Bij mij werden ze iets kleiner (met naald 3,5 Catania-katoen), maar idd het zijn maar 2 rondes... En ik denk dat ze ongeveer 70-80 cm in totaal zijn geworden...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:41 schreef EsseEi het volgende:
Muck Lijnloos heeft op ravelry het patroon van de grannies die zij voor dr Up heeft gebruikt (en ik ook) opgeschreven. Ik heb het met naald 3 gedaan en dan werden ze 5cm, dus als je dat met naald 1,5 doet worden ze nog wel wat kleiner(en die zijn 2 rondes geloof ik)
Met naald 3 toch nog 5cm groot? Dan haak ik nog strakker dan ik dacht...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:41 schreef EsseEi het volgende:
Muck Lijnloos heeft op ravelry het patroon van de grannies die zij voor dr Up heeft gebruikt (en ik ook) opgeschreven. Ik heb het met naald 3 gedaan en dan werden ze 5cm, dus als je dat met naald 1,5 doet worden ze nog wel wat kleiner(en die zijn 2 rondes geloof ik)
Haha, dan lag het gelukkig niet helemaal aan mij dus!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:06 schreef EsseEi het volgende:
oh misschien zijn ze dan wel iets kleiner en kan ik gewoon niet zo goed schatten...(ja ze zijn maar 3 cm haha)
Ik zou ook blij zijn als ik een muts had gehaakt die goed pastquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef Muck het volgende:
De laplandse flapjesmuts is heel makkelijk te maken (let niet op het blije hoofd)
kwiewsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou ook blij zijn als ik een muts had gehaakt die goed past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |