Zie het als een positieve toevoeging aan hun opvoeding.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Overigens bedenk ik me net dat onze luidkeelse gesprekken over met stront besmeeurde voorbinddildo's, bloed squirtende kutjes, microfonen die op talloze mogelijkheden in kinderen konden verdwijnen en de opmerking "hahaha, dat ene kind lijkt net een junk met een spuit in z'n arm / zit je nu de reet van die vader te checken? Nee, dat kind / check die roze schoenen dan - Oneeee, oogkanker" ook niet geheel kindvriendelijk waren.
Ah ja, hij doet het weer. Even de foutmijn doornemen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, luister net muziek op youtube.
Ze worden op die manier sneller volwassen, aangezien tenminste 1 van de zonen aan een overdosis zal overlijden terwijl hun dochter in de prostitutie terecht zal komen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie het als een positieve toevoeging aan hun opvoeding.
Wat.de.fuck.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah ja, hij doet het weer. Even de foutmijn doornemen.
Ik zit nu naar die russin met grote voorgevel te kijken.quote:
Zou het de dochter van de Trololololo-man zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zit nu naar die russin met grote voorgevel te kijken.
Prachtig dit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
Hahahaaha, wat een held, zanger Elzo.![]()
Bij die hoeveelheid aan foute artiesten op de foutmijn begint me opeens te dagen waarom er zoveel mensen voor de WA-jong werden goedgekeurd.quote:
Daar heeft ie gewoon een rechtenstagaire voor hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef betyar het volgende:
Love to troll DS4, hij heeft lang moeten zoeken voor zijn bronnen.
Ooh, die belt hij even in de avond....quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heeft ie gewoon een rechtenstagaire voor hoor.
Staat in de arbeidsvoorwaarden. Ze moet niet huilen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh, die belt hij even in de avond....![]()
Gezellig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:33 schreef eriksd het volgende:
Ik wil nog een keer naar zo'n 80's feest.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:33 schreef eriksd het volgende:
Ik wil nog een keer naar zo'n 80's feest.
Dat komt uit de jaren zeventig.quote:
quote:Multiple bombings occur in Nigeria, killing at least 39 people.
Two coordinated bombings kill at least 44 people in Damascus, Syria.
A series of coordinated bombings in Baghdad kills at least 65 people.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |