Thanks, hoop je niet meer te zien hier.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:26 schreef Wessiej het volgende:
...niveautje weer. Ik spring weer naar het andere voetbalforum.
Hahaha en dan ben ik gelijk weer een troll. Waarheid is hard zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent ook niet al te slim, een discussie met hem? Discussies voeren met een troll kom je ook niet ver mee
Nee hoor, maar voelde het als een straf, 10-0.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hahaha en dan ben ik gelijk weer een troll. Waarheid is hard zeker?
Nogmaals, wat doet het er toe? De enige die hier nu aan het trollen is ben jij hoor..quote:Op donderdag 29 december 2011 12:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, maar voelde het als een straf, 10-0.
Voorwaardelijk? De wedstrijd moet zonder publiek gespeeld worden, dat is toch wel een redelijke straf. En dat de 1-0 voorsprong van Ajax zomaar weggegooid wordt, vind jij geen straf?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat de wedstrijd over gespeeld moet worden is geen straf. 10k boete + een wedstrijd voorwaardelijk is de straf. Een hele lage straf dus, waar je blij mee zou moeten wezen.
'quote:Op donderdag 29 december 2011 12:41 schreef Plasterk het volgende:
Ik hoop dat Ajax met 5-0 op de klote krijgt van AZ.
...maar nergens komt een supporter het veld op....tot op hedenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Dat zei ik ook. Maar volgens velen gingen ze eraf omdat ze bang waren ..
Dus dit kan elke club doen als een supporter het veld op komt.
Zonder die rode kaart was er niks aan de hand geweest. En er zijn vaak zat mensen het veld op gekomen bij andere wedstrijden, zat streakers e.d. alleen niet een die de keeper heeft aangevallen.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:47 schreef joers1 het volgende:
[..]
...maar nergens komt een supporter het veld op....tot op heden
.
Dat is wel degelijk aan Ajax te wijten...ALLEEN aan Ajax en niet aan AZ.
Kun je janken over "haters die komen blaten" maar zo simpel is het gewoon. Die gast HAD een stadionverbod en het feit dat hij er desondanks in de Arena door is gekomen, kun je alleen Ajax verwijten. AZ treft daarin geen enkele blaam, welke draai je er ook aan wilt geven. Dat AZ van het veld stapt is natuurlijk volkomen begrijpelijk en misschien zelfs terecht. Wat had vriendje De Boer gedaan, als hetzelfde was gebeurd tijdens Feyenoord-Ajax, bij 1-0 voor de Rotterdammers? Dan wassie natuuuuurlijk blijven staan en had het hele incident gewoon laten passeren? En hadden wij supporters allemaal geroepen dat het terecht zou zijn als Feyenoord zn 1-0 voorsprong zou houden?? No way!
Gelukkig...ja...gelukkig....valt de straf dan nu zeer minimaal uit. het had erger kunnen (en misschien wel moeten) zijn.
... dat ís dus hun levenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Achterlijke ajax-haat-fappers, zoek eens een leven ofzo....
Dat is ook geen straf. Dat is gewoon de meest eerlijke oplossing die voor handen was.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voorwaardelijk? De wedstrijd moet zonder publiek gespeeld worden, dat is toch wel een redelijke straf. En dat de 1-0 voorsprong van Ajax zomaar weggegooid wordt, vind jij geen straf?
Vreemde redenatie heb jij..
Mee eens...het was van alle oplossingen, de meest eerlijke....maar...echt GOEDE oplossingen waren er niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is ook geen straf. Dat is gewoon de meest eerlijke oplossing die voor handen was.
Ik ben het ook niet oneens met de beslissing van Verbeek om het veld af te lopen, die rode kaart sloeg ook nergens op. Maar feit blijft dat ze gewoon het veld af zijn gelopen omdat ze het niet eens waren met de beslissing van de scheidsrechter (terecht), en niet omdat ze "bang" waren. Beetje laf om nu dan alles daar op te schuiven, terwijl het overduidelijk door die rode kaart kwam.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:51 schreef joers1 het volgende:
...dat is allemaal om de brei heendraaien....
Ik citeer mezelf: "Wat had vriendje De Boer gedaan, als hetzelfde was gebeurd tijdens Feyenoord-Ajax, bij 1-0 voor de Rotterdammers? Dan wassie natuuuuurlijk blijven staan en had het hele incident gewoon laten passeren? En hadden wij supporters allemaal geroepen dat het terecht zou zijn als Feyenoord zn 1-0 voorsprong zou houden?? dan hadden wij ook NIET geroepen dat Feijenoord, als stadionbeheerder bij die wedstrijd, verantwoordelijk is voor een stadionverbodje-die-het-veld-betreedt?? Precies! Dan hadden we wss. net zo hard moord en brand geschreeuwd als half-Nederland nu doet"
Het is sowieso de meest eerlijke oplossing, maar het is tegelijkertijd flink nadelig voor Ajax, en dus een straf.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is ook geen straf. Dat is gewoon de meest eerlijke oplossing die voor handen was.
Dat is waar, maar dit soort incidenten verhoogt de alertheid wel weer voor een periode en laten we hopen dat dit een lange periode is.quote:
Ik denk al waar blijft zwartwitjequote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef bianconeri het volgende:
Haha wat is en blijft Ajax toch een walgelijke huilebalken club!!!
Ajax is helemaal niet zwaar gestraft....
-Wedstrijdje zonder publiek, nou das pas spannend.
-Kleine boete, nou das ook zo spannend hoor voor Ajax
-Complete wedstrijd overnieuw, de reden daarvan ken ik niet
maar zal vast wel een regel aan vastzitten waarom dit moet.
Als Ajax beter is dan winnen ze dan ook wel.
Dus get a life and stop crying.
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Achterlijke ajax-haat-fappers, zoek eens een leven ofzo....
Dat is allemaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zonder die rode kaart was er niks aan de hand geweest. En er zijn vaak zat mensen het veld op gekomen bij andere wedstrijden, zat streakers e.d. alleen niet een die de keeper heeft aangevallen.
Pas viel er nog een vent in een rolstoel de scheids aan, en in Engeland viel er pas nog een de grensrechter aan.
Dat zeg ik ook niet. De beste oplossing was geweest met 11 tegen 11 verder spelen met een 0-0 maar dat was gewoon niet mogelijk en dan houd het gewoon op. Dan is de oplossing waar de KNVB nu voor heeft gekozen gewoon de beste.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:53 schreef joers1 het volgende:
[..]
Mee eens...het was van alle oplossingen, de meest eerlijke....maar...echt GOEDE oplossingen waren er niet.
Tuurlijk is het het flink nadelig voor Ajax. Ik snap ook best dat het zuur is. Maar je moet niet vergeten dat Ajax schuldige is in deze zaak en niet AZ, een beetje begrip lijkt me dan ook wel op z'n plaats voor demanier waarop de KNVB het heeft opgelost, zeker als je bedenkt dat je gewoon je handen mag dichtknijpen met de lage straf die je hebt gekregen.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
Het is sowieso de meest eerlijke oplossing, maar het is tegelijkertijd flink nadelig voor Ajax, en dus een straf.
Ik betwijfel het, eerlijk gezegd. Als je ziet hoe slap Ajax gehandeld heeft na het hele gebeuren...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dit soort incidenten verhoogt de alertheid wel weer voor een periode en laten we hopen dat dit een lange periode is.
Zozo, die heeft zich goed ingelezenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef bianconeri het volgende:
-Complete wedstrijd overnieuw, de reden daarvan ken ik nietmaar zal vast wel een regel aan vastzitten waarom dit moet.
Wedstrijd zonder publiek is voornamelijk een straf voor de supporters. jeweetwel, voetballiefhebbers die hart voor hun eigen club hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef bianconeri het volgende:
-Complete wedstrijd overnieuw, de reden daarvan ken ik niet
maar zal vast wel een regel aan vastzitten waarom dit moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |