Kennelijk bij Nederland idd niet neequote:Op woensdag 28 december 2011 18:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Is ook mooi, maar een stuk minder bekend
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Dat zijn ook mijn favorieten.
Enjoy the Silence is mijn favoriet, maar ik vind zoveel van Depeche Mode mooi. Zoals Everything Counts en It's Only When You Lose Yourself... Depeche had er wat mij betreft veel vaker in mogen staan.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef D. het volgende:
Nederland deelt die mening, wat Enjoy the Silence komt nog voorbij, op 181
Ik vond Everything Counts ook altijd erg leuk
Ik vind Personal Jesus heerlijk, maar ik kan me voorstellen dat dat geen nummer is voor de Top 2000.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:21 schreef Nanuq het volgende:
Enjoy the Silence is mijn favoriet, maar ik vind zoveel van Depeche Mode mooi. Zoals Everything Counts en It's Only When You Lose Yourself... Depeche had er wat mij betreft veel vaker in mogen staan.
Stoer hoor!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Net effe 50 gig binnengehaald, Top 2000 in FLAC
Briljant inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 18:28 schreef LDS het volgende:
'Neem de creditcard maar mee, dan kan ik naar de Top 2000 luisteren'![]()
Verbaast me wel eigenlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 18:28 schreef MaJo het volgende:
Die van Peter Gabriel kende ik trouwens niet, ...
Zit je daar met 16 man op 1 kamer ofzo?quote:
Hotel Crowded House in Turkije. Dat zal wel neit al te best zijn hahaquote:
Geen idee, ik vond het geen uitnodigende naam in elk gevalquote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zit je daar met 16 man op 1 kamer ofzo?
Wat deze man zegt.quote:
Als je gewoon even kijkt naar alles wat er eigenlijk uit de lijst zou moeten dan staat ie ineens in de top 200quote:
En daar hoort ie ook, minimaal!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:34 schreef D. het volgende:
[..]
Als je gewoon even kijkt naar alles wat er eigenlijk uit de lijst zou moeten dan staat ie ineens in de top 200
Ik had de stream nog niet aangezet en dacht aan een hele andere Shoutquote:Op woensdag 28 december 2011 18:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Haha leuke herinneringen aan Shout.
Als broekkie (pun intended) zei ik tegen m'n 4 jaar oudere broer dat dit een hit ging worden, toen ik 'm voor het eerst hoorde. Hij vond er geen ruk aan. I win
Welke andere Shout?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:36 schreef Karina het volgende:
Ik had de stream nog niet aangezet en dacht aan een hele andere Shout
Ik vind hun cover van het liedje van Gary Jules zelfs nog beter dan het origineel.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:38 schreef laxus13 het volgende:
Hun beste blijft nog steeds Mad World
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You make me wanna shout.... etc disconummerquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:40 schreef peaceman het volgende:
Lennon zingt hier nog: Shout, shout Lennon all out..
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:40 schreef peaceman het volgende:
Lennon zingt hier nog: Shout, shout Lennon all out..
Ahja, en die van de Trammps.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:40 schreef Karina het volgende:
You make me wanna shout.... etc disconummer
De versie die ik eigenlijk bedoel kan ik niet zo snel vinden.
Ik vind het gejank, maar niet echt heel slecht. Het is wel om aan te horen omdat het dan toevallig voorbij komt, maar ik zou mezelf van kant maken als ik dit ooit zelf op zou zetten.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:45 schreef Karina het volgende:
Dit is zo een nummer dat ik niet goed vind, maar ook niet slecht. Het komt voorbij, ik heb er niets mee.
Kun je dan blijven voor de uitzending? Of is dat niet live?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kennis gemaakt met de floor manager van het Top 2000 cafe, hopelijk mogen we langer blijven
Ik erger me dit jaar echt ontzettend aan de DJ's, ze lullen makkelijk de eerste halve minuut van een lied vol, een leuke intro lijkt een reden voor ze om een kutmailtje voor te lezen van iemand die gehandicapte dolfijns vissen aan het voeren is in Canada maar ondertussen nog wel naar de Top2000 luistert want dat is zo'n leuke traditie en dat doet ze thuis in fucking Varsseveld ook altijd met de hele familie behalve oom Henk want die vindt de Top2000 altijd zo slecht maar daar is ze het niet mee eens want zij geniet van ieder nummer en schreeuwt alles mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:43 schreef Karina het volgende:
Die DJ weet af en toe echt niet wat hij nu weer moet zeggen.
Niet livequote:Op woensdag 28 december 2011 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je dan blijven voor de uitzending? Of is dat niet live?
Dit!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik erger me dit jaar echt ontzettend aan de DJ's, ze lullen makkelijk de eerste halve minuut van een lied vol, een leuke intro lijkt een reden voor ze om een kutmailtje voor te lezen van iemand die gehandicapte dolfijns vissen aan het voeren is in Canada maar ondertussen nog wel naar de Top2000 luistert want dat is zo'n leuke traditie en dat doet ze thuis in fucking Varsseveld ook altijd met de hele familie behalve oom Henk want die vindt de Top2000 altijd zo slecht maar daar is ze het niet mee eens want zij geniet van ieder nummer en schreeuwt alles mee.
Serieus, rot op. Flikker op met die kutmailtjes, houd je bek tijdens de intro's en kap nou eens niet alle nummers af.
Is al opgenomenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je dan blijven voor de uitzending? Of is dat niet live?
Een mod zonder smaak.. what else is new?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:49 schreef Karina het volgende:
Ik vind Dire Straits echt geen moer aan.
Ik vind sommige nummers echt wel goed, met name die van de LP Love over Gold. Dat is echt een prachtig album.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:49 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een mod zonder smaak.. what else is new?
Ja, dat zeg ikquote:
Schandalig.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:49 schreef Karina het volgende:
En dan komt Volumia er achteraanquote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind het te zeikerig, zeker dit nummer.
Die vind ik ook vreselijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan komt Volumia er achteraan
Die coverde Afscheidquote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef laxus13 het volgende:
De cover van Glennis staat hoger dan dit
Tunnel of Love zal nog wel langskomen, dan zal je mening wel veranderen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind het te zeikerig, zeker dit nummer. Ik denk dat het enige nummer van hen, dat ik wel te pruimen vind: Sultans of Swing is.
Once Upon a Time in the Westquote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind het te zeikerig, zeker dit nummer. Ik denk dat het enige nummer van hen, dat ik wel te pruimen vind: Sultans of Swing is.
En terecht!quote:
Ik vind zeker meer mooi. Het eerste album is echt goed, LP Love over Gold is geweldig en Brothers in arms is afwisselend goed en zwak. The Man's too strong is bijv. erg fijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef Karina het volgende:
Goh je meent hetquote:
Die gaat ook nog welquote:Op woensdag 28 december 2011 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tunnel of Love zal nog wel langskomen, dan zal je mening wel veranderen.
Dit is trouwens pas écht zeikerig.
Gitaarsolo van Telegraph Road dan? Of vind je dat ook niks?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gaat ook nog welIk ken de nummers wel, maar gewoon niet mijn smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rush staat wel in de Hall of Fame en die staan niet één keer in de top2000..... wat echt SCHANDALIG is!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:52 schreef jrk1990 het volgende:
DS staat niet in de rock en roll hall of fame, dus je bent niet de enige
Ja, ik ken 2 platen van Volumia, dus die kennis wil ik graag delen.quote:
Tears staat al jaren in m'n vrije keuze, alles ten spijt.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:57 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Rush staat wel in de Hall of Fame en die staan niet één keer in de top2000..... wat echt SCHANDALIG is!
Rush is na de Beatles en de Rolling Stones de band met de meeste gouden platen uit de muziek geschiedenis..... en in Nederland staan ze niet één keer in de top 2000......![]()
Echt belachelijk......
Ach ja dit was Hou me Vast héquote:Op woensdag 28 december 2011 18:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik ken 2 platen van Volumia, dus die kennis wil ik graag delen.
Gitaarsolo's kan ik wel waarderen, maar ik vind vooral de zang van Mark Knopfler helemaal niets, ik denk dat daarom de hele Dire Straits me tegenstaat.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gitaarsolo van Telegraph Road dan? Of vind je dat ook niks?
Ok, dat kanquote:Op woensdag 28 december 2011 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Gitaarsolo's kan ik wel waarderen, maar ik vind vooral de zang van Mark Knopfler helemaal niets, ik denk dat daarom de hele Dire Straits me tegenstaat.
Mijn vader is fan van dat Nummerquote:
He-le-maal mee eensquote:Op woensdag 28 december 2011 18:57 schreef horned_reaper het volgende:
Rush staat wel in de Hall of Fame en die staan niet één keer in de top2000..... wat echt SCHANDALIG is!
Rush is na de Beatles en de Rolling Stones de band met de meeste gouden platen uit de muziek geschiedenis..... en in Nederland staan ze niet één keer in de top 2000......![]()
Echt belachelijk......
Het hoort niet in de top2000 maar in de topzoveel over 2011 miquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef Olga het volgende:
Het hoort niet in de top2000 maar in de topzoveel over 2011 mi
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Het hoort niet in de top2000 maar in de topzoveel over 2011 mi
Zeikerig nummer, maar het is knap want Birdy is 15. Ik zou zeggen houden zoquote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Ik ken het nummer niet, moet ik dat zo houden?
Ik ken het van serious requestquote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik ken Birdy alleen maar omdat ze bij DWDD een item was, Giel met zijn Birdy meisjes
Ze kan ook wel zingen en de cover is echt niet slecht, maar zoals elke plaat uit 2011 hoort ze nu niet in de lijst.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik ken Birdy alleen maar omdat ze bij DWDD een item was, Giel met zijn Birdy meisjes
Ze kan zeker zingen, maar ik vind het zo'n ontzettend zeiknummer.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze kan ook wel zingen en de cover is echt niet slecht, maar zoals elke plaat uit 2011 hoort ze nu niet in de lijst.
Ik heb ook geen idee hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 19:02 schreef Eska het volgende:
Ik heb (weer eens) geen idee wat dat is.
Haha, Relscholier dat je er bent.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga dadelijk gewoon lekker naar Bon Iver luisteren.
Life on Mars van Bowiequote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Wat is jullie favoriete nummer in deze lijst?
Zoals elk jaar Enjoy the Silencequote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Kan ik echt niet zeggen. Dat verandert per minuut, per seconde. Ik kan zo een lijst maken van 200 steengoeie nummers waar je me voor mag wakker maken. Maar 1 nummer daaruit kiezen? Daarmee zou ik de anderen tekort doen!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Ik twijfel tussen the river van springsteen, one van u2 en anakquote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Oh dat ligt zo erg aan mijn humeur. Ik heb de lijst niet bij de hand, maar nu zou ik kiezen voor iets van Barry White. Even snel gekeken, er staan er maar 2 in van hem, dan kies The First, The Last, My Everything.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Wel mee eens, want ik had ook Child in time, Me ne quitte pas, Life that's what you make it, Into temptation, enz.enz. kunnen noemen.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan ik echt niet zeggen. Dat verandert per minuut, per seconde. Ik kan zo een lijst maken van 200 steengoeie nummers waar je me voor mag wakker maken. Maar 1 nummer daaruit kiezen? Daarmee zou ik de anderen tekort doen!
Bridge over Troubled Waterquote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Mee eens.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
Deze is natuurlijk ook erg leuken mag harder.
Nick Drake - Fruit treequote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Dat heb ik precies hetzelfde.... maar er staan wel nummers in deze lijst waarvan ik enorm verrast en blij ben dat ze er in staan.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan ik echt niet zeggen. Dat verandert per minuut, per seconde. Ik kan zo een lijst maken van 200 steengoeie nummers waar je me voor mag wakker maken. Maar 1 nummer daaruit kiezen? Daarmee zou ik de anderen tekort doen!
quote:
Hunky Dorky is een geweldig album!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:08 schreef Eska het volgende:
Ik kan niet echt 1 favoriet nummer noemen. Maar deze scoort wel héél hoog bij mij (ook op gestemd uiteraard)
[..]
Dit dus. Maar onder dwang zeg ik - als enorme Beatlesfan - altijd 'God Only Knows' van The Beach Boys.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit nu trouwens een beetje in een CCR-fase, dus met een mes op m'n keel zou ik dan maar kiezen voor Up around the bend
Like a Hurricane van Neil Youngquote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Beauty and the Beast is ook erg mooi.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Lion King. Mooiste Disney film ooit. Wordt nooit meer overtroffen
Nou Golden Years vind ik een draak.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles vóór Let's dance is geweldig.
Beauty and the Beast heeft net een streepje voorquote:Op woensdag 28 december 2011 19:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Lion King. Mooiste Disney film ooit. Wordt nooit meer overtroffen
Niet, helaas.quote:
Waarschijnlijk de mensen die het jaar ervoor naar de top2000 hebben geluisterdquote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef horned_reaper het volgende:
Het feit dat Queensryche in deze lijst staat is voor mij al uniek. Er is zoveel goede muziek waarvan je zou verwachten dat het er in staat, mar dan staat het er nooit in.
En plotseling sinds 3 jaar staat Queensryche (waar ik het nooit van zou verwachten) er in. In 2009 nog op plaats 1789, in 2010 nog op plaats 1508 en dit jaar plotseling op plek 514![]()
Ik vraag me dan altijd af waar opeens al die mensen vandaan komen die er op hebben gestemd?
Die is fout, maar wel leuk idd.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik vind het duet van Elton met Kiki Dee leuk
Don't go breaking my heartquote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik vind het duet van Elton met Kiki Dee leuk
Tja, Bon Iver is niet zo bekend in Nederland. De cover word je overal mee doodgegooid dus die komt er dan wel inquote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef andre347 het volgende:
[..]
Pff, en Birdy staat er wel in!
Hoe eet jij dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb hier een potje yoghurt naast me staan, maar ik kan die niet eten, want dan kan ik dit topic niet meer goed volgen. Erg irritant
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb hier een potje yoghurt naast me staan, maar ik kan die niet eten, want dan kan ik dit topic niet meer goed volgen. Erg irritant
Bakje in linkerhand, lepel in rechterhand.quote:
En yoghurt door een rietje gaat zeker ook niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bakje in linkerhand, lepel in rechterhand.
Scrollen met de neus is lastig.
Hmm, vind ik toch wel 1 van de mooiste nummers van 2011. Dat die Bruno Mars er wel in staat zeg. Ik kots op dat Grenade nummerquote:Op woensdag 28 december 2011 19:16 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Nee stond in niet in de keuzelijst
De stukjes fruit passen neit door een rietjequote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef Karina het volgende:
En yoghurt door een rietje gaat zeker ook niet?
Bakje neerzetten of in een backschroef en dan heb je weer een hand overquote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bakje in linkerhand, lepel in rechterhand.
Scrollen met de neus is lastig.
Mist deze?quote:
Yeah!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:20 schreef jrk1990 het volgende:
Al die nieuwe nummers zakken vanzelf wel, 9 million bicycles is zwaar onderuit gegaan de laatste jaren
Nog lang niet diep genoeg de afgrond in!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:20 schreef jrk1990 het volgende:
Al die nieuwe nummers zakken vanzelf wel, 9 million bicycles is zwaar onderuit gegaan de laatste jaren
Het staat nog op 214, en terecht. Katie Melua maakt echt prachtige nummers. Alhoewel ik dit niet het beste nummer van Katie Melua vind.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:20 schreef jrk1990 het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog lang niet diep genoeg de afgrond in!
Jaquote:Op woensdag 28 december 2011 19:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mist deze?
Op 1080p en volume op 10
Not sure if troll...quote:Op woensdag 28 december 2011 19:21 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Het staat nog op 214, en terecht. Katie Melua maakt echt prachtige nummers.
Die was van vorig jaar jaquote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef horned_reaper het volgende:
In de OP staat onderaan een heel verhaal over de betrouwbaarheid van onafhankelijkheid wat betreft de stemmen op deze top2000. Vervolgens wordt men doorverwezen via een link naar het volgende artikel: http://www.ed.nl/regio/ei(...)use-en-Pearl-Jam.ece
Hierin staat gewoon letterlijk: "De Australische hardrockband komt er toch al bekaaid van af, want Highway to Hell is zelfs helemaal niet in de lijst terug te vinden."
Wat natuurlijk onzin is, want dit nummer staat gewoon op nummer 128 in de lijst.
Maar die houdt ze geheim?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:21 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Het staat nog op 214, en terecht. Katie Melua maakt echt prachtige nummers. Alhoewel ik dit niet het beste nummer van Katie Melua vind.
Geloof me: Radio 2 belazerd al jaren de boel. Bijna elk jaar doen ze hier en daar wat toegeven om de grote groep criticasters stiller te krijgen. Maar een eerlijke lijst? Nee.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef horned_reaper het volgende:
In de OP staat onderaan een heel verhaal over de betrouwbaarheid van onafhankelijkheid wat betreft de stemmen op deze top2000. Vervolgens wordt men doorverwezen via een link naar het volgende artikel: http://www.ed.nl/regio/ei(...)use-en-Pearl-Jam.ece
Hierin staat gewoon letterlijk: "De Australische hardrockband komt er toch al bekaaid van af, want Highway to Hell is zelfs helemaal niet in de lijst terug te vinden."
Wat natuurlijk onzin is, want dit nummer staat gewoon op nummer 128 in de lijst.
Leuke radionummers, maar niet echt Top2000-materiaalquote:Op woensdag 28 december 2011 19:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aardig nummertje, maar Fortune Teller is beter :-)
Eens.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aardig nummertje, maar Fortune Teller is beter :-)
Dat is een andere verhaal idd :-)quote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Leuke radionummers, maar niet echt Top2000-materiaal
Amsterdammers dacht ikquote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef Flitspaal het volgende:
Ken dit niet, groep nooit van gehoord.
Ja.... dat had ik ook al ondervonden. Adele op 6 ..... om maar een voorbeeld te noemen!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geloof me: Radio 2 belazerd al jaren de boel. Bijna elk jaar doen ze hier en daar wat toegeven om de grote groep criticasters stiller te krijgen. Maar een eerlijke lijst? Nee.
Och jee, en je bent nog zo jongquote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef jrk1990 het volgende:
Zwaar aan het soggen door die top2000
Ik kan er veel meer geven, maar dan ben ik weer die ouwe zeurquote:Op woensdag 28 december 2011 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja.... dat had ik ook al ondervonden. Adele op 6 ..... om maar een voorbeeld te noemen!![]()
![]()
Dat artikel was van vorig jaar hé dit jaar hebben ze het volgens mij helemaal eerlijk gedaanquote:Op woensdag 28 december 2011 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja.... dat had ik ook al ondervonden. Adele op 6 ..... om maar een voorbeeld te noemen!![]()
![]()
QFTquote:
Marco B heeft een aardig liedje in dit verband: Dromen en iets met bedrog...quote:Op woensdag 28 december 2011 19:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat artikel was van vorig jaar hé dit jaar hebben ze het volgens mij helemaal eerlijk gedaan
Zet Bon Iver eens op...quote:Op woensdag 28 december 2011 19:27 schreef Nanuq het volgende:
Dit vind ik trouwens nog best mooi...![]()
Maar te vers voor de Top2000.
Ja vreselijkquote:Op woensdag 28 december 2011 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Och jee, en je bent nog zo jong
Bovenstaande kan toch nooit volledig eerlijk zijn? ......quote:Op woensdag 28 december 2011 19:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat artikel was van vorig jaar hé dit jaar hebben ze het volgens mij helemaal eerlijk gedaan
Ik geloof best dat veel mensen een slechte smaakquote:Op woensdag 28 december 2011 19:29 schreef horned_reaper het volgende:
Wacht eens even..... Adele staat gewoon op plaats: 6, 19, 21, 26, 209 en 220...... Waar GAAAT dat over?
[..]
Bovenstaande kan toch nooit volledig eerlijk zijn? ......
Een mindere Bowie haalt nog altijd een dikke 7.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:35 schreef peaceman het volgende:
Dit nummer van Marco B vind ik nog wel te pruimen.
Ik vind haar ook wel goed, vooral buiten de top 100.quote:
Dat doe ik ook, tot het volgende nummer.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:38 schreef FritsFlits het volgende:
En dan ook nog Keane, willen ze ons de radio uitzetten?
Er staat toch nog voldoende kwalteit in? Volumia, Nick & Simon, Frans Bauer, Jantje Smit...quote:Op woensdag 28 december 2011 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er net achter dat Stand by your Man van Tammy Wynette helemaal niet in de lijst staat. De Top2000 heeft voor mij nu alle geloofwaardigheid verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |