quote:Op woensdag 28 december 2011 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stoffig en oubolligNee man, tijdloos
Erg lekker.quote:
Idd, origineel is uit 81 of 82, de live versie was een hit in 85quote:Op woensdag 28 december 2011 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
'85
De single van de Live versie that is
Ik snap het ook niet, want erg vergelijkbaar vind ik ze niet, maar jij begon er overquote:Op woensdag 28 december 2011 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]Ook geen problemen met the Stones hoor, snap die 'strijd' nooit zo. De heren zelf waren ook goed bevriend
Op die fiets.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
'85
De single van de Live versie that is
Ze zijn wel vergelijkbaar in de zin dat the Stones steeds dezelfde weg in zijn geslagen als the Beatles, maar dat komt ook omdat het uit dezelfde tijd komtquote:Op woensdag 28 december 2011 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, want erg vergelijkbaar vind ik ze niet, maar jij begon er over
Veel plezier!quote:
Have funquote:
Ja! Grappig om te zien omdat je het van TV kentquote:
Nederland deelt die mening, wat Enjoy the Silence komt nog voorbij, op 181quote:Op woensdag 28 december 2011 18:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekker nummer, maar niet de beste van Depeche Mode, in my humble but accurate opinion.
Compositie staat als een huis.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:16 schreef Fred_B het volgende:
De mooiste van Earth & Fire wat mij betreft
Dat zijn ook mijn favorieten.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nederland deelt die mening, wat Enjoy the Silence komt nog voorbij, op 181
Ik vond Everything Counts ook altijd erg leuk
Is ook mooi, maar een stuk minder bekendquote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nederland deelt die mening, wat Enjoy the Silence komt nog voorbij, op 181
Ik vond Everything Counts ook altijd erg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |