Amsterdammers dacht ikquote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef Flitspaal het volgende:
Ken dit niet, groep nooit van gehoord.
Ja.... dat had ik ook al ondervonden. Adele op 6 ..... om maar een voorbeeld te noemen!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geloof me: Radio 2 belazerd al jaren de boel. Bijna elk jaar doen ze hier en daar wat toegeven om de grote groep criticasters stiller te krijgen. Maar een eerlijke lijst? Nee.
Och jee, en je bent nog zo jongquote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef jrk1990 het volgende:
Zwaar aan het soggen door die top2000
Ik kan er veel meer geven, maar dan ben ik weer die ouwe zeurquote:Op woensdag 28 december 2011 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja.... dat had ik ook al ondervonden. Adele op 6 ..... om maar een voorbeeld te noemen!![]()
![]()
Dat artikel was van vorig jaar hé dit jaar hebben ze het volgens mij helemaal eerlijk gedaanquote:Op woensdag 28 december 2011 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja.... dat had ik ook al ondervonden. Adele op 6 ..... om maar een voorbeeld te noemen!![]()
![]()
QFTquote:
Marco B heeft een aardig liedje in dit verband: Dromen en iets met bedrog...quote:Op woensdag 28 december 2011 19:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat artikel was van vorig jaar hé dit jaar hebben ze het volgens mij helemaal eerlijk gedaan
Zet Bon Iver eens op...quote:Op woensdag 28 december 2011 19:27 schreef Nanuq het volgende:
Dit vind ik trouwens nog best mooi...![]()
Maar te vers voor de Top2000.
Ja vreselijkquote:Op woensdag 28 december 2011 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Och jee, en je bent nog zo jong
Bovenstaande kan toch nooit volledig eerlijk zijn? ......quote:Op woensdag 28 december 2011 19:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat artikel was van vorig jaar hé dit jaar hebben ze het volgens mij helemaal eerlijk gedaan
Ik geloof best dat veel mensen een slechte smaakquote:Op woensdag 28 december 2011 19:29 schreef horned_reaper het volgende:
Wacht eens even..... Adele staat gewoon op plaats: 6, 19, 21, 26, 209 en 220...... Waar GAAAT dat over?
[..]
Bovenstaande kan toch nooit volledig eerlijk zijn? ......
Een mindere Bowie haalt nog altijd een dikke 7.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |