Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zag laatst nog een tekening van je oma op een muurschildering.
Haha, je zei soldaat, nu ben je een militarist.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, effe de laatste restjes kerstwijn soldaat maken.
Ja, ik ben jaloers op heel de wereld en de wereld is tegen mij. Het is niet eerlijk.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat jij geen lekkere rechtenstagaire hebt (m/v) om te palen.
Fijn dat je het zelf ook inziet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, ik ben jaloers op heel de wereld en de wereld is tegen mij. Het is niet eerlijk.....![]()
![]()
Had ik maar een tijdmachine, tijdmachine. Maar die heb ik niet....quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
Trams in 1910 waar ze nu te arm zijn voor zulk OV, awesomeness.
Kijk hoe mooi die stad toen was, in vergelijking met die teringzooi van nu.
Vind het echt een baggeridee van ons kabinet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:09 schreef remlof het volgende:
Niet dat ik het wil kopen trouwens, vind het wel relaxt dat als er iets kapot gaat ik maar hoef te bellen en ze het gratis komen maken binnen 24 uur
Precies, had me wel wat geleken om in die tijd daar in de Oost te zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had ik maar een tijdmachine, tijdmachine. Maar die heb ik niet....
Meezingen is toegestaan.
Hoeveel vierkante meter?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tweekamerflatje in Arnhem centrum.
Lekker koelies onderdrukken en uitbuiten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, had me wel wat geleken om in die tijd daar in de Oost te zijn.
Als Nederlander tenminste.
Ik ook, het is ook gewoon slecht voor de woningmarkt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het echt een baggeridee van ons kabinet.
Deze tijd is mij gunstiger gezind, vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, had me wel wat geleken om in die tijd daar in de Oost te zijn.
Als Nederlander tenminste.
Nu doe je het weer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lekker koelie's onderdrukken en uitbuiten.
Lekker vanaf je veranda over je plantage heenkijken terwijl Mvr. Padang je kopje thee bijschenkt en Mr. Otampa de auto voorrijdt om je naar een diner te brengen met andere plantagehouders.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze tijd is mij gunstiger gezind, vermoed ik.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker vanaf je veranda over je plantage heenkijken terwijl Mvr. Padang je kopje thee bijschenkt en Mr. Otampa de auto voorrijdt om je naar een diner te brengen met andere plantagehouders.
Hela, een vliegend kunstgebit! Schrok me dood, man.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die vent links een Joodse kolonist zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |