Hoewel het vreselijke organisaties zijn , het blijft arbitrair.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij je aanmeld bij een organisatie als Hamas, Al-Qaida of Hezbollah dan ben je in mijn ogen schuldig ja, hun hele leven draait om mensen ombrengen.
Er was in ieder geval wel een enorm ego met charisma en een ziek brein voor nodig. Iemand als Hitler.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De periode voorafgaand aan WOII was dan ook compleet anders. De afloop van WOI heeft enorme golf van antisemitisme veroorzaakt. Het is niet te zeggen dat de Holocaust er zonder Hitler niet zou zijn geweest aangezien die geflipte opvattingen breed gedragen werden in bepaalde kringen.
Misschien omdat dat zuur is voor die mensen?quote:
Die wil je ook niet tegen je hebben. Een keer een inval meegemaakt, wat een grote gasten zijn dat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:26 schreef waht het volgende:
[..]
Het zal eerder iemand van het arrestatieteam zijn.
Ik zeg ook nergens dat het in orde is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch niks over Apartheid. Voor veel Duitsers was het ook prima toeven onder het bewind van de Nazi's, maar dat betekent niet dat het nazisme dik in orde was.
Zou best kunnen ja,quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:26 schreef waht het volgende:
[..]
Het zal eerder iemand van het arrestatieteam zijn.
Het is een A6, geen fucking 747.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik vind wel dat je een goede piloot rijder moet zijn als je in zo'n ding mag rijden. Ik weet niet of zo'n rij-opleiding iets voorstelt.
Heee, momenteel heb ik ook zo'n auto, en ik ben een king-driver.........quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een A6, geen fucking 747.
Ga even zitten EG.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja,
Had ook harde sirene op.
Maar jij denkt dat er wel een conflict was geweest zonder Hitler?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Er was in ieder geval wel een enorm ego met charisma en een ziek brein voor nodig. Iemand als Hitler.
Vraag ik me ook altijd af. Dat soort opleidingen zijn veel te exclusief in Nederland. Elders kan iedereen dergelijke opleidingen volgen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik vind wel dat je een goede piloot rijder moet zijn als je in zo'n ding mag rijden. Ik weet niet of zo'n rij-opleiding iets voorstelt.
Weet je, heb eigenlijk ook helemaal geen zin in de zoveelste tyfus discussie over dit kut onderwerp.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoewel het vreselijke organisaties zijn , het blijft arbitrair.
Zo kun je van Hamas en Hezbollah zeggen dat ze ook veel sociale activiteiten hebben en mensen daar echt helpen en dat vechten wellicht niet hun code business is
Of zo kun je zeggen dat iedereen in democratische landen die andere landen binnenvallen verantwoordelijk zijn voor de doden die er vallen, omdat 'ze erop hebben gestemd' (bijvoorbeeld de Amerikaanse invallen)
De grens van wie schuldig en onschuldig is , vind ik in jouw wereldvisie in ieder geval enorm arbitrair.
Hoe weinig ik ook van vreselijke organisaties als hamas en Hezbollah moet hebben.
En tevens vind ik uiteraard niet dat alle Amerikanen schuldig zijn of iets dergelijks.
Zou je voor die opleiding ook studiefinanciering krijgen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef waht het volgende:
[..]
Vraag ik me ook altijd af. Dat soort opleidingen zijn veel te exclusief in Nederland. Elders kan iedereen dergelijke opleidingen volgen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet je, heb eigenlijk ook helemaal geen zin in de zoveelste tyfus discussie over dit kut onderwerp.
Is dat niet hetzelfde als een Fortuyn is beter dan 70 jonge Noren?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het in orde is.
Alleen als je kan kiezen tussen een geweldadige samenleving waar niemand veilig is of een samenleving waar ongelijke kansen zijn, dan kan je toch wel een indruk geven of iets "beter" is.
Rijbewijs halen is exclusief?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef waht het volgende:
[..]
Vraag ik me ook altijd af. Dat soort opleidingen zijn veel te exclusief in Nederland. Elders kan iedereen dergelijke opleidingen volgen.
Waarschijnlijk moet je in dienst van de politie zijn, dus krijg je salaris bovenop een puike opleiding.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou je voor die opleiding ook studiefinanciering krijgen?
Nee ik bedoel de cursus speciale rijvaardigheid die luitjes van het arrestatieteam krijgen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rijbewijs halen is exclusief?
De impact die de dood van Fortuyn veroorzaakte was groter dan de dood van 70 jonge Noren, op dat punt was ik het niet met remlof eens.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als een Fortuyn is beter dan 70 jonge Noren?
Maakt mij verder niet uit, maar remlof werd net collectief uitgekotst vanwege soortgelijke uitspraken.
Och, de meeste mensen vliegen ook niet op top snelheid door de bochten achter boeven aan, dus het boeit niet zo denk ik. Volgens mij doelde EG meer op de A6 dan op 't team.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef waht het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de cursus speciale rijvaardigheid die luitjes van het arrestatieteam krijgen.
Jawel, maar dan zonder genocide en de drang naar "Lebensraum". En dan hadden de Duitsers ook nog een goeie kans gehad om te winnen. Dan was het huidige Europa niet veel anders geweest dan nu, behalve dan dat er veel minder Amerikaanse invloed was geweest in het tweede deel van de 20e eeuw.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat er wel een conflict was geweest zonder Hitler?
Kwamen ze voor jou?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die wil je ook niet tegen je hebben. Een keer een inval meegemaakt, wat een grote gasten zijn dat.
Als je geen rijbewijs hebt dan wordt je aanmelding verder gestuurd en krijg je een kekke scooter en een epaulet met "handhaving" op je strakke witte blouse.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rijbewijs halen is exclusief?
Fortuyns dood had nauwelijks effect, man. Ja, er liepen een paar huilende Tokkies over straat, maar het is betrekkelijk rustig gebleven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De impact die de dood van Fortuyn veroorzaakte was groter dan de dood van 70 jonge Noren, op dat punt was ik het niet met remlof eens.
Dat al die andere D66-nuanceerder dan meteen gaan janken dat elke moord vreselijk is kan ik niets aan doen.
Ik ben zelf een vreselijk persoon, dus mij doet het sowieso niet zoveel, maar ik kan wel rationeel analyseren wat voor impact een bepaalde situatie heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |