Kennelijk bij Nederland idd niet neequote:Op woensdag 28 december 2011 18:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Is ook mooi, maar een stuk minder bekend
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Dat zijn ook mijn favorieten.
Enjoy the Silence is mijn favoriet, maar ik vind zoveel van Depeche Mode mooi. Zoals Everything Counts en It's Only When You Lose Yourself... Depeche had er wat mij betreft veel vaker in mogen staan.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef D. het volgende:
Nederland deelt die mening, wat Enjoy the Silence komt nog voorbij, op 181
Ik vond Everything Counts ook altijd erg leuk
Ik vind Personal Jesus heerlijk, maar ik kan me voorstellen dat dat geen nummer is voor de Top 2000.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:21 schreef Nanuq het volgende:
Enjoy the Silence is mijn favoriet, maar ik vind zoveel van Depeche Mode mooi. Zoals Everything Counts en It's Only When You Lose Yourself... Depeche had er wat mij betreft veel vaker in mogen staan.
Stoer hoor!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Net effe 50 gig binnengehaald, Top 2000 in FLAC
Briljant inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 18:28 schreef LDS het volgende:
'Neem de creditcard maar mee, dan kan ik naar de Top 2000 luisteren'![]()
Verbaast me wel eigenlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 18:28 schreef MaJo het volgende:
Die van Peter Gabriel kende ik trouwens niet, ...
Zit je daar met 16 man op 1 kamer ofzo?quote:
Hotel Crowded House in Turkije. Dat zal wel neit al te best zijn hahaquote:
Geen idee, ik vond het geen uitnodigende naam in elk gevalquote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zit je daar met 16 man op 1 kamer ofzo?
Wat deze man zegt.quote:
Als je gewoon even kijkt naar alles wat er eigenlijk uit de lijst zou moeten dan staat ie ineens in de top 200quote:
En daar hoort ie ook, minimaal!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:34 schreef D. het volgende:
[..]
Als je gewoon even kijkt naar alles wat er eigenlijk uit de lijst zou moeten dan staat ie ineens in de top 200
Ik had de stream nog niet aangezet en dacht aan een hele andere Shoutquote:Op woensdag 28 december 2011 18:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Haha leuke herinneringen aan Shout.
Als broekkie (pun intended) zei ik tegen m'n 4 jaar oudere broer dat dit een hit ging worden, toen ik 'm voor het eerst hoorde. Hij vond er geen ruk aan. I win
Welke andere Shout?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:36 schreef Karina het volgende:
Ik had de stream nog niet aangezet en dacht aan een hele andere Shout
Ik vind hun cover van het liedje van Gary Jules zelfs nog beter dan het origineel.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:38 schreef laxus13 het volgende:
Hun beste blijft nog steeds Mad World
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You make me wanna shout.... etc disconummerquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:40 schreef peaceman het volgende:
Lennon zingt hier nog: Shout, shout Lennon all out..
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:40 schreef peaceman het volgende:
Lennon zingt hier nog: Shout, shout Lennon all out..
Ahja, en die van de Trammps.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:40 schreef Karina het volgende:
You make me wanna shout.... etc disconummer
De versie die ik eigenlijk bedoel kan ik niet zo snel vinden.
Ik vind het gejank, maar niet echt heel slecht. Het is wel om aan te horen omdat het dan toevallig voorbij komt, maar ik zou mezelf van kant maken als ik dit ooit zelf op zou zetten.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:45 schreef Karina het volgende:
Dit is zo een nummer dat ik niet goed vind, maar ook niet slecht. Het komt voorbij, ik heb er niets mee.
Kun je dan blijven voor de uitzending? Of is dat niet live?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kennis gemaakt met de floor manager van het Top 2000 cafe, hopelijk mogen we langer blijven
Ik erger me dit jaar echt ontzettend aan de DJ's, ze lullen makkelijk de eerste halve minuut van een lied vol, een leuke intro lijkt een reden voor ze om een kutmailtje voor te lezen van iemand die gehandicapte dolfijns vissen aan het voeren is in Canada maar ondertussen nog wel naar de Top2000 luistert want dat is zo'n leuke traditie en dat doet ze thuis in fucking Varsseveld ook altijd met de hele familie behalve oom Henk want die vindt de Top2000 altijd zo slecht maar daar is ze het niet mee eens want zij geniet van ieder nummer en schreeuwt alles mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:43 schreef Karina het volgende:
Die DJ weet af en toe echt niet wat hij nu weer moet zeggen.
Niet livequote:Op woensdag 28 december 2011 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je dan blijven voor de uitzending? Of is dat niet live?
Dit!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik erger me dit jaar echt ontzettend aan de DJ's, ze lullen makkelijk de eerste halve minuut van een lied vol, een leuke intro lijkt een reden voor ze om een kutmailtje voor te lezen van iemand die gehandicapte dolfijns vissen aan het voeren is in Canada maar ondertussen nog wel naar de Top2000 luistert want dat is zo'n leuke traditie en dat doet ze thuis in fucking Varsseveld ook altijd met de hele familie behalve oom Henk want die vindt de Top2000 altijd zo slecht maar daar is ze het niet mee eens want zij geniet van ieder nummer en schreeuwt alles mee.
Serieus, rot op. Flikker op met die kutmailtjes, houd je bek tijdens de intro's en kap nou eens niet alle nummers af.
Is al opgenomenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je dan blijven voor de uitzending? Of is dat niet live?
Een mod zonder smaak.. what else is new?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:49 schreef Karina het volgende:
Ik vind Dire Straits echt geen moer aan.
Ik vind sommige nummers echt wel goed, met name die van de LP Love over Gold. Dat is echt een prachtig album.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:49 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een mod zonder smaak.. what else is new?
Ja, dat zeg ikquote:
Schandalig.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:49 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |