Ja, maar misschien kun je dat inderdaad beter in een ander topic volgenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:04 schreef Soempie het volgende:
LB, je zit er gewoon nog! Wanneer komen jullie dan precies terug? Lijkt me echt heerlijk om in deze periode een paar dagen op vakantie te zijn. Denk dat ik dat volgend jaar ook maar voor ga stellen.
En ik ben wel benieuwd hoe dat monitoren in z'n werk gaat, maar dat lijkt me meer een onderwerp voor het andere topic.Krijg je dan bijvoorbeeld inwendig onderzoek?
Ja, precies. Ik heb alleen je posts daar dan gemist. Maar is ook meer iets voor na je vakantie.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, maar misschien kun je dat inderdaad beter in een ander topic volgen
Nog veel slechter helaasquote:
Is ze zo lelijk dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:19 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ik heb een schilderij van m'n tante op m'n kamer hangende kop van een kalfje
Wat naarquote:Op woensdag 28 december 2011 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog veel slechter helaasBen weer net zo misselijk en duizelig als een paar weken terug. Waarschijnlijk omdat ik een paar dagen mijn AD niet heb in kunnen nemen
![]()
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 28 december 2011 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat naar
Hoop dat je er gauw weer vanaf bent!
PS onderhandelt met haar verzekering over het verkleinen van haar jetsers memmen tetten prammen tietmeiers boezem, terwijl Soempie op springen staat en Etsie misschien naar een meet komtquote:Op woensdag 28 december 2011 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond maar eens pubquizzen. En dan gelijk maar in mn huis slapen, anders moet ik weer met de auto en kan ik geen bier drinken en zo
Nog spannende dingen gemist hier sinds de kerst trouwens?
Nee, zat er allemaal al langere tijd aan te komen. Nu is het alleen afwachten tot een van de SC-dames boos wordt op mij vanwege de doorgestreepte synoniemen die ik hierboven heb gebruiktquote:
zal wel meevallen, ik heb de 'tiet zat' grap ook al gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2011 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, zat er allemaal al langere tijd aan te komen. Nu is het alleen afwachten tot een van de SC-dames boos wordt op mij vanwege de doorgestreepte synoniemen die ik hierboven heb gebruikt
Dat is nog dialect/woordspeling. Mijn opmerking valt meer in de categorie 'Mannenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zal wel meevallen, ik heb de 'tiet zat' grap ook al gemaakt
Van mij wel hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 18:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zijn uiteraard nog een heel aantal andere varianten maar dat mag niet lees ik.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, zat er allemaal al langere tijd aan te komen. Nu is het alleen afwachten tot een van de SC-dames boos wordt op mij vanwege de doorgestreepte synoniemen die ik hierboven heb gebruikt
Nee, ik neem aan dat dit topic nu onder close surveilance van de moeder van Tanjaa staat en dat dit niet op prijs gesteld wordtquote:
dat heb ik mezelf ook wel eens horen zeggen...quote:Op woensdag 28 december 2011 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
zoveel ga ik ook weer niet zuipen hoor
Ik haatte mijn ex daaromquote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat heb ik mezelf ook wel eens horen zeggen...
"we gaan even wat drinken en weer op tijd naar huis"
Zijn vaak de beste avonden
Heeft ze je al gebeld? Dan kan je terugbellen en dit topic onder de aandacht brengenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nee, ik neem aan dat dit topic nu onder close surveilance van de moeder van Tanjaa staat en dat dit niet op prijs gesteld wordt
maar voor de liefhebbers verwijs ik graag naar dit topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
zie, Etice kent het ook. Dus morgen geen gezeur over slechte lucht in je nieuwe huisquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat heb ik mezelf ook wel eens horen zeggen...
"we gaan even wat drinken en weer op tijd naar huis"
Zijn vaak de beste avonden
Het is best een fijn topic hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 17:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik heb alleen je posts daar dan gemist. Maar is ook meer iets voor na je vakantie.
Een keer is het leuk, maar als het constant gebeurd én de avonden zijn nou niet echt dat je denkt noemenswaardig... dan niet meerquote:Op woensdag 28 december 2011 18:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie, Etice kent het ook. Dus morgen geen gezeur over slechte lucht in je nieuwe huis
mocht je budget het toelaten, er zijn een heel aantal lekkerdere varianten dan diequote:Op woensdag 28 december 2011 18:36 schreef Whiteguy het volgende:
Dit had ik nog nooit eerder gekocht... ziet er immers niet echt heel uitnodigend uit.
Ik vrees dat ik er inmiddels niet meer aan ontkom telkens aan te vullens als het op is
Lekker op toastjes, pizza, of in pastasausquote:Op woensdag 28 december 2011 18:36 schreef Whiteguy het volgende:
Dit had ik nog nooit eerder gekocht... ziet er immers niet echt heel uitnodigend uit.
Ik vrees dat ik er inmiddels niet meer aan ontkom telkens aan te vullens als het op is
Of gewoon zoquote:Op woensdag 28 december 2011 18:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker op toastjes, pizza, of in pastasaus.
In een quiche met olijven, cashewnoten en kip ookquote:Op woensdag 28 december 2011 18:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker op toastjes, pizza, of in pastasaus.
Gewoon zo moet ie niet te sterk zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 18:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of gewoon zo![]()
Of in een stamppot met zuurkool en champignons, dat eten wij vanavond
Klinkt goedquote:Op woensdag 28 december 2011 18:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een quiche met olijven, cashewnoten en kip ook
Pakje bladerdeeg, drie eieren, creme fraiche, wat je er ook maar in wilt doen, springvorm en werkende oven en je bent in businessquote:
In principe is budget niet zo'n issue. Spaar al een berg geld uit door van een hoop dingen (vooral artikelen met maar 1 ingrediënt) nooit het a-merk te kopen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mocht je budget het toelaten, er zijn een heel aantal lekkerdere varianten dan die
Sowieso lastig in decemberquote:Op woensdag 28 december 2011 18:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is uiteraard nog beter, maar voor mij wat minder praktisch.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Eerste post vanaf de bank in m'n eigen huisje
Dus toen ik dat gisteren vroeg...quote:Op woensdag 28 december 2011 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog veel slechter helaasBen weer net zo misselijk en duizelig als een paar weken terug. Waarschijnlijk omdat ik een paar dagen mijn AD niet heb in kunnen nemen
![]()
Zit de Rabobank daar nu ook al?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat was de ABN toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit de Rabobank daar nu ook al?
vanaf, niet vanquote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit de Rabobank daar nu ook al?
Dat spreekt voor zich, die Rabobank zou vast al een eigen account hebbenquote:
Wel op Twitter. Ze snappen het alleen niet altijdquote:Op woensdag 28 december 2011 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, die Rabobank zou vast al een eigen account hebben
Mensenquote:Lees net pas het hele verhaal ook namens ons en de doggies heel veel sterkte
Nice. Kan je nu ook je onderschrift over je meterkast aanpassen?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb hier nu al geen zin in: maandenlang nieuws over fucked up schapen
Waren de koeien, de varkens, het pluimvee en de geiten op ofzo?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ven-vastgesteld.html
Gevalletje /care dus.quote:Is er mogelijk gevaar voor omwonenden/mensen?
Op basis van de beschikbare informatie concluderen experts van het RIVM dat overdracht
van het virus op mensen niet uitgesloten kan worden maar zeer onwaarschijnlijk is. Het
virus waar het Schmallenbergvirus op lijkt, (het Akabanevirus), wordt niet van dieren naar
mensen overgedragen.
Zie ook het nieuwsbericht ‘Risico Schmallenbergvirus voor mensen lijkt klein’
Komt het virus ook in de melk of het vlees terecht?
Er zijn geen aanwijzingen dat het virus in de melk of het vlees terecht komt.
Googelen levert mij:quote:Op woensdag 28 december 2011 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje, mogen zwangeren ook gerookte zalm eten of wordt dat afgeraden?
Maar:quote:VRAAG & ANTWOORD: Alle soorten vis eten?
Vraag: Mag een zwangere vrouw alle soorten vis eten?
Antwoord: Nee. Vis is heel gezond tijdens de zwangerschap maar sommige soorten vis kan een zwangere vrouw beter niet eten. Rauwe vacuümverpakte vis zoals gerookte zalm en gerookte haring kan besmet zijn met de listeriabacterie.
quote:Je kunt de gerookte vis uit een vacuümverpakking wel veilig eten als je hem verhit.
Tja, als je het zo bekijkt kan je als zwangere vrouw ook filet americain eten. Alleen eerst goed verhittenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Googelen levert mij:
[..]
Maar:
[..]
Maar warme filet american is niet te vreten en warme zalm wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, als je het zo bekijkt kan je als zwangere vrouw ook filet americain eten. Alleen eerst goed verhitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook goed?Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit nu aan deDamn you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook goed?
De winkel is een beetje te algemeen in dit geval Wgquote:Op woensdag 28 december 2011 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de ijsliefhebbers vandaag gespot in de winkel:
[ afbeelding ]
* Whiteguy is zelf niet zo van de toetjes / ijsjes
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we hadden het vanavond toch over tieten?
http://www.dumpert.nl/med(...)ij_jessica_biel.html
Het is wel een liefhebber. Getrouwd met een vrouw die zelfs een tiet in haar achternaam heeft (Titone).quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice ass ook.
Ik vraag me af hoe vaak hij die scene per ongeluk verpest heeft...
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice ass ook.
Jessica Biels reet is idd een van de betere op deze aardklootquote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice ass ook.
Mijn vriend zal het daarmee eens zijn denk ikquote:Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Jessica Biels reet is idd een van de betere op deze aardkloot.
Ach, jullie zullen vast wel weer iets hebben wat wij in het Westen niet hebben...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
Het leven is oneerlijk.
[ afbeelding ]
In Nijmegen nou net weer nietquote:Op woensdag 28 december 2011 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach, jullie zullen vast wel weer iets hebben wat wij in het Westen niet hebben...
3x zo veel vierkante meter woonruimte voor de zelfde prijs bijvoorbeeld...
Eentje maar, dat is dan wel jammer.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef Whiteguy het volgende:
Het is wel een liefhebber. Getrouwd met een vrouw die zelfs een tiet in haar achternaam heeft (Titone).
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eentje maar, dat is dan wel jammer.
want hij zegt de hele tijd dat ze zo op jou lijkt?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend zal het daarmee eens zijn denk ik
Scheelt anders niet veelquote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
In Nijmegen nou net weer niet
dat zegt niet zoveelquote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Scheelt anders niet veel
Leiden (zo'n beetje je enige keuze voor <110 000 euro)
Nijmegen (keuze uit 40 huizen <110 000 euro)
Niet zo'n geweldige wijk om te wonen. Als het een huurhuis was geweest, had je eerst een toelatingsgesprek met de politie moeten voeren.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
Scheelt anders niet veel
Leiden (zo'n beetje je enige keuze voor <110 000 euro)
Nijmegen (keuze uit 40 huizen <110 000 euro)
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet zo'n geweldige wijk om te wonen. Als het een huurhuis was geweest, had je eerst een toelatingsgesprek met de politie moeten voeren.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
populaire asbak onder longartsen?
[ afbeelding ]
Is in alle steden wel, lijkt mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |