Cynix, iteejer en Ted?quote:
quote:
Jij bent de enige resterende Nederlandse liefhebber van darts?quote:
Wohohooo 3 hele dagen, wat een bikkel.quote:Indian anti-corruption activist Anna Hazare begins a three day fast in protest
blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent de enige resterende Nederlandse liefhebber van darts?
Dat heet commitment.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh, die belt hij even in de avond....![]()
Ik dacht dat iedereen inmiddels wel een beetje klaar was met darten.quote:
Ik kijk het zelden eigenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen inmiddels wel een beetje klaar was met darten.
Nou nou, Co Stompe is toch wel een held hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Speel het wel eens met je ma, maar dat is het dan wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Co zat altijd na een ronde bij de boys aan tafel te analyseren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou, Co Stompe is toch wel een held hoor.
Niet alleen luister jij naar muziek die in de jaren 80 hun hoogtepunt had, blijkbaar val jij ook op vrouwen die in de jaren 80 hun hoogtepunt hadden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Speel het wel eens met je ma, maar dat is het dan wel zo'n beetje.
Zij heeft geen geboortedatum, ze is opgericht,quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet alleen luister jij naar muziek die in de jaren 80 hun hoogtepunt had, blijkbaar val jij ook op vrouwen die in de jaren 80 hun hoogtepunt hadden.
Co is meer een held omdat hij nooit veel bereikt heeft maar z'n mening schijnbaar altijd wel goud waard is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Co zat altijd na een ronde bij de boys aan tafel te analyseren.
Waarom schrijf jij postbodes zo?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
Darten, is dat niet dat spelletje met pijltjes voor laagopgeleide, corpulente, kalende postbode's met gouden kettinkjes?
Hij was toch trambestuurder? Tachtig jaar geleden was dat een eervol beroep.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Co is meer een held omdat hij nooit veel bereikt heeft maar z'n mening schijnbaar altijd wel goud waard is.
Hoe hij het doet mag Joost weten, maar toch knap.
Goed, of dat een prestatie mag heten is een tweede. Een plek aan de analysetafel krijgen bij darten, is een beetje hetzelfde als verkozen worden tot slimste Oh Oh Cherso-personage. Stelt geen reet voor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Co is meer een held omdat hij nooit veel bereikt heeft maar z'n mening schijnbaar altijd wel goud waard is.
Hoe hij het doet mag Joost weten, maar toch knap.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, of dat een prestatie mag heten is een tweede. Een plek aan de analysetafel krijgen bij darten, is een beetje hetzelfde als verkozen worden tot slimste Oh Oh Cherso-personage. Stelt geen reet voor.
Om te kijken wie de grootste taalnazi is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij postbodes zo?
Ik heb dat meer met mooie vrouwen zonder jurk of ook maar iets aan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
Tom Hanks wordt berig van vrouwen in een bloemetjesjurk.
Tsja...
Tachtig jaar geleden bestonden helemaal nog geen trams, enkel de postkoets en trekschuit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
Hij was toch trambestuurder? Tachtig jaar geleden was dat een eervol beroep.
Maar hebben mooie vrouwen dat dan ook bij jou?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb dat meer met mooie vrouwen zonder jurk of ook maar iets aan.
In Nederland wel hoor, toen reden er zelfs in Arnhem nog tramsquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tachtig jaar geleden bestonden helemaal nog geen trams, enkel de postkoets en trekschuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |