Goed, of dat een prestatie mag heten is een tweede. Een plek aan de analysetafel krijgen bij darten, is een beetje hetzelfde als verkozen worden tot slimste Oh Oh Cherso-personage. Stelt geen reet voor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Co is meer een held omdat hij nooit veel bereikt heeft maar z'n mening schijnbaar altijd wel goud waard is.
Hoe hij het doet mag Joost weten, maar toch knap.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, of dat een prestatie mag heten is een tweede. Een plek aan de analysetafel krijgen bij darten, is een beetje hetzelfde als verkozen worden tot slimste Oh Oh Cherso-personage. Stelt geen reet voor.
Om te kijken wie de grootste taalnazi is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij postbodes zo?
Ik heb dat meer met mooie vrouwen zonder jurk of ook maar iets aan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
Tom Hanks wordt berig van vrouwen in een bloemetjesjurk.
Tsja...
Tachtig jaar geleden bestonden helemaal nog geen trams, enkel de postkoets en trekschuit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
Hij was toch trambestuurder? Tachtig jaar geleden was dat een eervol beroep.
Maar hebben mooie vrouwen dat dan ook bij jou?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb dat meer met mooie vrouwen zonder jurk of ook maar iets aan.
In Nederland wel hoor, toen reden er zelfs in Arnhem nog tramsquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tachtig jaar geleden bestonden helemaal nog geen trams, enkel de postkoets en trekschuit.
Gezien het feit dat de dame in kwestie studeert, geeft al aan dat ze niet dom is.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar hebben mooie vrouwen dat dan ook bij jou?
Spannende outfit is op zich spannender dan poedeltje naakt. Om warm te draaien althans.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb dat meer met mooie vrouwen zonder jurk of ook maar iets aan.
Hoe oud was jij toen? Begin 30?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
In Nederland wel hoor, toen reden er zelfs in Arnhem nog trams
True, als het maar makkelijk uit kan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spannende outfit is op zich spannender dan poedeltje naakt. Om warm te draaien althans.
En daarvoor reden er nog karren met vierkante wielen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tachtig jaar geleden bestonden helemaal nog geen trams, enkel de postkoets en trekschuit.
-40. Maar heb veel met mijn oma's gesproken en die zijn in 1900 en 1901 geboren.quote:
Ik moest hier best hard om lachenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En daarvoor reden er nog karren met vierkante wielen.
In die tijd had zelfs Batavia trams.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
-40. Maar heb veel met mijn oma's gesproken en die zijn in 1900 en 1901 geboren.
Zag laatst nog een tekening van je oma op een muurschildering.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
-40. Maar heb veel met mijn oma's gesproken en die zijn in 1900 en 1901 geboren.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de dame in kwestie studeert, geeft al aan dat ze niet dom is.
En naief zijn alle vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |