Pijn is echt lekker idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef Blitzkrieger het volgende:
Wel een superlekker gevoel trouwens, die lichte pijn in je borst als je je armen spreid
Het is niet echt pijn, gewoon een gevoel dat aangeeft dat je lekker hebt getraintquote:
Ik zeg toch lichte pijn ALS ik mijn armen spreidt. Dus niet een irritante zeurende pijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:47 schreef Levolution het volgende:
Mee eens, spierpijn is echt lekker. Ik zet er ook altijd expres spanning op omdat het zo lekker is.
Ik was niet sarcastisch, ik vind het écht lekker.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:47 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Ik zeg toch lichte pijn ALS ik mijn armen spreidt. Dus niet een irritante zeurende pijn.
Idemquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:47 schreef Levolution het volgende:
Mee eens, spierpijn is echt lekker. Ik zet er ook altijd expres spanning op omdat het zo lekker is.
Ik heb ook eens iets gelezen over dat supinated benchpresses meer je voorkant schouder en bovenkant borst pakt inderdaad. En als je hem closegrip pakt is het bv. weer een goede oefening voor je triceps.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef Levolution het volgende:
Wat betreft de hoek; ik heb wel eens gelezen dat je voor de bovenkant van je borst beter reverse grip bench press kan doen dan incline bench press. Studies zouden aangetoond hebben dat je dan 30% meer de bovenste borstspieren pakt t.o.v. 5% meer bij incline.
Ik heb me hier niet verder in verdiept en ook die studies niet bekeken, dus ik claim niks. Maar misschien even het opzoeken waard.
Misschien ga ik me daar nog even in verdiepen ooit, ik heb de oefening al wel eens uitgevoerd maar merkte geen verschil. Kreeg meer het gevoel dat ik mijn onderarmen deed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik heb ook eens iets gelezen over dat supinated benchpresses meer je voorkant schouder en bovenkant borst pakt inderdaad. En als je hem closegrip pakt is het bv. weer een goede oefening voor je triceps.
Ik vind dumbbell pressen ook fijner, op de een of andere manier kan ik mezelf ook meer pushen zonder spotter, meestal erger ik me alleen maar als iemand de bar vastpakt. En hoe vaak je het ook zegt, ze blijven het doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien ga ik me daar nog even in verdiepen ooit, ik heb de oefening al wel eens uitgevoerd maar merkte geen verschil. Kreeg meer het gevoel dat ik mijn onderarmen deed.
Waar ik bijvoorbeeld echt een verschil tussen merk is bench press vs. dumbell press. De dumbell press voel ik echt veel beter (je kan ook veel dieper).
Het is belangrijk dat je alle creatines gebruikt.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:46 schreef MrNiles het volgende:
is er veel verschil in creatine's? welke is aan te raden om voor het eerst te gebruiken?
Tijdens mijn P90X periode wel gedaan, nu niet vaak meer, Bicep Isolatie sucks.quote:Panzermaus
Ik curl niet, uberhaupt geen biceps isolatie
Goed werkt!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:21 schreef Mr.J het volgende:
Trots:
In een jaar mijzelf goed verbeterd qua wedstrijdshape.
[ afbeelding ]
Weer wat geleerd qua voeding en training. Interessante mensen ontmoet.
Doel:
Eind 2012 nog beter op 't podium komen te staan.
Heb er gelijk 5 besteld, 2012 kom maar opquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:13 schreef ZetaOS het volgende:
Hij is in de aanbieding:
http://befit2day.nl/?TRANSID=769972834&m4n_aid=6477&_df=true
Wut, die shape weightquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:13 schreef ZetaOS het volgende:
Hij is in de aanbieding:
http://befit2day.nl/?TRANSID=769972834&m4n_aid=6477&_df=true
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 12:09:01 ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef Weissman het volgende:
Iedereen een gezond, gelukkig en shredded 2012 gewenst; met veel clean gains, PR en mirin' losers.
En als jullie vanavond het glas heffen* ; drink er eentje of breng dan ook een toost uit ter ere van; de zoon van Zeus, de God der aesthetics, de levende troll, een groots inspiratiebron voor ons velen, Zyzz. Iemand die 1 van ons had kunnen zijn. Moge zijn ziel rusten tussen de perfect 10 bitches.Idd iedereen alvast een goed en gezond 2012. En weiss succes met je nieuwjaarsduik, jij liever dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx brah, u jelly ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:26 schreef H1N1 het volgende:
Idd iedereen alvast een goed en gezond 2012. En weiss succes met je nieuwjaarsduik, jij liever dan ik.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef Weissman het volgende:
Iedereen een gezond, gelukkig en shredded 2012 gewenst; met veel clean gains, PR en mirin' losers.
En als jullie vanavond het glas heffen* ; drink er eentje of breng dan ook een toost uit ter ere van; de zoon van Zeus, de God der aesthetics, de levende troll, een groots inspiratiebron voor ons velen, Zyzz. Iemand die 1 van ons had kunnen zijn. Moge zijn ziel rusten tussen de perfect 10 bitches.Ik drink er wel eentje op het feit dat er het afgelopen jaar weer een staatsmongool minder op deze aardkloot rondloopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik heb er 2 besteld. Een voor elke handquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb er gelijk 5 besteld, 2012 kom maar op
u mad?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik drink er wel eentje op het feit dat er het afgelopen jaar weer een staatsmongool minder op deze aardkloot rondloopt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef 16meter het volgende:
Benieuwd naar de aanwas nieuwjaarssporters de komende weken.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:07 schreef star_gazer het volgende:
Iemand wel eens dit ding geprobeerd voor onderarmen? Heb het weleens gedaan; superzwaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |