Ik heb die poten zonder zo'n stukje gedaan. Vond het niet mooi zoquote:Op donderdag 29 december 2011 20:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Het moet een ijsbeer voorstellen,maar heb de vergelijking met een hond al vaak gehoord vandaag....
De poten moesten idd zo met een extra stuk, op tvoorbeeld valt tniet zo hard op maar dat is met zon pluiswol gemaakt....en met gewoon wol wordt hij schijnbaar zo
Sorryquote:Op donderdag 29 december 2011 20:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Het moet een ijsbeer voorstellen,maar heb de vergelijking met een hond al vaak gehoord vandaag....
De poten moesten idd zo met een extra stuk, op tvoorbeeld valt tniet zo hard op maar dat is met zon pluiswol gemaakt....en met gewoon wol wordt hij schijnbaar zo
Nou, ik zie geen foutjes en ik vind ´m erg leuk!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:38 schreef LittleQ het volgende:
Inderdaad Raggedy Ann! Ik ken dat helemaal niet, kwam het patroon ergens tegen en ben haar gaan maken. Ik heb haar alleen geen rode wangetjes gegeven, want dat vind ik niks en haar haren heb ik anders gedaan. Naderhand bleek ik diverse foutjes te hebben gemaakt, maar desalniettemin vind ik haar nog steeds het meest geweldige wat ik heb gemaakt
Beidequote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef LittleQ het volgende:
@Lyssa, leuk! Is dat tekkeltje niet een enorm gepriegel geweest? Of is je monster aan de grotere kant?
Ik vroeg me trouwens af, die leuke vilten bloemetjes die jij hebt, waar heb je die ook alweer besteld? Ik kan je bericht daarover niet meer terugvinden en ik vind ze echt te gek!
waar 2011 aan 2012 haakt. ^^)quote:
dat boek heb ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:47 schreef Serinde het volgende:
Wat een mooie dingen zijn er alweer voorbij gekomen, complimenten![]()
Eerste kerstdag kreeg ik dit, puntgaaf en uit 1975!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb niet zoveel gedaan afgelopen week. Vooral veel gelezen en de nieuwe professor Layton gespeeldWel deze twee even tussendoor:
[ afbeelding ]
Komende week gaat er ook zeer weinig gehaakt worden, we vertrekken zo richting de Ardennen voor een week. Ga snel onze tas pakken. Iedereen een goede jaarwisseling en dat 2012 maar goed aangehaakt mag worden![]()
Super!!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:52 schreef trovey het volgende:
Cowl:
55 lossen en sluit de ring in de eerste losse met een halve vaste.
rij 1:1 losse (in de achterste lus)_, vaste in dezelfde lus als waar je de ring hebt gesloten en markeren met markeerring of draadje afwijkende wol, rest van de steken vasten, draai de ring niet.
rij 2: 2 lossen (geldt als eerste stokje), een steek overslaan en dan stokje in elke steek, an het einde de rij sluiten met een halve vaste in de vaste van de vorige rij. (is eerste halve stokje), .
rij 3: 1 losse (telt als 1e halve stokje), steek overslaan en halve stokjes en alle steken, afsluiten met een halve vasten
rij 4: 2 lossen, steek overslaan en stokje in elke steek, afsluiten met halve vaste.
rij 5 + 6: herhaal rij 4
rij 7: herhaal rij 3
rij 8: herhaal rij 4
rij 9: 1 losse, vasten in elke steek, afsluiten met halve vaste
rij 10-17: herhaal rij 2-9
rij 18-23: herhaal rij 2-5
afkanten.
Thanks! Gaat in mijn favorieten, ik vind ze echt geweldig!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef Lyssa het volgende:
[..]
BeideHet tekkeltje is enorm gepriegel geweest, die ik niet snel nog eens. Maar het monster is ook aan de grote kant
Ik heb mijn viltjes bij deze shop gekocht: http://www.etsy.com/shop/ifeltsprightly (eigenlijk een andere shop, maar die is opgesplitst in deze variant) Als je net iets anders aanbod wil, dan kan dat gewoon, ik vond het super service. Het vilt is ook mooi dik. Ik zit alweer te watertanden, misschien weer eens wat nieuws bestellen!
Is dat met echt wol of met acryl? Ziet er echt ontzettend leuk uit!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef Angelof9 het volgende:
LittleQ, deze heb ik geborsteld:
[ afbeelding ]
Maar ik heb voor dat wit gewone wol gebruikt en alleen voor de pootjes katoen. Ik heb nog nooit geprobeerd katoen te borstelen.
Wat mooi Herstblad!! Ik hoop dat mijn deken ook zo goed gaat uitpakkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Herfstblad het volgende:
[ afbeelding ]
Met kat
[ afbeelding ]
Zonder kat
Excuus dat de deken er wat rommelig bij ligt
De vierkantjes zijn afzonderlijk hier te vinden, behalve de witte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |