- avant gardequote:Op maandag 26 december 2011 13:21 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een onzin. Die muziek die jij aandraagt in je OP kan ik geen muziek noemen. Muziek moet gevoel hebben die computer rotzooi van je heeft dat niet.
Kun je eens wat van die nummers posten?quote:Op maandag 26 december 2011 13:24 schreef SoraAoi het volgende:
In Japan en Korea enzo maken ze echt mooie muziek. Alsof dat minder is dan KANE en KREZIP en die crap
Cannibal Corpse ook wel imo... dat gaat echt hard van je RATTETAKKETAK.quote:Op maandag 26 december 2011 13:29 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom geen echte goede metal in die lijst. Opeth en Burzum enzo verdienen zeker wel een top 10 plaats.
voor een veel selecter publiek toch. Ik bedoel, al die grijze menschen stemmen op queen, daar kun je met je metal stroompje van tegenwoordig niet meer tegenop.quote:Op maandag 26 december 2011 13:29 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom geen echte goede metal in die lijst. Opeth en Burzum enzo verdienen zeker wel een top 10 plaats.
Opeth heeft 50mil last.fm views. Waarom je die niet kan kiezen bij de top 2000 is mij een raadsel.quote:Op maandag 26 december 2011 13:31 schreef n00b13 het volgende:
[..]
voor een veel selecter publiek toch. Ik bedoel, al die grijze menschen stemmen op queen, daar kun je met je metal stroompje van tegenwoordig niet meer tegenop.
Omdat er dan alleen metal, dance/trance/etc. en altohiphop in staat.quote:Op maandag 26 december 2011 13:37 schreef Zwappel het volgende:
Waarom geen Fok! top 100 aller tijden maken, en gewoon Fok!kers op 10 platen laten stemmen en daar een lijst van maken?
Ja die staan natuurlijk niet in hun voorselectiequote:Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef De_Viborateur het volgende:
Terechten klacht. Hoewel het gewoon lekker en veilig voelt om met kerst gewoon al die klassiekers te luisteren. Zelf echter wel geprobeerd wat punk, metal en grunge erin te stemmen, maar dat is helaas niet gelukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |