Oefening, of een zware crimineel die werd vervoerd. Gewoon gaan pitten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat had jij moeten zien, v_P. Een grote donkere Audi (A6?) met felle blauwe knipperende ledlichten. Het was zeer indrukwekkend om te zien.
Racisme is niet verdwenen grapjas, het heeft een andere dimensie gekregen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het racisme tegen zwarten was des te groter. Een zoiets als Robbeneiland was niet bepaald het summum der beschaving. Het feit dat het nu ook een zooitje is doet daar niks aan af.
Vandaar mijn eerdere opmerking. Je stelt de vraag: was is beter of erger. Daarvoor is remlof net om zn oren geslagen de afgelopen twee pagina's door onder andere jou.
Niet heel het Midden-Oosten is aanhanger van Al-Qaida.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
Nee jongens jullie hebben gelijk, Fortuyn mocht dood en Al-Qaida is net zo onschuldig als een Luikse kerstmarkt.
Goddomme.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
Nee jongens jullie hebben gelijk, Fortuyn mocht dood en Al-Qaida is net zo onschuldig als een Luikse kerstmarkt.
Goddomme.
Niet heel het Midden-Oosten is dan ook een haatbaard.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet heel het Midden-Oosten is aanhanger van Al-Qaida.
Hij ging zo ontzettend hard dat ik niet eens kon zien hoeveel mensen erin zaten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Oefening, of een zware crimineel die werd vervoerd. Gewoon gaan pitten.
Ik hoop dat je heel erg dronken bentquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
Goddomme.
Waar zeg ik dat racisme is verdwenen? Alleen dat het nu een zooitje is, betekent niet dat Apartheid dik in orde was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Racisme is niet verdwenen grapjas, het heeft een andere dimensie gekregen.
Zwarten gaan in Zuid-Afrika op jacht naar andere zwarten uit andere Afrikaanse landen om ze af te maken, puur omdat de Zuid-Afrikaanse zwarten de zwarten uit andere Afrikaanse landen als minderwaardig zien.
Of is dat geen racisme?
Nee, maar die niet-haatbaarden zijn wel de dupe van het conflict in hun regio.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet heel het Midden-Oosten is dan ook een haatbaard.
Lees wat Nuance zei, mafklapper.
Heeft papa de borstvergroting betaald?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
De dochter van John McCain.
In een Hema BH?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
De dochter van John McCain.
Puuuuh, dat zijn een stel klapjosti's die niet kunnen rijden. Laatst reed er ook eentje met blauwe knipperlichten voor me, echter wilde ik er langs, maar hij bleef ondanks mijn lichtsignalen gewoon links rijden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat had jij moeten zien, v_P. Een grote donkere Audi (A6?) met felle blauwe knipperende ledlichten. Het was zeer indrukwekkend om te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn we het hier in ieder geval wel over eens.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Zoiets was in WO1 ook niet aan de orde.
De periode voorafgaand aan WOII was dan ook compleet anders. De afloop van WOI heeft enorme golf van antisemitisme veroorzaakt. Het is niet te zeggen dat de Holocaust er zonder Hitler niet zou zijn geweest aangezien die geflipte opvattingen breed gedragen werden in bepaalde kringen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Zoiets was in WO1 ook niet aan de orde.
Nee, maar als er tijdens de Apartheid minder racisme en geweld was, dan lijkt me dat wel een stuk "beter" dan dat je nu zowel als blanke en als zwarte niet meer veilig bent voor je leven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat racisme is verdwenen? Alleen dat het nu een zooitje is, betekent niet dat Apartheid dik in orde was.
So what?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar die niet-haatbaarden zijn wel de dupe van het conflict in hun regio.
Het zal eerder iemand van het arrestatieteam zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja?
Van de DKDB of zoiets. ?
Hij ging echt snoeihard toen ie moest afremmen voor een bestelbusje die niet aan de kant ging.
Hey er is geen grotere germanofiel dan ik. Duitsland is het beste land van Europa momenteel. Morgen weer eens in Kleve eten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zijn we het hier in ieder geval wel over eens.
Maar dat zegt toch niks over Apartheid. Voor veel Duitsers was het ook prima toeven onder het bewind van de Nazi's, maar dat betekent niet dat het nazisme dik in orde was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar als er tijdens de Apartheid minder racisme en geweld was, dan lijkt me dat wel een stuk "beter" dan dat je nu zowel als blanke en als zwarte niet meer veilig bent voor je leven.
Vind dit ook prachtig om te zien, vooral omdat het hier om militaire eenheden gaat, ze zouden zomaar op weg naar belangrijke centra kunnen zijn om een staatsgreep te plegen.quote:
Ja, ik vind wel dat je een goede piloot rijder moet zijn als je in zo'n ding mag rijden. Ik weet niet of zo'n rij-opleiding iets voorstelt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Puuuuh, dat zijn een stel klapjosti's die niet kunnen rijden. Laatst reed er ook eentje met blauwe knipperlichten voor me, echter wilde ik er langs, maar hij bleef ondanks mijn lichtsignalen gewoon links rijden.![]()
Hoewel het vreselijke organisaties zijn , het blijft arbitrair.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij je aanmeld bij een organisatie als Hamas, Al-Qaida of Hezbollah dan ben je in mijn ogen schuldig ja, hun hele leven draait om mensen ombrengen.
Er was in ieder geval wel een enorm ego met charisma en een ziek brein voor nodig. Iemand als Hitler.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De periode voorafgaand aan WOII was dan ook compleet anders. De afloop van WOI heeft enorme golf van antisemitisme veroorzaakt. Het is niet te zeggen dat de Holocaust er zonder Hitler niet zou zijn geweest aangezien die geflipte opvattingen breed gedragen werden in bepaalde kringen.
Misschien omdat dat zuur is voor die mensen?quote:
Die wil je ook niet tegen je hebben. Een keer een inval meegemaakt, wat een grote gasten zijn dat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:26 schreef waht het volgende:
[..]
Het zal eerder iemand van het arrestatieteam zijn.
Ik zeg ook nergens dat het in orde is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch niks over Apartheid. Voor veel Duitsers was het ook prima toeven onder het bewind van de Nazi's, maar dat betekent niet dat het nazisme dik in orde was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |