Pijn is echt lekker idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef Blitzkrieger het volgende:
Wel een superlekker gevoel trouwens, die lichte pijn in je borst als je je armen spreid
Het is niet echt pijn, gewoon een gevoel dat aangeeft dat je lekker hebt getraintquote:
Ik zeg toch lichte pijn ALS ik mijn armen spreidt. Dus niet een irritante zeurende pijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:47 schreef Levolution het volgende:
Mee eens, spierpijn is echt lekker. Ik zet er ook altijd expres spanning op omdat het zo lekker is.
Ik was niet sarcastisch, ik vind het écht lekker.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:47 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Ik zeg toch lichte pijn ALS ik mijn armen spreidt. Dus niet een irritante zeurende pijn.
Idemquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:47 schreef Levolution het volgende:
Mee eens, spierpijn is echt lekker. Ik zet er ook altijd expres spanning op omdat het zo lekker is.
Ik heb ook eens iets gelezen over dat supinated benchpresses meer je voorkant schouder en bovenkant borst pakt inderdaad. En als je hem closegrip pakt is het bv. weer een goede oefening voor je triceps.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef Levolution het volgende:
Wat betreft de hoek; ik heb wel eens gelezen dat je voor de bovenkant van je borst beter reverse grip bench press kan doen dan incline bench press. Studies zouden aangetoond hebben dat je dan 30% meer de bovenste borstspieren pakt t.o.v. 5% meer bij incline.
Ik heb me hier niet verder in verdiept en ook die studies niet bekeken, dus ik claim niks. Maar misschien even het opzoeken waard.
Misschien ga ik me daar nog even in verdiepen ooit, ik heb de oefening al wel eens uitgevoerd maar merkte geen verschil. Kreeg meer het gevoel dat ik mijn onderarmen deed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik heb ook eens iets gelezen over dat supinated benchpresses meer je voorkant schouder en bovenkant borst pakt inderdaad. En als je hem closegrip pakt is het bv. weer een goede oefening voor je triceps.
Ik vind dumbbell pressen ook fijner, op de een of andere manier kan ik mezelf ook meer pushen zonder spotter, meestal erger ik me alleen maar als iemand de bar vastpakt. En hoe vaak je het ook zegt, ze blijven het doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien ga ik me daar nog even in verdiepen ooit, ik heb de oefening al wel eens uitgevoerd maar merkte geen verschil. Kreeg meer het gevoel dat ik mijn onderarmen deed.
Waar ik bijvoorbeeld echt een verschil tussen merk is bench press vs. dumbell press. De dumbell press voel ik echt veel beter (je kan ook veel dieper).
Het is belangrijk dat je alle creatines gebruikt.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:46 schreef MrNiles het volgende:
is er veel verschil in creatine's? welke is aan te raden om voor het eerst te gebruiken?
Tijdens mijn P90X periode wel gedaan, nu niet vaak meer, Bicep Isolatie sucks.quote:Panzermaus
Ik curl niet, uberhaupt geen biceps isolatie
Goed werkt!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:21 schreef Mr.J het volgende:
Trots:
In een jaar mijzelf goed verbeterd qua wedstrijdshape.
[ afbeelding ]
Weer wat geleerd qua voeding en training. Interessante mensen ontmoet.
Doel:
Eind 2012 nog beter op 't podium komen te staan.
Heb er gelijk 5 besteld, 2012 kom maar opquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:13 schreef ZetaOS het volgende:
Hij is in de aanbieding:
http://befit2day.nl/?TRANSID=769972834&m4n_aid=6477&_df=true
Wut, die shape weightquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:13 schreef ZetaOS het volgende:
Hij is in de aanbieding:
http://befit2day.nl/?TRANSID=769972834&m4n_aid=6477&_df=true
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 12:09:01 ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef Weissman het volgende:
Iedereen een gezond, gelukkig en shredded 2012 gewenst; met veel clean gains, PR en mirin' losers.
En als jullie vanavond het glas heffen* ; drink er eentje of breng dan ook een toost uit ter ere van; de zoon van Zeus, de God der aesthetics, de levende troll, een groots inspiratiebron voor ons velen, Zyzz. Iemand die 1 van ons had kunnen zijn. Moge zijn ziel rusten tussen de perfect 10 bitches.Idd iedereen alvast een goed en gezond 2012. En weiss succes met je nieuwjaarsduik, jij liever dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx brah, u jelly ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:26 schreef H1N1 het volgende:
Idd iedereen alvast een goed en gezond 2012. En weiss succes met je nieuwjaarsduik, jij liever dan ik.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef Weissman het volgende:
Iedereen een gezond, gelukkig en shredded 2012 gewenst; met veel clean gains, PR en mirin' losers.
En als jullie vanavond het glas heffen* ; drink er eentje of breng dan ook een toost uit ter ere van; de zoon van Zeus, de God der aesthetics, de levende troll, een groots inspiratiebron voor ons velen, Zyzz. Iemand die 1 van ons had kunnen zijn. Moge zijn ziel rusten tussen de perfect 10 bitches.Ik drink er wel eentje op het feit dat er het afgelopen jaar weer een staatsmongool minder op deze aardkloot rondloopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik heb er 2 besteld. Een voor elke handquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb er gelijk 5 besteld, 2012 kom maar op
u mad?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik drink er wel eentje op het feit dat er het afgelopen jaar weer een staatsmongool minder op deze aardkloot rondloopt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef 16meter het volgende:
Benieuwd naar de aanwas nieuwjaarssporters de komende weken.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:07 schreef star_gazer het volgende:
Iemand wel eens dit ding geprobeerd voor onderarmen? Heb het weleens gedaan; superzwaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een tijdje (paar jaar) geleden toch zo'n hype, iedereen had ineens zo'n dingquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:07 schreef star_gazer het volgende:
Iemand wel eens dit ding geprobeerd voor onderarmen? Heb het weleens gedaan; superzwaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb hem ook, idd zwaar. Je hebt ook nog bepaalde houdingen waarin je bepaalde spieren mee pakt. Maar of het zo effectief is?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:07 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Zonder shirt wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:50 schreef Mr.J het volgende:
Oliebollen eten en straks met een fles champagne over straat lopen.
Oud en nieuw is top!
Heb het gevoel dat het supergoed is voor onderarmen, maar verder niet eigenlijk. Misschien je gewrichten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb hem ook, idd zwaar. Je hebt ook nog bepaalde houdingen waarin je bepaalde spieren mee pakt. Maar of het zo effectief is?
Ik begrijp die mode-dingen nooit; genoeg oefeningen met halter/dumbell voor je onderarmen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:07 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is vooral bedoeld voor de kleinere spieren en dan met name rondom de pols. Het helpt goed tegen RSI, zeggen ze. Ik kan het op geen enkele manier zien als iets waar je je onderanrmen mee zou trainen tho. Dumbells of een bar werkt duizend malen beter.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:32 schreef JanKort het volgende:
[..]
Ik begrijp die mode-dingen nooit; genoeg oefeningen met halter/dumbell voor je onderarmen.
Krijg er een beetje een modifast-gevoel van
Dat maakt meer sensquote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is vooral bedoeld voor de kleinere spieren en dan met name rondom de pols. Het helpt goed tegen RSI, zeggen ze. Ik kan het op geen enkele manier zien als iets waar je je onderanrmen mee zou trainen tho. Dumbells of een bar werkt duizend malen beter.
Punt is dat ik het altijd erg raar heb gevonden dat je op alle dagen min of meer hetzelfde eet, terwijl je doel is je eiwitsynthese te stimuleren en je eiwitafbraak tegen te gaan. Daarom probeer ik nu mijn voedselinname in de 36 uur postworkout te condenseren, en dan wat minder verspreid te eten op de echte rustdagen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef JanKort het volgende:
Op rustdagen, hoeveel carbs ga je dan nuttigen? En train/post-traindagem?
Ik vind 14-15% maximum en 10-11% voorlopig minimum voor mezelf. Dus daartussen bulk/cut ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
Wanneer beginnen jullie met cutten en naar de hoeveel % ga je dan?
Ik was geestelijk al helemaal klaar om morgen weer aan de slag te gaan. Hoor ik net dat ALLES hier morgen gesloten is, de gym dus ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen eindelijk weer kunnen trainen.
quote:Van m'n leven m'n abs nog nooit gezien. Nu wel, blijk ik asymmetrische abs te hebben![]()
![]()
Buikomtrekquote:Op zondag 1 januari 2012 20:58 schreef Levolution het volgende:
Hoe houden jullie je bf in de gaten dan? Beetje op het zicht?
Ik ga binnenkort beginnen, als ik het niet meer zo druk heb en dus meer gelegenheid heb om op mijn dieet te letten.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
Hm. Vind ik te variabel eigenlijk. Voor/na maaltijd, vocht, meetfouten, spiergroei.quote:
Precies. En spiegel.quote:
Ik heb het elke dag bijgehouden sinds vorig jaar juni en ik vind het allesbehalve variabel. Je moet ook niet meteen in paniek raken als je een ochtend 2 cm erbij hebt, maar naar de lange termijn trend kijken. Maar ik meet dan ook altijd 's ochtends met dezelfde meetlint.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hm. Vind ik te variabel eigenlijk. Voor/na maaltijd, vocht, meetfouten, spiergroei.
Augustus pas weer. Dan naar de 4 a 5%.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
Het geeft altijd wel een aardige indicatie. Alleen kan er wel mee gesjoemeld worden; als je het koord flink aanspant, kan het zomaar 3 cm schelen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hm. Vind ik te variabel eigenlijk. Voor/na maaltijd, vocht, meetfouten, spiergroei.
Maar een huidplooimeting is ook niet zo ideaal eigenlijk. Ik hanteer: als de abs zichtbaar zijn, zit ik vast wel onder de 15%. Maar dat is al helemaal niet ideaal.
Ik vind dat ook wel leuk. Alles in een grafiek uitzetten ook. Maar het is er gewoon nooit van gekomen. Binnenkort toch maar eens doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Je moet ook wel het type er voor zijn om cijfertjes bij te houden hoor. Ik vind dat het me enorm veel rust en voldoening geeft, daarom doe ik het.Als je het niks vindt, dan hoef je het uiteraard niet te doen...
Zo blader ik nu terug en zie ik dat ik in mei 2011 61 kilo woog, met een buikomtrek van 81 cm. In november 2011 woog ik na een bulk en cut ook weer 61 kg, maar had ik een buikomtrek van 78.Dat vind ik leuk om terug te lezen, en is een bevestiging van je progressie. Je ziet het wel een beetje in de spiegel, maar 't is leuk dat een meetlint dat bevestigt.
Dat is waar. Maar ook bij een huidplooimeting maakt het uit hoeveel vet je pakt etc. Je moet gewoon zorgen dat je voor jezelf een consistente manier van meten hebt.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het geeft altijd wel een aardige indicatie. Alleen kan er wel mee gesjoemeld worden; als je het koord flink aanspant, kan het zomaar 3 cm schelen.
Maargoed, als ik boven de 90 cm kom, dan weet ik dat ik weer hard moet gaan fietsen en minder vreten...
Dat houd je slechts een paar uur vol, heb ik begrepen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef Diabox het volgende:
[..]
Slecht hoor, geeneens de 3 a 4% [ afbeelding ]
Hoeveel woog je in 2006?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Je moet ook wel het type er voor zijn om cijfertjes bij te houden hoor. Ik vind dat het me enorm veel rust en voldoening geeft, daarom doe ik het.Als je het niks vindt, dan hoef je het uiteraard niet te doen...
Zo blader ik nu terug en zie ik dat ik in mei 2011 61 kilo woog, met een buikomtrek van 81 cm. In november 2011 woog ik na een bulk en cut ook weer 61 kg, maar had ik een buikomtrek van 78.Dat vind ik leuk om terug te lezen, en is een bevestiging van je progressie. Je ziet het wel een beetje in de spiegel, maar 't is leuk dat een meetlint dat bevestigt.
Pfff, omstreeks 22 kilo vet meer dan nu...quote:Op zondag 1 januari 2012 22:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoeveel woog je in 2006?![]()
Euroshopper produkten in de supermarkt
Neh, denk niet dat je ooit nog terug wil/gaat. Heel veel dingen die ik in mijn mond stak lust ik niet eens meer. Veel te zoet of te zout waarbij je je gewoon echt niet lekker voelt zodra het in je maag is aangeland.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pfff, omstreeks 22 kilo vet meer dan nu...
Echt nooit meer zoveel vet aan mijn lijf. Misschien als ik 60 jaar ben ofzo weer.
Nooit zo denken. Juist als je 60 bent, wil je fit zijn om tenminste nog lekker in je vel te kunnen zitten terwijl je lichaam degradeert.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pfff, omstreeks 22 kilo vet meer dan nu...
Echt nooit meer zoveel vet aan mijn lijf. Misschien als ik 60 jaar ben ofzo weer.
Ik heb van de week een dönerschotel verorberd. Superlekker is dat. Alleen voelde ik mij opeens zooooooooo dik toen ik klaar wasquote:Op maandag 2 januari 2012 00:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nooit zo denken. Juist als je 60 bent, wil je fit zijn om tenminste nog lekker in je vel te kunnen zitten terwijl je lichaam degradeert.
Ik heb dat overigens ook, dat ik niet eens meer verlang naar 'troep'. Fast food enzo associeer ik met vies, ik zou het nog wel lusten maar achteraf zou ik het vies vinden. Kun je jezelf aanleren.
We lijken wel wijven.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb van de week een dönerschotel verorberd. Superlekker is dat. Alleen voelde ik mij opeens zooooooooo dik toen ik klaar was
Loopt je benchpress aardig voor.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nog flink gezopen gisteren, is nu afgelopen met alcohol. Voor de zomer wil ik minimaal 130 kilo kunnen bankdrukken, en 150 kilo kunnen deadliften, kijken als ik het haal.
wat een schijtfilm was datquote:Op maandag 2 januari 2012 03:38 schreef ZetaOS het volgende:
NIEUW!~MONSER HOOLIGAN WORKOUT!
Gebruiken Zeer zware gewichten om hun gewelddadige lichaam te trainen.
* Ripped ass mother fuckers die hooligans![ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |