Hij zat in een NWS-discussie die nogal hard op huidskleur (van hem) ging. Dit niveauquote:Op woensdag 28 december 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
Zie niet in waar die DRidder heen wil met zn huidskleur-topic.
Dat triggert het wel denk ik.quote:Klopt. En jij bent een neger (troller) dus per definitie zwaar zwakbegaafd
Maar hij schrijft dat blanken een superieure arbeidsethos hebben.quote:
Als TS zo'n troll is zou ik het topic dichtgooien.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij zat in een NWS-discussie die nogal hard op huidskleur (van hem) ging. Dit niveau
[..]
Dat triggert het wel denk ik.
Ik vermoed dat dit licht sarcastisch is.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar hij schrijft dat blanken een superieure arbeidsethos hebben.
ik kijk het wel even aan, kan altijd nog dicht.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Als TS zo'n troll is zou ik het topic dichtgooien.
Hij bedoelt protestanten denk ik. Niemand kan beweren dat katholieken hard werken immers. Behalve dan om onder veroordeling voor kindermisbruik uit te komen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar hij schrijft dat blanken een superieure arbeidsethos hebben.
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:28 schreef De_Nuance het volgende:
"Goed zo Geert, ik sta als één man achter je!" http://t.co/1DnpVob0
Hopsakee!quote:Ik twijfel al vele jaren, maar NU krijgt deze man ook mijn stem. eindelijk eens iemand die opstaat voor de normale hardwerkende Nederlander. Verdomme wie had dat ooit gedacht, maar ik ben het ook ZAT om langer te worden bestolen door allerlei tuig en daarnaast wel al hun voorzieningen mag betalen mijn mijn laatste restje bezit (mijn overwaarde)> Go Geert, go jongen, in godsnaam....
Fred Nijpels, Purmerend
En ik altijd maar hoofdschuddend de reacties op Amerikaanse artikels lezen.quote:
Blijkbaarquote:Op woensdag 28 december 2011 14:51 schreef du_ke het volgende:
dutchnative je hebt de dierenactivisten naar POL gelokt
Wat zijn jullie toch een stelletje nare machtswellustelingen hierquote:Op woensdag 28 december 2011 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Als TS zo'n troll is zou ik het topic dichtgooien.
quote:In ieder geval een politicus die zijn woord houdt. Laten we bezuinigen op subsidies, ontwikkelingsbedrog, Afghanistan, JSF, Griekenland, ambtenaren, regelgeving, uitkeringen aan Polen, immigratie etc. etc. Blijf nu eens met je handen van de werkende mens!
h. Salomons, Amsterdam
quote:Ik twijfel al vele jaren, maar NU krijgt deze man ook mijn stem. eindelijk eens iemand die opstaat voor de normale hardwerkende Nederlander. Verdomme wie had dat ooit gedacht, maar ik ben het ook ZAT om langer te worden bestolen door allerlei tuig en daarnaast wel al hun voorzieningen mag betalen mijn mijn laatste restje bezit (mijn overwaarde)> Go Geert, go jongen, in godsnaam....
Fred Nijpels, Purmerend | 13:41 | 28.12.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Bwehehehe, ik was je al voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
Een PVV-bot op de site van de Telegraaf:
[..]
Hey, daar is die user die zo nu en dan hier haar ongenoegen komt uiten.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch een stelletje nare machtswellustelingen hier![]()
Gooi eerst je eigen Troll topic maar eens dicht Kunnen vrouwelijke orka's klaarkomen?
quote:Ik zeg: doen! Hoe eerder dit kabinet valt hoe beter, en de PVV mag dan mee naar beneden kukelen. Wat een bende maken ze ervan, alles wordt duurder en de Polen en Roemenen komen door Wilders, Rutte en Verhagen met duizenden tegelijk ons land binnen om een uitkering aan te vragen!
Eigenlijk zou zoiets als Politifact.com al deze reacties moeten controlerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |