het zijn heel simpele gs-jes, 2 rondes, clusters van 3 stokjes met 1 tussenlosse. het aan elkaar zetten heb ik gedaan met zigzaggende kettinkjes van 4 lossen, telkens met een slipstitch vastgemaakt (was nog wel even een gepuzzel).quote:Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef MissN het volgende:
Ik heb even een vraagje aan Trui, wat voor gsjes heb jij gebruikt voor die leuke poncho? Het lijken gewone basis gs-jes maar ze lijken ook weer op een bloem... hihi
ben heel benieuwd!
Mooi!quote:Op maandag 2 januari 2012 02:31 schreef mijsje het volgende:
ik kom ook even onder m'n twittersteen vandaan om iedereen een heel gelukkig 2012 toe te wensen...
leuke foto's heb ik in het topic gezien zeg!
ik heb ook niet stilgezeten in de tussentijd...
hiermee ben ik nu bezig, de old-rose-wrap... die wilde ik al heel erg lang maken, ben er nu eindelijk mee begonnen met de wol die ik voor mijn verjaardag kreeg...
[ afbeelding ]
het babydekentje voor de jongste van Vlindur:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
en nog wat andere dingen die ik ook nog op ravelry moet zetten, en waar ik de foto's dus nog van moet uploaden...
Wat een mooi garen hiervoor!quote:Op maandag 2 januari 2012 02:31 schreef mijsje het volgende:
ik kom ook even onder m'n twittersteen vandaan om iedereen een heel gelukkig 2012 toe te wensen...
leuke foto's heb ik in het topic gezien zeg!
ik heb ook niet stilgezeten in de tussentijd...
hiermee ben ik nu bezig, de old-rose-wrap... die wilde ik al heel erg lang maken, ben er nu eindelijk mee begonnen met de wol die ik voor mijn verjaardag kreeg...
[ afbeelding ]
het babydekentje voor de jongste van Vlindur:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
en nog wat andere dingen die ik ook nog op ravelry moet zetten, en waar ik de foto's dus nog van moet uploaden...
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb me ook maar eens gewaagd aan de 1 up. Hij is groooot.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een zooi zwarte bollen gehaald, zodat ik er een gewone rechthoekige sprei van kan maken.
Wat toevallig, ik ben vandaag ook jarigquote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef EsseEi het volgende:
Allemaal een heel gelukkig, mooi en creatief 2012 gewenst!!
Dat er maar veel gehaakt en andere creatieve dingen gedaan mogen worden en je veel leuke avonturen mag beleven.
Wat een mooie shawls, omslagdoeken, poncho's en andere grote dingen worden er allemaal gemaakt ^^
Vandaag is het ook nog m'n verjaardag en van m'n vriend een hele toffe kast gekregen waarin al m'n wolletjes nu zitten op kleur-volgordeEn rechts naast de kast zit een gestreepte giraf
(die ik nu nog even ogen ga geven maar hij is best wel af dus!)
[ afbeelding ]
zien jullie trouwens dat ik nog maar een heeeeel klein beetje rood heb? komt door al die geluksvogels
Wat leuk!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef EsseEi het volgende:
Allemaal een heel gelukkig, mooi en creatief 2012 gewenst!!
Dat er maar veel gehaakt en andere creatieve dingen gedaan mogen worden en je veel leuke avonturen mag beleven.
Wat een mooie shawls, omslagdoeken, poncho's en andere grote dingen worden er allemaal gemaakt ^^
Vandaag is het ook nog m'n verjaardag en van m'n vriend een hele toffe kast gekregen waarin al m'n wolletjes nu zitten op kleur-volgordeEn rechts naast de kast zit een gestreepte giraf
(die ik nu nog even ogen ga geven maar hij is best wel af dus!)
[ afbeelding ]
zien jullie trouwens dat ik nog maar een heeeeel klein beetje rood heb? komt door al die geluksvogels
Bij mij werden ze iets kleiner (met naald 3,5 Catania-katoen), maar idd het zijn maar 2 rondes... En ik denk dat ze ongeveer 70-80 cm in totaal zijn geworden...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:41 schreef EsseEi het volgende:
Muck Lijnloos heeft op ravelry het patroon van de grannies die zij voor dr Up heeft gebruikt (en ik ook) opgeschreven. Ik heb het met naald 3 gedaan en dan werden ze 5cm, dus als je dat met naald 1,5 doet worden ze nog wel wat kleiner(en die zijn 2 rondes geloof ik)
Met naald 3 toch nog 5cm groot? Dan haak ik nog strakker dan ik dacht...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:41 schreef EsseEi het volgende:
Muck Lijnloos heeft op ravelry het patroon van de grannies die zij voor dr Up heeft gebruikt (en ik ook) opgeschreven. Ik heb het met naald 3 gedaan en dan werden ze 5cm, dus als je dat met naald 1,5 doet worden ze nog wel wat kleiner(en die zijn 2 rondes geloof ik)
Haha, dan lag het gelukkig niet helemaal aan mij dus!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:06 schreef EsseEi het volgende:
oh misschien zijn ze dan wel iets kleiner en kan ik gewoon niet zo goed schatten...(ja ze zijn maar 3 cm haha)
Ik zou ook blij zijn als ik een muts had gehaakt die goed pastquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef Muck het volgende:
De laplandse flapjesmuts is heel makkelijk te maken (let niet op het blije hoofd)
kwiewsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou ook blij zijn als ik een muts had gehaakt die goed past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |