Hé een SP'er!quote:
quote:
Reacties onder het Telegraaf-artikel over Wilders: http://www.telegraaf.nl/b(...)gen__.html?cid=shortquote:Op woensdag 28 december 2011 15:00 schreef Tem het volgende:
Waar haal je die onzin vandaan Friek?Het doet me heel erg Wim Bosboomerig aan.
Δ Ik heb een klacht over deze krant, deze site en de bezoekers van dit mongolencircusquote:Op woensdag 28 december 2011 15:07 schreef remlof het volgende:
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
ik heb een klacht over deze krantquote:Op woensdag 28 december 2011 15:07 schreef remlof het volgende:
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Bwehehe, alweer iemand voor vandaag.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
ik heb een klacht over deze krant
Helemaal in het straatje van onze NSB-krant.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
Ik klik 'm wel eens aan trouwens, maar dan alleen als het echt iets racistisch is ofzo of iemand wordt doodgewenst.
Daarom.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helemaal in het straatje van onze NSB-krant.
Nog veel simpeler zelfs: de hypotheekrenteaftrek is een typisch heilig huisje van 'rechts'. En tsja, alles wat een beetje rechts en stoer klinkt lust onze Geert wel pap van. De SP heeft de linkse retoriek al in handen als het om dit onderwerp gaat. Puur een kwestie van framing.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens begrijp ik niet waarom Geert em zo hard krijgt van de HRA, maar goed. Het lijkt wel of hij doelbewust het naar de klote wil helpen door alle hervormingen tegen te houden en ook nog eens tegen noodzakelijke beslissingen in de Europees verband te stemmen.
SPVVD, een solide 85 zetels.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef Dutchnative het volgende:
Overigens zou Nederland in een politieke crisis komen als er verkiezingen zouden worden georganiseerd, kijk maar eens naar grote vriend Maurice zijn peilingen:
https://n3.noties.nl/peil.nl/
Ja was weer even gezelligquote:Op woensdag 28 december 2011 14:56 schreef waht het volgende:
[..]
Hey, daar is die user die zo nu en dan hier haar ongenoegen komt uiten.
Beste wensen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja was weer even gezelligweer een stuk of note's erbij
![]()
is er een overtreffende trap voor sneu?
Maar goedalvast een Gelukkig Nieuwjaar allemaal
mocht nietquote:Op woensdag 28 december 2011 14:56 schreef waht het volgende:
[..]
Hey, daar is die user die zo nu en dan hier haar ongenoegen komt uiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |