Ja, maar misschien kun je dat inderdaad beter in een ander topic volgenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:04 schreef Soempie het volgende:
LB, je zit er gewoon nog! Wanneer komen jullie dan precies terug? Lijkt me echt heerlijk om in deze periode een paar dagen op vakantie te zijn. Denk dat ik dat volgend jaar ook maar voor ga stellen.
En ik ben wel benieuwd hoe dat monitoren in z'n werk gaat, maar dat lijkt me meer een onderwerp voor het andere topic.Krijg je dan bijvoorbeeld inwendig onderzoek?
Ja, precies. Ik heb alleen je posts daar dan gemist. Maar is ook meer iets voor na je vakantie.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, maar misschien kun je dat inderdaad beter in een ander topic volgen
Nog veel slechter helaasquote:
Is ze zo lelijk dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:19 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ik heb een schilderij van m'n tante op m'n kamer hangende kop van een kalfje
Wat naarquote:Op woensdag 28 december 2011 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog veel slechter helaasBen weer net zo misselijk en duizelig als een paar weken terug. Waarschijnlijk omdat ik een paar dagen mijn AD niet heb in kunnen nemen
![]()
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 28 december 2011 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat naar
Hoop dat je er gauw weer vanaf bent!
PS onderhandelt met haar verzekering over het verkleinen van haar jetsers memmen tetten prammen tietmeiers boezem, terwijl Soempie op springen staat en Etsie misschien naar een meet komtquote:Op woensdag 28 december 2011 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond maar eens pubquizzen. En dan gelijk maar in mn huis slapen, anders moet ik weer met de auto en kan ik geen bier drinken en zo
Nog spannende dingen gemist hier sinds de kerst trouwens?
Nee, zat er allemaal al langere tijd aan te komen. Nu is het alleen afwachten tot een van de SC-dames boos wordt op mij vanwege de doorgestreepte synoniemen die ik hierboven heb gebruiktquote:
zal wel meevallen, ik heb de 'tiet zat' grap ook al gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2011 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, zat er allemaal al langere tijd aan te komen. Nu is het alleen afwachten tot een van de SC-dames boos wordt op mij vanwege de doorgestreepte synoniemen die ik hierboven heb gebruikt
Dat is nog dialect/woordspeling. Mijn opmerking valt meer in de categorie 'Mannenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zal wel meevallen, ik heb de 'tiet zat' grap ook al gemaakt
Van mij wel hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 18:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zijn uiteraard nog een heel aantal andere varianten maar dat mag niet lees ik.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, zat er allemaal al langere tijd aan te komen. Nu is het alleen afwachten tot een van de SC-dames boos wordt op mij vanwege de doorgestreepte synoniemen die ik hierboven heb gebruikt
Nee, ik neem aan dat dit topic nu onder close surveilance van de moeder van Tanjaa staat en dat dit niet op prijs gesteld wordtquote:
dat heb ik mezelf ook wel eens horen zeggen...quote:Op woensdag 28 december 2011 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
zoveel ga ik ook weer niet zuipen hoor
Ik haatte mijn ex daaromquote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat heb ik mezelf ook wel eens horen zeggen...
"we gaan even wat drinken en weer op tijd naar huis"
Zijn vaak de beste avonden
Heeft ze je al gebeld? Dan kan je terugbellen en dit topic onder de aandacht brengenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nee, ik neem aan dat dit topic nu onder close surveilance van de moeder van Tanjaa staat en dat dit niet op prijs gesteld wordt
maar voor de liefhebbers verwijs ik graag naar dit topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
zie, Etice kent het ook. Dus morgen geen gezeur over slechte lucht in je nieuwe huisquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat heb ik mezelf ook wel eens horen zeggen...
"we gaan even wat drinken en weer op tijd naar huis"
Zijn vaak de beste avonden
Het is best een fijn topic hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 17:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik heb alleen je posts daar dan gemist. Maar is ook meer iets voor na je vakantie.
Een keer is het leuk, maar als het constant gebeurd én de avonden zijn nou niet echt dat je denkt noemenswaardig... dan niet meerquote:Op woensdag 28 december 2011 18:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie, Etice kent het ook. Dus morgen geen gezeur over slechte lucht in je nieuwe huis
mocht je budget het toelaten, er zijn een heel aantal lekkerdere varianten dan diequote:Op woensdag 28 december 2011 18:36 schreef Whiteguy het volgende:
Dit had ik nog nooit eerder gekocht... ziet er immers niet echt heel uitnodigend uit.
Ik vrees dat ik er inmiddels niet meer aan ontkom telkens aan te vullens als het op is
Lekker op toastjes, pizza, of in pastasausquote:Op woensdag 28 december 2011 18:36 schreef Whiteguy het volgende:
Dit had ik nog nooit eerder gekocht... ziet er immers niet echt heel uitnodigend uit.
Ik vrees dat ik er inmiddels niet meer aan ontkom telkens aan te vullens als het op is
Of gewoon zoquote:Op woensdag 28 december 2011 18:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker op toastjes, pizza, of in pastasaus.
In een quiche met olijven, cashewnoten en kip ookquote:Op woensdag 28 december 2011 18:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker op toastjes, pizza, of in pastasaus.
Gewoon zo moet ie niet te sterk zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 18:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of gewoon zo![]()
Of in een stamppot met zuurkool en champignons, dat eten wij vanavond
Klinkt goedquote:Op woensdag 28 december 2011 18:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een quiche met olijven, cashewnoten en kip ook
Pakje bladerdeeg, drie eieren, creme fraiche, wat je er ook maar in wilt doen, springvorm en werkende oven en je bent in businessquote:
In principe is budget niet zo'n issue. Spaar al een berg geld uit door van een hoop dingen (vooral artikelen met maar 1 ingrediėnt) nooit het a-merk te kopen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mocht je budget het toelaten, er zijn een heel aantal lekkerdere varianten dan die
Sowieso lastig in decemberquote:Op woensdag 28 december 2011 18:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is uiteraard nog beter, maar voor mij wat minder praktisch.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Eerste post vanaf de bank in m'n eigen huisje
Dus toen ik dat gisteren vroeg...quote:Op woensdag 28 december 2011 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog veel slechter helaasBen weer net zo misselijk en duizelig als een paar weken terug. Waarschijnlijk omdat ik een paar dagen mijn AD niet heb in kunnen nemen
![]()
Zit de Rabobank daar nu ook al?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat was de ABN toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit de Rabobank daar nu ook al?
vanaf, niet vanquote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit de Rabobank daar nu ook al?
Dat spreekt voor zich, die Rabobank zou vast al een eigen account hebbenquote:
Wel op Twitter. Ze snappen het alleen niet altijdquote:Op woensdag 28 december 2011 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, die Rabobank zou vast al een eigen account hebben
Mensenquote:Lees net pas het hele verhaal ook namens ons en de doggies heel veel sterkte
Nice. Kan je nu ook je onderschrift over je meterkast aanpassen?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb hier nu al geen zin in: maandenlang nieuws over fucked up schapen
Waren de koeien, de varkens, het pluimvee en de geiten op ofzo?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ven-vastgesteld.html
Gevalletje /care dus.quote:Is er mogelijk gevaar voor omwonenden/mensen?
Op basis van de beschikbare informatie concluderen experts van het RIVM dat overdracht
van het virus op mensen niet uitgesloten kan worden maar zeer onwaarschijnlijk is. Het
virus waar het Schmallenbergvirus op lijkt, (het Akabanevirus), wordt niet van dieren naar
mensen overgedragen.
Zie ook het nieuwsbericht ‘Risico Schmallenbergvirus voor mensen lijkt klein’
Komt het virus ook in de melk of het vlees terecht?
Er zijn geen aanwijzingen dat het virus in de melk of het vlees terecht komt.
Googelen levert mij:quote:Op woensdag 28 december 2011 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje, mogen zwangeren ook gerookte zalm eten of wordt dat afgeraden?
Maar:quote:VRAAG & ANTWOORD: Alle soorten vis eten?
Vraag: Mag een zwangere vrouw alle soorten vis eten?
Antwoord: Nee. Vis is heel gezond tijdens de zwangerschap maar sommige soorten vis kan een zwangere vrouw beter niet eten. Rauwe vacuümverpakte vis zoals gerookte zalm en gerookte haring kan besmet zijn met de listeriabacterie.
quote:Je kunt de gerookte vis uit een vacuümverpakking wel veilig eten als je hem verhit.
Tja, als je het zo bekijkt kan je als zwangere vrouw ook filet americain eten. Alleen eerst goed verhittenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Googelen levert mij:
[..]
Maar:
[..]
Maar warme filet american is niet te vreten en warme zalm wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, als je het zo bekijkt kan je als zwangere vrouw ook filet americain eten. Alleen eerst goed verhitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook goed?Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit nu aan deDamn you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook goed?
De winkel is een beetje te algemeen in dit geval Wgquote:Op woensdag 28 december 2011 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de ijsliefhebbers vandaag gespot in de winkel:
[ afbeelding ]
* Whiteguy is zelf niet zo van de toetjes / ijsjes
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we hadden het vanavond toch over tieten?
http://www.dumpert.nl/med(...)ij_jessica_biel.html
Het is wel een liefhebber. Getrouwd met een vrouw die zelfs een tiet in haar achternaam heeft (Titone).quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice ass ook.
Ik vraag me af hoe vaak hij die scene per ongeluk verpest heeft...
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice ass ook.
Jessica Biels reet is idd een van de betere op deze aardklootquote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice ass ook.
Mijn vriend zal het daarmee eens zijn denk ikquote:Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Jessica Biels reet is idd een van de betere op deze aardkloot.
Ach, jullie zullen vast wel weer iets hebben wat wij in het Westen niet hebben...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
Het leven is oneerlijk.
[ afbeelding ]
In Nijmegen nou net weer nietquote:Op woensdag 28 december 2011 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach, jullie zullen vast wel weer iets hebben wat wij in het Westen niet hebben...
3x zo veel vierkante meter woonruimte voor de zelfde prijs bijvoorbeeld...
Eentje maar, dat is dan wel jammer.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef Whiteguy het volgende:
Het is wel een liefhebber. Getrouwd met een vrouw die zelfs een tiet in haar achternaam heeft (Titone).
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eentje maar, dat is dan wel jammer.
want hij zegt de hele tijd dat ze zo op jou lijkt?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend zal het daarmee eens zijn denk ik
Scheelt anders niet veelquote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
In Nijmegen nou net weer niet
dat zegt niet zoveelquote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Scheelt anders niet veel
Leiden (zo'n beetje je enige keuze voor <110 000 euro)
Nijmegen (keuze uit 40 huizen <110 000 euro)
Niet zo'n geweldige wijk om te wonen. Als het een huurhuis was geweest, had je eerst een toelatingsgesprek met de politie moeten voeren.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
Scheelt anders niet veel
Leiden (zo'n beetje je enige keuze voor <110 000 euro)
Nijmegen (keuze uit 40 huizen <110 000 euro)
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet zo'n geweldige wijk om te wonen. Als het een huurhuis was geweest, had je eerst een toelatingsgesprek met de politie moeten voeren.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
populaire asbak onder longartsen?
[ afbeelding ]
Is in alle steden wel, lijkt mij.quote:
In Spangen ookquote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
Rotterdam zuid kan je vrij goedkoop wonen. Als je dat wilt...
En ook den Haag laakkwartier en transvaalkwartier is nog aardig wat te vinden > 75m2 en <125k.quote:
Mits het gemiddelde aantal vierkante meter per woning gelijk is jaquote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, en volgens wikipedia is de gemiddelde WOZ waarde voor
Nijmegen: ¤215000
Leiden: ¤234000
zo'n 9% duurder dus
Is elke lach niet debiel als je ze zo achterelkaar afspeelt? Op zich vind ik het geen gekke lach, wel een echte.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind Jimmy Carr echt altijd lachen, maar zijn lach is echt debiel.
Probeer het hier nog eens:quote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is elke lach niet debiel als je ze zo achterelkaar afspeelt? Op zich vind ik het geen gekke lach, wel een echte.
Jij je zin, 3x was misschien iets overdreven. Maar dat neemt het argument niet wegquote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
om op 3x te komen moeten ze dan wel verdomd klein wonen in Leiden
(koopt iedere student daar zijn of haar kamer ipv dat deze gehuurd wordt?)
Ik heb de filmpjes niet gekeken, maar die beschrijving: ik ken een meid die inademt als ze lacht. Het was heel grappig, als het te lang duurt is het annoyingquote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Probeer het hier nog eens:
Het lijkt als hij inademt met het lachen en achterstevoren lacht. Hij zegt zelf ook "I know I laugh like a seal that's being molested"
Het is echt een rare lach hoor. Hij zit vaak bij Qi en iedere keer weer vind ik het gek.
Wat irritant en gemeen! Nu durft die arme man niet eens meer te lachen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Probeer het hier nog eens:
Het lijkt als hij inademt met het lachen en achterstevoren lacht. Hij zegt zelf ook "I know I laugh like a seal that's being molested"
Het is echt een rare lach hoor. Hij zit vaak bij Qi en iedere keer weer vind ik het gek.
Ah jawel joh, hij weet dat 'ie raar lachtquote:Op woensdag 28 december 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat irritant en gemeen! Nu durft die arme man niet eens meer te lachen.![]()
Die Woody Woodpecker klonk ook raar.
Ja, blijft goed. In NL zou Theo Maassen hem hebben gemaakt.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:33 schreef Whiteguy het volgende:
En via die video kwam ik weer bij deze uit. Al eens eerder gepost, maar blijft toch wel een omg wtf momentje![]()
![]()
En die kerel die er naast zit, Tim Minchin:quote:Op woensdag 28 december 2011 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, blijft goed. In NL zou Theo Maassen hem hebben gemaakt.
quote:In my childhood neighborhood, there was this very loud woman who would call her kid like every other mom. But since she was so loud, even when talking normally, she would drown every other parent. So other moms just said 'whenever you hear <loud mom> call Tom, you too need to come back'.
Last i remember she would just scream 'DINNER!!' a few times, serving as the LAN NTP server to sync every family's meal time.
Ik ben dus naar The Big Fat Quiz of The Year aan het kijken...quote:Op woensdag 28 december 2011 22:41 schreef wyccie het volgende:
Voor wie wil lachen: My Big Fat Gypsy Christmas op RTL 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ja. Paar jaar geleden. Eng he?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef Whiteguy het volgende:
Is deze aflevering van 'jouw vrouw mijn vrouw' ook op de NL tv geweest?
What .. The.. Fuck...
Hier zijn er ook een paar 'Dork'-sided.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef Whiteguy het volgende:
Is deze aflevering van 'jouw vrouw mijn vrouw' ook op de NL tv geweest?
What .. The.. Fuck...
Straks gaan al die SMS6 kijkers nog denken dat hun eigen kinderen ook speciaal zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Vanaf 11 januari een nieuw dieptepunt in de Nederlandse televisie.
SBS presenteert: "Paranormale kinderen". En het zijn nog Nederlandse kinderen ook
Wij 7e, terwijl we in de tussenstand nog gedeeld 1e stonden. Stomme muziekronde met als thema rock & rollmuziek uit de jaren '50quote:
Ik zou de website willen leveren.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
Als je trouwens nog even veel geld wil verdienen...dan moet je reizen naar Mexico aan gaan bieden.
Mexico rekent op 52 miljoen toeristen in verband met het einde van de wereld.
Anders, heel wat vreemde geluiden gehoordquote:Op donderdag 29 december 2011 08:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En TM, hoe sliep je nieuwe huis?
Die basisbeurs verbaasde ik mij ook al over... ik kreeg als thuiswonende werkende student iets van 69 euro per maandquote:De kans is groot dat studenten hun basisbeurs kwijtraken. Dat is de opening van het AD. Het kabinet denkt na over het invoeren van een sociaal leenstelsel. Ambtenaren van het ministerie van Financiėn werken daarvoor plannen uit.
Komend voorjaar moet er voor miljarden extra worden bezuinigd. Het afschaffen van de basisbeurs voor studenten levert zo'n 800 miljoen euro op. Bij de afgelopen verkiezingen pleitte de VVD ervoor studenten meer zelf te laten betalen voor hun studie.
Behalve de studiebeurs zou ook de ov-kaart voor studenten worden wegbezuinigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:00 schreef Etcetera het volgende:
En dat geld dat ze er mee bezuinigen wordt natuurlijk weer in het onderwijs geļnvesteerdHet onderwijssysteem heeft dit aan zichzelf te danken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vergelijk ik met de NS die een Thalys koopt die technisch 300 km/h kan, maar niet harder dan 130 kan.
De mensen die opzettelijk het systeem hebben verneukt moeten financieel aansprakelijk gesteld kunnen worden.
En dan wel die langstudeerdersboete erin houden natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 10:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die basisbeurs verbaasde ik mij ook al over... ik kreeg als thuiswonende werkende student iets van 69 euro per maand
Dat is nou niet een bedrag wat mij over de streep heeft getrokken om te gaan studeren.
Combinatie van basisbeurs en OV stopzetten is natuurlijk wel funest. Ook voor het openbaar vervoer denk ik trouwens.
Daar ben je dan zelf de dupe van, samen met alle andere Nederlanders...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Ergens hoop ik dat over een langere periode het juist het allerminste oplevert.
Laat die sloebers het uitvechten met de overheid. Ben blij dat ik nu aan de zijlijn zit.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan wel die langstudeerdersboete erin houden natuurlijk![]()
je bent weer eens onnavolgbaar in je redenering.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat die sloebers het uitvechten met de overheid. Ben blij dat ik nu aan de zijlijn zit.
Ik hoop voornamelijk in de IT-sector de luie bedrijven overhoop te spelen...
Ik denk dat het te laat komt.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef Whiteguy het volgende:
ik denk dat het de kwaliteit van het onderwijs wel ten goede komt. heb het in Wenen gezien : studeren is daar gratis. overvolle universiteiten en dramatisch niveau. De eerste afvallers zijn nu mensen die geen E80 per maand extra in zichzelf willen investeren en niet hiervoor willen lenen of er naast werken. Die kun je doorgaans wel missen.
Ik denk ook niet dat het per definitie een slechte ontwikkeling hoeft te zijn. Er is wat voor te zeggen om de minder gemotiveerde groep eruit te filteren (al weet ik niet of dit dé manier is), soms kun je beter een paar jaar iets anders doen voor je gaat studeren. Alleen zal die langstudeerdersboete toch echt geschrapt moeten worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef Whiteguy het volgende:
ik denk dat het de kwaliteit van het onderwijs wel ten goede komt. heb het in Wenen gezien : studeren is daar gratis. overvolle universiteiten en dramatisch niveau. De eerste afvallers zijn nu mensen die geen E80 per maand extra in zichzelf willen investeren en niet hiervoor willen lenen of er naast werken. Die kun je doorgaans wel missen.
Goede motivatiequote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Bestuursjaren moeten ontmoedigd worden.
Die mening had ik eerst ook, maar sinds ik er wat dichter op gezeten heb; zeker niet. En dat zegt iemand die niet bij een studentenvereniging heeft gezeten.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Bestuursjaren moeten ontmoedigd worden.
Staat los van elkaar, maar ik vind zulke bestuursorganen log en inefficiėnt.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar zit het systeem achter, daarom toch?
Jij ook !quote:Op donderdag 29 december 2011 13:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lichtelijk getraumatiseerd, maar ook van de chirurg nu het groene licht. Ik ga nu Amsterdam weer vertlaten, net als mijn internetaansluiting. Spreek jullie over paar dagen wel weer![]()
Fijne, veilige jaarwisseling allemaal, voor het egval ik geen internet vind in de tussentijd
Ik hoop dat de verzekering ook meewerkt!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lichtelijk getraumatiseerd, maar ook van de chirurg nu het groene licht. Ik ga nu Amsterdam weer vertlaten, net als mijn internetaansluiting. Spreek jullie over paar dagen wel weer![]()
Fijne, veilige jaarwisseling allemaal, voor het egval ik geen internet vind in de tussentijd
Lichtelijk getraumatiseerd?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jij ook fijne jaarwisseling!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vandaag een coaxstekker vervangen![]()
* Etcetera is proud
Wtf is datquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Vrouwengereedschap
http://www.dutchcowgirls.nl/life-style/784
Niet eens een vuistje erbij? Slopen is nog wel zo'n leuk klusjequote:Op donderdag 29 december 2011 16:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Vrouwengereedschap
http://www.dutchcowgirls.nl/life-style/784
Vuisten zijn mannengereedschap bij uitstek. Zeker als er vrouwen bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet eens een vuistje erbij? Slopen is nog wel zo'n leuk klusje
En nog best toegankelijk ook![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vuisten zijn mannengereedschap bij uitstek. Zeker als er vrouwen bij betrokken zijn.
Geen idee, startmotor draait wel, verder niks. Dus als ik monteur was zou ik het eerst bij de brandstofpomp zoeken...en de zekering daarvan is nog intact.quote:
Ik niet, ik prefereer mijn eigen muzieksmaakquote:
Mijn eigen muzieksmaak wordt gelukkig goed weergegeven door de top 2000quote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik niet, ik prefereer mijn eigen muzieksmaak
Doet me denken aan een klaagtopic van gisterenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik niet, ik prefereer mijn eigen muzieksmaak
Top 2000 'aller tijden'quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef Mark het volgende:
Ik voorkom geklaag door me afzijdig te houden van het hele circus
Afhaker meldt.quote:
Ik vind het desastreus dat badkamerartiesten als Lady Gaga, Krystl en Alexis Jordan noteringen hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef Mark het volgende:
Ik voorkom geklaag door me afzijdig te houden van het hele circus
Dat is maar 1% van de lijst ofzo, voor de rest zijn het gewoon pareltjesquote:Op donderdag 29 december 2011 18:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het desastreus dat badkamerartiesten als Lady Gaga, Krystl en Alexis Jordan noteringen hebben.
Ik zou de samenstellers neergeslagen hebben met alles wat in mijn handbereik lag. Dit is toch vreselijk afschuwelijk?
De samenstellers.. "het volk" toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het desastreus dat badkamerartiesten als Lady Gaga, Krystl en Alexis Jordan noteringen hebben.
Ik zou de samenstellers neergeslagen hebben met alles wat in mijn handbereik lag. Dit is toch vreselijk afschuwelijk?
Dat is wat Radio 2 ons doet geloven, die vuile quislings...quote:Op donderdag 29 december 2011 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De samenstellers.. "het volk" toch?
Heb je onomstotelijk bewijs dat ze de boel 'oplichten'?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is wat Radio 2 ons doet geloven, die vuile quislings...
Luisteraars van radio2. En als er iets is wat ik nooit luister is het wel radio2, en met mij bijna iedereen onder de 60.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Die hele top2000 boeit mij voor geen reet omdat ik weet dat het toch voor 95% stokouwe trage meuk is.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat is toch ook bekend? Waarom gaat men dan verongelijkt doen dat het een representatieve lijst voor iedereen zou zijn?
Opstandig vasthouden aan het idee dat er alleen maar trage ouwe shit instaat is natuurlijk ook vrij bekrompenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies. Die hele top2000 boeit mij voor geen reet omdat ik weet dat het toch voor 95% stokouwe trage meuk is.
Laat mijn ouders maar lekker naar 29x Beach Boys en 46x Boudewijn de Groot luisteren op een FM radio, ik zoek wel een stream op ergens.
95%quote:Op donderdag 29 december 2011 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opstandig vasthouden aan het idee dat er alleen maar trage ouwe shit instaat is natuurlijk ook vrij bekrompen
Middag bij een vriendin geweest en het stond op de achtergrond op.quote:
En dat vind ik nou juist zo mooi aan de top 2000. Allemaal prachtige nummers die ik normaal gesproken weinig hoor nu allemaal in een lijstquote:Op donderdag 29 december 2011 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies. Die hele top2000 boeit mij voor geen reet omdat ik weet dat het toch voor 95% stokouwe trage meuk is.
Laat mijn ouders maar lekker naar 29x Beach Boys en 46x Boudewijn de Groot luisteren op een FM radio, ik zoek wel een stream op ergens.
Ach, dat is beter dan het standaard aantal.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Paar minuten oud. 10-12 agenten voor 1 winkeldief
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je onomstotelijk bewijs dat ze de boel 'oplichten'?
Luister voor de grap naar WDR2. Radiozender uit Noordrijn-Westfalen die niet alleen volwassen nummers draait, maar waagt zich ook vaak aan R&B (o.a. Madcon, Taio Cruz, Beyoncé).quote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Luisteraars van radio2. En als er iets is wat ik nooit luister is het wel radio2, en met mij bijna iedereen onder de 60.
De top1000 van veronica is niet voor niks helemaal anders dan die van radio2.
Deze
deze
en deze
(eerste drie die ik willekeurig uit de veronica lijst plukte) zijn in de lijst van radio2 al helemaal niet terug te vinden. Terwijl ze bij veronica best hoog staan.
Was dat niet RTV Noord? Die werden, als ik het me goed herinnert, op de vingers getikt omdat ze stemgedrag van anderen pushten en oproepen deden om vooral op Ede Staal te stemmen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Genoeg.
Een lokale Groningse zender die probeerde Ede Staal in de Top2000 te krijgen zag hun droom in duigen vallen, willekeurige nummers worden je gewoon opgedrongen.
Zoiets zou ik geen oplichten maar naaien noemen.
Klopt.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was dat niet RTV Noord? Die werden, als ik het me goed herinnert, op de vingers getikt omdat ze stemgedrag van anderen pushten en oproepen deden om vooral op Ede Staal te stemmen.
41?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:50 schreef Whiteguy het volgende:
Oh, Wyccie: vandaag werd in het ziekenhuis mijn bloeddruk & hartslag gemeten (schijnt nodig te zijn voor mijn knieoperatie![]()
). Eigenlijk alleen bloeddruk maar omdat ik een hartslag van 41 had, werd ook meteen een hartfilmpje gemaakt.
Hoe lang heb ik nog te leven ?
Ik snap alle kritieken, ben het met veel eens maar ik blijf het gewoon een leuk eindejaars gebeuren vinden.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dit vind ik meer een kwestie in de trant van 'veelplegende bankrover verklikt kruimeldief'.
Een ander leuk woord vind ik verkerven.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:03 schreef Whiteguy het volgende:
'Belager Esteban moet vier maanden brommen'
Dat vind ik echt het mooiste synoniem voor iemand in de gevangenis zetten
Ik krijg er dan ook meteen zo'n beeld bij van een boos/sip kijkend persoon op een schraal gevangenisbed.
Ehm, nouja vanwege mn knieproblemen sport ik juist de laatste tijd veel minder dan normaalquote:Op donderdag 29 december 2011 20:15 schreef TradeMarkie het volgende:
hartslag van 41, ben je een profwielrenner ofzo? wtf
41 is volgens mij echt extreem laag.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm, nouja vanwege mn knieproblemen sport ik juist de laatste tijd veel minder dan normaal
Het is wel behoorlijk laag ja, volgens google is tussen de 60 en 100 normaal.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
41 is volgens mij echt extreem laag.
Mwa, Bijna alle stemmers zijn tussen de 30 en 60 jaar. De "typische" top2000 groep. Dus "het volk"? Nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
41 is een hartslag, dus het zal wel goed gaanquote:Op donderdag 29 december 2011 20:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijk laag ja, volgens google is tussen de 60 en 100 normaal.
Maargoed, ze zullen gedacht hebben dat ik wel levend thuis zou komen, ik mocht immers weer gaan. Of ze dachten 'hij komt voor zn knie, dan gaan we niet te veel randzaken en ellende er bij op de hals nemen'
Trustequote:
Een mooi nummer van Spandau Ballet nu.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:15 schreef iamredleader het volgende:
Bijnalig al in bed, top2000 opgezet, rustig bijlezen en Wordfeud spelen
Leukquote:Op donderdag 29 december 2011 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Redenen dat ik van mijn vriendje hou: ik kan aan 'm vragen of roze nagellak too much is, volgens hem nieten nee hij is niet stiekem gay
![]()
Dus hij liegt tegen je?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Redenen dat ik van mijn vriendje hou: ik kan aan 'm vragen of roze nagellak too much is, volgens hem nieten nee hij is niet stiekem gay
![]()
Hij wil de reacties wel eens zien - ik ook trouwens.quote:
Wat heeft roze nagellak met het vrouw worden te maken? Of denk ik te simpel.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij wil de reacties wel eens zien - ik ook trouwens.
Hele jaar is er gegeind over m'n girly-girly tranformatie, dus ik ga met Oud & Nieuw maar eens all outlaarzen, rokje, make up, haar misschien opsteken
Ik draag zelden nagellakquote:Op donderdag 29 december 2011 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft roze nagellak met het vrouw worden te maken? Of denk ik te simpel.
Maar de pics mag je natuurlijk wel posten.
Blijft mijn vraag natuurlijk wel staan.quote:
quote:
Ik vind het wel leuk passen in het geheelquote:Op donderdag 29 december 2011 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag natuurlijk wel staan.
Mooi. Dan zien we de foto's wel verschijnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk passen in het geheel
quote:
E. zal toch wel foto's nemen?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Als er geen foto's gemaakt gaan worden, kan ik ze niet posten
Laat maar........quote:
Dat zou een mogelijkheid maar ook niet kunnen zijn.quote:
Die optie hebben wij niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef Etcetera het volgende:
I beg to differ
Maar E. ziet me liever in het echt dan op een foto
Maar onder het mom 'gelukkig hebben we de foto's nog' kan het geen kwaad eea te archiverenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef Etcetera het volgende:
I beg to differ
Maar E. ziet me liever in het echt dan op een foto
Dat is best wel laag, ja. Verbaast me wel, want jij zei inderdaad dat je juist minder sportte. Topsporters zitten meestal rond de 50.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:50 schreef Whiteguy het volgende:
Oh, Wyccie: vandaag werd in het ziekenhuis mijn bloeddruk & hartslag gemeten (schijnt nodig te zijn voor mijn knieoperatie![]()
). Eigenlijk alleen bloeddruk maar omdat ik een hartslag van 41 had, werd ook meteen een hartfilmpje gemaakt.
Ik kan mezelf allesbehalve topsporter noemen. Anders had ik ook wel een wat lager gewicht gehadquote:Op donderdag 29 december 2011 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is best wel laag, ja. Verbaast me wel, want jij zei inderdaad dat je juist minder sportte. Topsporters zitten meestal rond de 50.
't Is een kijkoperatie waarbij je een ruggenprik krijgt? Daarvan gaat je bloeddruk dalen, dus dan weten ze hoeveel daling nog acceptabel is.
Maar om mij nou als tour de france wielrenner te bestempelen is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat wanneer de tientallen van je gewicht gelijk zijn aan de tientallen in je lengte het wel prima is.![]()
Oh, je zit maar net op het randje.
Wat is daar precies de lol van?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:33 schreef wyccie het volgende:
Dan is het helemaal raar dat je pols 41 is.
Ik ga eens trainen om mijn pols ook laag te krijgen. Zit meestal iets onder de 60, maar wil richting de 50. Gewoon voor de lol.
Omdat ik dan het idee heb topsporter te zijn.quote:
Ik zit vaak rond de 80. Is ietsjes aan de hoge kant geloof ik, maar heb nog niet van de bloedbankmedewerkers gehoord dat ik er wat aan zou moeten doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:33 schreef wyccie het volgende:
Dan is het helemaal raar dat je pols 41 is.
Ik ga eens trainen om mijn pols ook laag te krijgen. Zit meestal iets onder de 60, maar wil richting de 50. Gewoon voor de lol.
Je vergeet de zelfgemaakte vanillesaus bij de browniequote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt zin in oud en nieuwVandaag het menu samengesteld met nem (of eigenlijk nem heeft het samengesteld
)
- Vooraf carpaccio
- als hoofdgerecht Coq au Vin
- als nagerecht zelfgemaakte brownie
En daarna de calorieen eraf dansen in de Ekko
Omdat ik dan het gevoel heb een topsporter te zijn.quote:
Nee, dat is een prima pols.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit vaak rond de 80. Is ietsjes aan de hoge kant geloof ik, maar heb nog niet van de bloedbankmedewerkers gehoord dat ik er wat aan zou moeten doen
Hou je het dan nog even 2 maanden vol?quote:
In dat geval worstel ik me nog wel even door dat tapvat heen wat in mn kerst pakket zat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hou je het dan nog even 2 maanden vol?
Dit moet nog even staan.
Deze nacht meer slaap gehad?quote:
Of slechter.quote:
herkenbaar. Gisteravond met 2 vrienden de stad in om te eten en te bieren. Het eten was dermate goed en veel dat we zo vol zaten dat bierdringebeuren er een beetje bij ingeschoten isquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:05 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt chic trouwens, jullie dinerplannen
Wij gaan misschien kaasfondueen met vrienden, alleen denk ik dat ik daarna dan geen oliebol meer lustOok geen ramp eigenlijk.
Mooi zoquote:
Ik blijf erbij dat 'omdat het kan' op Campzone ontstaan is en in heel Nederland is overgenomenquote:
primaquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat 'omdat het kan' op Campzone ontstaan is en in heel Nederland is overgenomen
Tevens mogguh
Dus de mop "Waarom likt een hond zijn ballen? Omdat het kan" bestaat volgens jou alleen maar omdat die laatste uitspraak op Campzone is bedacht? Die mop is niet ouder dan Campzone dus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat 'omdat het kan' op Campzone ontstaan is en in heel Nederland is overgenomen
Tevens mogguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |