quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:07 schreef star_gazer het volgende:
Iemand wel eens dit ding geprobeerd voor onderarmen? Heb het weleens gedaan; superzwaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een tijdje (paar jaar) geleden toch zo'n hype, iedereen had ineens zo'n dingquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:07 schreef star_gazer het volgende:
Iemand wel eens dit ding geprobeerd voor onderarmen? Heb het weleens gedaan; superzwaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb hem ook, idd zwaar. Je hebt ook nog bepaalde houdingen waarin je bepaalde spieren mee pakt. Maar of het zo effectief is?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:07 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Zonder shirt wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:50 schreef Mr.J het volgende:
Oliebollen eten en straks met een fles champagne over straat lopen.
Oud en nieuw is top!
Heb het gevoel dat het supergoed is voor onderarmen, maar verder niet eigenlijk. Misschien je gewrichten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb hem ook, idd zwaar. Je hebt ook nog bepaalde houdingen waarin je bepaalde spieren mee pakt. Maar of het zo effectief is?
Ik begrijp die mode-dingen nooit; genoeg oefeningen met halter/dumbell voor je onderarmen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:07 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is vooral bedoeld voor de kleinere spieren en dan met name rondom de pols. Het helpt goed tegen RSI, zeggen ze. Ik kan het op geen enkele manier zien als iets waar je je onderanrmen mee zou trainen tho. Dumbells of een bar werkt duizend malen beter.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:32 schreef JanKort het volgende:
[..]
Ik begrijp die mode-dingen nooit; genoeg oefeningen met halter/dumbell voor je onderarmen.
Krijg er een beetje een modifast-gevoel van
Dat maakt meer sensquote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is vooral bedoeld voor de kleinere spieren en dan met name rondom de pols. Het helpt goed tegen RSI, zeggen ze. Ik kan het op geen enkele manier zien als iets waar je je onderanrmen mee zou trainen tho. Dumbells of een bar werkt duizend malen beter.
Punt is dat ik het altijd erg raar heb gevonden dat je op alle dagen min of meer hetzelfde eet, terwijl je doel is je eiwitsynthese te stimuleren en je eiwitafbraak tegen te gaan. Daarom probeer ik nu mijn voedselinname in de 36 uur postworkout te condenseren, en dan wat minder verspreid te eten op de echte rustdagen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef JanKort het volgende:
Op rustdagen, hoeveel carbs ga je dan nuttigen? En train/post-traindagem?
Ik vind 14-15% maximum en 10-11% voorlopig minimum voor mezelf. Dus daartussen bulk/cut ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
Wanneer beginnen jullie met cutten en naar de hoeveel % ga je dan?
Ik was geestelijk al helemaal klaar om morgen weer aan de slag te gaan. Hoor ik net dat ALLES hier morgen gesloten is, de gym dus ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen eindelijk weer kunnen trainen.
quote:Van m'n leven m'n abs nog nooit gezien. Nu wel, blijk ik asymmetrische abs te hebben![]()
![]()
Buikomtrekquote:Op zondag 1 januari 2012 20:58 schreef Levolution het volgende:
Hoe houden jullie je bf in de gaten dan? Beetje op het zicht?
Ik ga binnenkort beginnen, als ik het niet meer zo druk heb en dus meer gelegenheid heb om op mijn dieet te letten.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
Wanneer beginnen jullie met cutten en naar de hoeveel % ga je dan?
Hm. Vind ik te variabel eigenlijk. Voor/na maaltijd, vocht, meetfouten, spiergroei.quote:
Precies. En spiegel.quote:
Ik heb het elke dag bijgehouden sinds vorig jaar juni en ik vind het allesbehalve variabel. Je moet ook niet meteen in paniek raken als je een ochtend 2 cm erbij hebt, maar naar de lange termijn trend kijken. Maar ik meet dan ook altijd 's ochtends met dezelfde meetlint.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hm. Vind ik te variabel eigenlijk. Voor/na maaltijd, vocht, meetfouten, spiergroei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |