[CUL]quote:-kattenbakkorrels, 5 kilo voor 1,19
De poezels haalden hun neusjes op voor duur spul met een geurtje, op deze korrels doen ze het heel goed.
Zó pauper.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
- Pizza Margherita, 3 in een doos (smaakt nergens naar)
Eens! Die studentenhaver is echt bagger... en hun andere nootjes zijn vaak veeeel te zout en "droger" dan andere merken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaa, Euroshopper nootjes!Vooral de cashews zijn echt bang for the buck vergeleken met Jack Kleijn. Wel een beetje zouter en er zitten meer "gebroken" nootjes tussen, maar toch.
Ik vind alleen de studentenhaver van Euroshopper niet te doen, die ruikt muf en smaakt nog muffer![]()
Dan kunnen ze het net zo goed in de echte (Bavaria) verpakking doen, want ik persoonlijk vind beide totaal niet te drinken!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
+ Bier (jawel, in de Bavariafabriek in Weert gemaakt)
En de pistache noten dan?? Hmmmmmmmm...quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:51 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Eens! Die studentenhaver is echt bagger... en hun andere nootjes zijn vaak veeeel te zout en "droger" dan andere merken.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:41 schreef Vork het volgende:
Goed:
Nootjes, pasta (het is allemaal karton, dus dan maar het goedkoopste karton)
dan moet je is goede kopen!
Ik heb geen geld voor 'verse' pasta.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:02 schreef vats het volgende:
Iets over goede pasta.
En die kwam een poosje geleden als best uit de test bij ?? kassa of consumentenbond?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:02 schreef Aventura het volgende:
[slecht:
-mozzarella, zit helemaal geen smaak aan. Het is net rubber.
same herequote:Op maandag 2 oktober 2006 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik koop vaak de afbakstokbroodjes van ES. 17 eurocent kosten ze geloof ik met z'n tweeën, handig om in huis te hebben voor als m'n brood weer eens te oud geworden is.
die zijn top ja!quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik koop vaak de afbakstokbroodjes van ES. 17 eurocent kosten ze geloof ik met z'n tweeën, handig om in huis te hebben voor als m'n brood weer eens te oud geworden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |