volledig correct heeft gehandeld en dat is niet zo. Het kan best zo zijn dat er rekening is gehouden met de straf van Ajax vanwege het handelen van AZ, alleen lijkt het er op dat dat niet zo is.
Inderdaad. Veiligheid gaat boven alles! Gelukkig heeft de KNVB daar alle begrip voor.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima, maar gewoon het veld afstappen dus als er iemand het veld opkomt.
Dit gaat leuk worden!
Ik weet niet wat de reden van de KNVB is maar ik denk dat ze dit gedaan hebben omdat de UEFA over hun schouder meekijkt en ze dus wel een beetje ballen moeten tonen, want laten we eerlijk zijn als dit een UEFA wedstrijd was geweest zat GVVV zonder te spelen al in de halve finale en waren Ajax en AZ uitgesloten geweest van verdere deelname en Ajax misschien ook nog wel voor het seizoen erop.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, geen publiek is kut. Daar straf je voornamelijk de supporters mee, diezelfde supporters die ervoor zorgen dat de KNVB en het hele voetbal in Nederland zo groot is.
Ach kom op, hij was het gewoon niet eens met die rode kaart, en daarom is hij het veld afgestapt. Die supporter op het veld kon m aan z'n reet roesten.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een trainer moet z'n ploeg ten alle tijden in bescherming nemen. Dat de KNVB daar alle begrip voor heeft en niet gaat lopen regelneuken siert ze.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Een trainer moet nooit zelf over het verloop van zo'n wedstrijd kunnen beslissen. De wedstrijd lag sowieso stil op dat moment, dan had Verbeek zeker alle tijd gehad om te overleggen. Ik heb je regelmatig over straffen in Europa zien praten wat betreft supporters op het veld, als het goed is weet jij ook dat straffen vanwege het staken van een wedstrijd veel en veel hoger liggen.
Ben ik met je eens. Het is ontzettend zuur dat de supporters er de dupe van zijn, maar zo werkt het nou eenmaal. Overigens moet je voor het geen geld terug krijgen niet bij de KNVB zijn maar bij Ajax of de dader. Dat de overgespeelde wedstrijd zonder publiek is weet ik het fijne niet van, maar misschien heeft de KNVB daar een reden voor. Zoniet, dan kun je dat inderdaad tot een extra straf rekenen maar dan nog kom je er met 10k boet + een wedstrijd zonder publiek(en een voorwaardelijk) toch alsnog ontzettend goed vanaf?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:17 schreef J2T het volgende:
[..]
De supporters hebben hier niks mee te maken toch? Waarom worden zij dan twee keer gestraft? Geen geld terug plus het duel wordt overgespeeld zonder supporters. Ja heel eerlijk dit.
ik ben het ook niet oneens met de straf, die is prima wat mij betreft. Maar dat hypocriete bullshit verhaal over "veiligheid van spelers, en omdat ze zo bang waren" is wat mij irriteert.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een trainer moet z'n ploeg ten alle tijden in bescherming nemen. Dat de KNVB daar alle begrip voor heeft en niet gaat lopen regelneuken siert ze.
[..]
Ben ik met je eens. Het is ontzettend zuur dat de supporters er de dupe van zijn, maar zo werkt het nou eenmaal. Overigens moet je voor het geen geld terug krijgen niet bij de KNVB zijn maar bij Ajax of de dader. Dat de overgespeelde wedstrijd zonder publiek is weet ik het fijne niet van, maar misschien heeft de KNVB daar een reden voor. Zoniet, dan kun je dat inderdaad tot een extra straf rekenen maar dan nog kom je er met 10k boet + een wedstrijd zonder publiek(en een voorwaardelijk) toch alsnog ontzettend goed vanaf?
Ben je nou eens een keer uitgetrolld met je 'angst', 'veiligheid' en 'bescherming'? Het komt je geloofwaardigheid niet ten goede.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een trainer moet z'n ploeg ten alle tijden in bescherming nemen. Dat de KNVB daar alle begrip voor heeft en niet gaat lopen regelneuken siert ze.
Omdat de enige die supporters kunnen aanspreken op kutgedrag zijn andere supporters. Een volgende malloot die het veld op wil rennen wordt op deze manier hopelijk door zijn maten teruggefloten met de melding dat je (supporters)leven in een paar seconden levenslang kapot is. Ik zou op eenzelfde manier hebben gehandeld. Boetes met getalletjes zeggen die mannen niet zoveel, je moet ze pakken op waar ze het meest van houden; medesupporters.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:17 schreef J2T het volgende:
[..]
De supporters hebben hier niks mee te maken toch? Waarom worden zij dan twee keer gestraft? Geen geld terug plus het duel wordt overgespeeld zonder supporters. Ja heel eerlijk dit.
Dat vermoeden heb jij. En ik sluit dat, eerlijk gezegd, ook niet uit. Maar het gaat erom dat Az als reden heeft aangevoerd dat de veiligheid in geding was wat ook volkomen begrijpelijk is aangezien een minuut daarvoor nog een aanslag op hun keeper is gepleegd. Dus zelfs al zouden ze om de rode kaart van het veld zijn gegaan valt dat denk ik niet te bewijzen en kun je bovendien de rode zien als extra aanleiding om je niet veilig te voelen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach kom op, hij was het gewoon niet eens met die rode kaart, en daarom is hij het veld afgestapt. Die supporter op het veld kon m aan z'n reet roesten.
Inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach kom op, hij was het gewoon niet eens met die rode kaart, en daarom is hij het veld afgestapt. Die supporter op het veld kon m aan z'n reet roesten.
Waarheid hard?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben je nou eens een keer uitgetrolld met je 'angst', 'veiligheid' en 'bescherming'? Het komt je geloofwaardigheid niet ten goede.
Mee eens maar in dit geval had het niets met in bescherming nemen te maken maar het oneens zijn met een al dan niet terechte rode kaart.Iedereen weet dat ook jij toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ach, net alsof Wesley een fuck geeft om z'n medesupporters. Gasten die dit doen moeten gewoon een keer flink gepakt worden door medesupporters, publiekelijk, dan weet iedereen gelijk dat ze flink de lul zijn als ze dat doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat de enige die supporters kunnen aanspreken op kutgedrag zijn andere supporters. Een volgende malloot die het veld op wil rennen wordt op deze manier hopelijk door zijn maten teruggefloten met de melding dat je (supporters)leven in een paar seconden levenslang kapot is. Ik zou op eenzelfde manier hebben gehandeld. Boetes met getalletjes zeggen die mannen niet zoveel, je moet ze pakken op waar ze het meest van houden; medesupporters.
Waarheid is dat jij een kut troll bent.quote:
Ook weer terug?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef Caland het volgende:
Het is toch ook gewoon tweeledig. Op het moment dat je keeper wordt aangevallen door een supporter en de scheids kiest in principe de kant van de supporter kan ik me voorstellen dat je het veld afloopt uit angst voor je veiligheid. Ik bedoel, nog zo'n situatie en je staat met 9 man en een veldspeler in het doel.Omgekeerde wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |