Jaquote:
Mooi hee! Ik vind knuffels met verschillende kleuren altijd zo leukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:00 schreef EsseEi het volgende:
Welkom derdekeer!
Ik begin me af te vragen of je een vriendin van me bent haha (had het over haakles en de 2e keer haakles moet nog komen, heeft ze geen zin in want gaat toch niet lukken want 3 maal is scheepsrecht zeg maar)
M'n giraf is helemaal klaar!en het nederlandse patroon ook (wil 'm ook nog in t engels maken)
[ afbeelding ]
Op dinsdag 3 januari 2012 15:00 schreef EsseEi het volgende:
Ok ga ik ff doen. Bedankt!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef Muck het volgende:
Kijk anders even op Ravelry, daar zijn zoveel toffe patronen te vinden
een vogeltje is goed te doen als eerste beestje, en als je die bol eenmaal kunt haken, kun je bijna alles
[ afbeelding ]
Dat had ik in het begin ook, maar nu ze zien wat je erallemaal mee kan maken wordt er steeds gevraagd of ik iets kan haken voor zequote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:07 schreef derdekeer het volgende:
Ik denk het niet... de mensen om mij heen lachen me allemaal uit![]()
Dit vraag ik me dus ook wel eens af... Als je iemands patroon volgt, mag je bijv. ook het beestje niet verkopen schijnbaar...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:00 schreef EsseEi het volgende:
ben er nog niet helemaal over uit of ik het patroon wel mag publiceren op bijvoorbeeld ravelry, omdat ik het toch wel echt na-gehaakt heb...maar ja die gene verkoopt het patroon niet. En het is niet helemaal hetzelfde. Weet iemand dat?
ik vind 'm echt geweldig!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:00 schreef EsseEi het volgende:
Welkom derdekeer!
Ik begin me af te vragen of je een vriendin van me bent haha (had het over haakles en de 2e keer haakles moet nog komen, heeft ze geen zin in want gaat toch niet lukken want 3 maal is scheepsrecht zeg maar)
M'n giraf is helemaal klaar!en het nederlandse patroon ook (wil 'm ook nog in t engels maken)
[ afbeelding ]
ben er nog niet helemaal over uit of ik het patroon wel mag publiceren op bijvoorbeeld ravelry, omdat ik het toch wel echt na-gehaakt heb...maar ja die gene verkoopt het patroon niet. En het is niet helemaal hetzelfde. Weet iemand dat?
quote:Bedankt dat we je in 2011 hebben mogen begroeten op onze websitehobbydoos.nl. Ook in 2012 hopen we je weer te mogen verwelkomen op onze site. Om het nieuwe jaar goed te beginnen ontvang je hierbij een kadobon t.w.v. 5 euro die je op de website van hobbydoos.nl kunt besteden.
Zie de mail ook net. Super leuke actiequote:
30?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:42 schreef Herfstblad het volgende:
Ik kreeg het mailtje ook. Ik bestel daar alleen nooit boven de 30 e. geloof ik.Voor mij heeft het niet echt veel zin dus.
aaah zo,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:48 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Hier ook 50, maar ik kom al amper aan 30, laat staan 50Dat bedoel ik.
31 januari 2011 zelfsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:44 schreef Lyssa het volgende:
En ook nog eens voor 31 januariNee, dat wordt 'm niet.
Herkenbaar! Ik heb gister ook al mijn garen bij elkaar gezocht. Ik wil een deken maken met elke kleur(zal ongeveer 1 bol zijn per kleur) een andere steek.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:31 schreef MissN het volgende:
thanks trui!
Ik ben eerst met mijn goede voornemen van 2012 begonnen, mijn wipjes afmaken en mn wol-la leeghaken. Heb nu alleen maar saskia wol maar ben dr wel es een keer klaar mee. Wil graag andere kleuren/materialen gaan gebruiken maar dat mag pas van vriendlief als ik alles op heb gehaakt (lees: verstopt) hihi. Maar hij heeft wel gelijk dus ik ga eerst wat dingen afmaken en de rest van de wol verstoppen zodat het zogenaamd op is en dan ga ik leuke nieuwe wolletjes kopen
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:15 schreef trui het volgende:
ooh mijsje, geweldig dat je met de old-rose-wrap begonnen bent. en wat een prachtig garen ervoor! wat is het precies? en hoe groot worden je vierkantjes met dit garen/deze naalddikte?
leuk dekentje ook!(en fijn om je weer even te 'lezen'!)
Dat is de enige uitleg waarbij ik heb kunnen vinden dat je bij het opzetten van de lossen een meervoud van 3 moet doen +1! Nou doe ik vaan een extra rand vasten eromheen dus dan maakt die +1 eigenlijk niet uit. Maar daar ging ik nog wel eens de mis mee in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:26 schreef EsseEi het volgende:
mmmascha nog even vraagje over die hello kitty deken (was van jou toch?)
Je doet toch iedere pixel = 3 steken. dus dicht hokje = 3 stokjes, open hokje is 3 losse, 3 steken overslaan en dan weer een stokje? Maar als je dan 2 open hokjes naast elkaar doet? 1 stokje er tussen of 3 stokjes? (en sla je echt 3 steken over of maar 2?)
Heb nu een sample van garen en maak proeflapjesmaar als ik 3 over sla en dan 1 stokje en dan weer 3 overslaan kom ik er niet met een veelvoud van 3
never mind heb het al gevonden hier
Voor mij moet het ook niet te ingewikkeld zijn hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:33 schreef Saffier het volgende:
Ik kan sowieso niet breien dus vind het heel knap trovey!
Sorry - late reactie, ik was er even niet. Dat was gewoon Zeeman-wol, dus zal wel voornamelijk acryl zijn. Echte scheerwol zal wel nog makkelijker pluizen denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:24 schreef LittleQ het volgende:
Is dat met echt wol of met acryl? Ziet er echt ontzettend leuk uit!
zeker watertand-materiaal, al is het niet zo knuffelbaar zacht... het is ook weer niet heel stug als verschillende sokkenwol-soorten...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef trui het volgende:
oh leuk dat katia viento, mijsje! watertand-materiaal, voor zover ik op google zag!hoeveel bollen daarvan gaan er nou ongeveer in denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |