Weet ikquote:Op woensdag 28 december 2011 10:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Teemo
Ml, Brammert is m'n eigen nick, niet de naam van een champ
Ik speelde gister met Karthus
[ afbeelding ]
Ik negeer de administratie evenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
Achterstallig administratiedagje hier...
Oh zo, nee, dat was dan beetje raarquote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet ikmaar dan nog als je Teemo had gekozen had mijn beeld niet geklopt
Het lijkt me zo leuk als jij een vriendinnetje van 1.50 krijgtquote:Op woensdag 28 december 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh zo, nee, dat was dan beetje raarMaar ik kies eigenlijk nooit echt kleintjes
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Het lijkt me zo leuk als jij een vriendinnetje van 1.50 krijgt
Awww die is leuk!!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nah, ik weet alvast een cadeautje voor de kleine van Phaidra!![]()
[ afbeelding ]
Kan me het goed voorstellen DaD. En denk eraan: jij hebt ook wat te zeggen in een relatie.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lurk regelmatig in OUD, maar dat zal niemand verbazen.
^^quote:
Het buiken topic, een na laatste pagina geloof ik!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb net de foto van phaidra's buikje gezocht, maar vond 'm zo snel niet
Oh, thx! Ik zat in zwanger te zoeken..quote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het buiken topic, een na laatste pagina geloof ik!
Sexy snake-woman!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Cassiopeia
Mijn favo meisje uit LoL
Passendquote:Op woensdag 28 december 2011 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Cassiopeia
Mijn favo meisje uit LoL
" -edit- en wat V1z zegt.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat 'ie alleen aan zichzelf dacht.
True. Ik had al een reply getikt, maar weer verwijderd omdat het wat privé is idd.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Sorry, maar vind dat toch echt stof voor PMs dames...
[..]
Sexy snake-woman!
bladiebladiebloequote:Op woensdag 28 december 2011 11:38 schreef Perruche het volgende:
Ik vind al dat game-geleuter ook stof voor PM, daar zeur ik toch ook niet over?
De tandartspraat van XM en mij is eigenlijk ook niet passend voor dit topic, heb ik ook niemand over gehoord.
oh dear lordquote:Op woensdag 28 december 2011 10:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Falco Ammadeus Jeanny & Frodo Peregrin Meriadoc.... Hoe valt dat mee?
Ik vind ook dat die kinderen, ongevraagd hun ouders een pets tegen het hoofd mogen geven, ongeacht de aanleiding.
JEANNYYYYY! Quit living on dreams, lalalaaquote:Op woensdag 28 december 2011 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh dear lord
die Jeanny komt hier in huis nog regelmatig voorbij
Ik denk altijd aan het nummer wat wij ooit op die melodie schreven voor een afstudeerfeestje. Met legendarische dronken uitvoeringquote:Op woensdag 28 december 2011 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh dear lord
die Jeanny komt hier in huis nog regelmatig voorbij
ja ik dacht dat viz het ergens anders over had, edit mijn post welquote:Op woensdag 28 december 2011 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je voelt toch ook wel aan dat het ene onderwerp een stuk meer persoonlijker ligt (en waarschijnlijk veeeel gevoeliger) dan het andere? Ik praat openlijk over gamen, XM en jij praten openlijk over het tandartsgebeuren, DaD praat nooit openlijk over wat er precies gebeurd is. Da's altijd via pm gegaan. Dus Vaiz heeft gelijk, dat moeten wij nu niet ineens voor haar open en bloot gaan doen.
d'r staat een Shaniqua tussenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die zijn wel ernstig ja. Maar je zou de svb namenlijst eens moeten doorspitten ter vermaak ende verbazing:
http://www.svb.nl/Images/kindernamen_alfabetisch.pdf
Oh, lolquote:Op woensdag 28 december 2011 11:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja ik dacht dat viz het ergens anders over had, edit mijn post wel
Shanaynayquote:Op woensdag 28 december 2011 11:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
d'r staat een Shaniqua tussenAr m kind
Shaniqua /shanaynay is hier in huis een codenaam voor sloerie
ik vind die Teemo wel cute, maar wat houdt hij in zijn handquote:Op woensdag 28 december 2011 10:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Teemo
Ml, Brammert is m'n eigen nick, niet de naam van een champ
Ik speelde gister met Karthus
[ afbeelding ]
Wandelstokje?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind die Teemo wel cute, maar wat houdt hij in zijn handEen fakkel?
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
LOL
http://www.nu.nl/auto/262(...)-echt-bij-autos.html
mysterie opgelostquote:
Dat is zijn blaaspijpje!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind die Teemo wel cute, maar wat houdt hij in zijn handEen fakkel?
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is zijn blaaspijpje!Daarmee valt ie aan
Fearless hamster is fearless.
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Zit me te verlekkerenaan het menu voor vanavond http://www.restaurantbrun(...)ild2011Internet2.jpg
ziet er goed uit! Ik ben eindelijk eens blij dat ik een "normale" avondmaaltijd eet, te vaak buiten de deur gegeten de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Zit me te verlekkerenaan het menu voor vanavond http://www.restaurantbrun(...)ild2011Internet2.jpg
Stenks! Ik zal wel een fotootje postenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kort antwoord op de vraag van Tink: nee, ik ben niet boos op hem. We hebben samen de keuze gemaakt waarvan wij dachten dat het de beste was.
Verder inderdaad graag via PM..
Veel plezier bij de piercer, Coco! Ben benieuwd!
Jepquote:Op woensdag 28 december 2011 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
MI, vond je t een beetje tof gisteren?
Ik ga zo met een vriendin naar pierceboer, yay
Ja, maar dat komt ook doordat wij mee waren. Dan wordt 't gemiddelde level flink omhoog getrokken, en moet je dus ineens tegen veel meer ervaren spelersquote:Op woensdag 28 december 2011 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jepalleen was het wel ineens heel lastig
Have fun! (*plaatsvervangend bibbert)
Dat was duidelijk ja! Afhankelijk van hoe laat we thuis zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt ook doordat wij mee waren. Dan wordt 't gemiddelde level flink omhoog getrokken, en moet je dus ineens tegen veel meer ervaren spelersAch, leer je 't wel snel van
![]()
Vanavond weer?
![]()
Stenk joe!
Meteen twee kopen, want het wordt natuurlijk de lievelinsknuffel, die moet dan in de was en dan heb je nog een reservequote:
Het is een beetje een twijfelgeval. Op zich hebben we wel een kleine winst (en als er iets doorgaat wat nog niet zeker is, zelfs wel een aardige winst) maar het is wel echt heel veel werk erbij en als we het op regelmatige basis zouden doen, dan zou er wel iemand bijmoeten. Dus ik denk dat we het nog wel een paar x proberen en dan een beslissing nemen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:33 schreef V1z0R het volgende:
Co! Hoe is het hele dependance gebeuren trouwens bevallen? Voor herhaling vatbaar?
Toch altijd leuk te zien dat een idee werkt, al is het dan iets teveel werk voor wat het oplevert.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is een beetje een twijfelgeval. Op zich hebben we wel een kleine winst (en als er iets doorgaat wat nog niet zeker is, zelfs wel een aardige winst) maar het is wel echt heel veel werk erbij en als we het op regelmatige basis zouden doen, dan zou er wel iemand bijmoeten. Dus ik denk dat we het nog wel een paar x proberen en dan een beslissing nemen.
Idioot.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn neef heeft onlangs nog een halve marathon gelopen, de baaslijkt me leuk om dat een keer samen te doen!
Idioot2quote:Op woensdag 28 december 2011 13:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil er ook nog eentje doen.
Ik ga voor de baan in Amsterdam, de nieuwe werkgever dus!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:27 schreef _aurum_ het volgende:
wat ben je weer subtiel Li
Nallie, welke carrierekeuze heb je nou eigenlijk gemaakt?
quote:
Eerst maar weer eens 10 km doen!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
Eerst maar eens een leuke 10 binnen de 55 minuten doen
ok, cool! Wanneer begin je?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ga voor de baan in Amsterdam, de nieuwe werkgever dus!
Andere baan vond ik te onzeker en bleek niet fulltime te zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Duurde hier ook wel een halfjaar voor ik een beetje lekker liepquote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef Quinazoline het volgende:
Ja, dat hardlopen begint echt iets te worden. Ik ben nu ongeveer een jaar bezig, maar heb eindelijk het idee dat het loopt (). Snelheid begint omhoog te gaan en houd het ook gewoon vol.
1 februari! Nog even kijken of ik hier eerder weg mag. Maar leidinggevende is op vakantie dus dat kan ik nog niet overleggen...quote:
Je mag je resterende vakantiedagen aan het einde van je dienstverband inplannen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
1 februari! Nog even kijken of ik hier eerder weg mag. Maar leidinggevende is op vakantie dus dat kan ik nog niet overleggen...
En ik voor iedere idioot die broccoli eet!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
En ik heb bewondering voor iedere idioot die hardloopt
Ja maar die van 2011 zijn op, en voor 1 maand is t misschien 1 of 2 dagenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Je mag je resterende vakantiedagen aan het einde van je dienstverband inplannen.
*doet mee*quote:Op woensdag 28 december 2011 13:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga eerst weer mijn normale sportregime oppakken.
Morgen weer kickfit (voor het eerst in maanden!), 2 keer per week hardlopen (1 keer 5 km en 1 keer uitbouwen naar 10 en verder) en 2 keer per week spinnen ofzo. En dan komt het allemaal wel weer goed.
Dat, maar dan minus spinnen en 10 is 15quote:Op woensdag 28 december 2011 13:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga eerst weer mijn normale sportregime oppakken.
Morgen weer kickfit (voor het eerst in maanden!), 2 keer per week hardlopen (1 keer 5 km en 1 keer uitbouwen naar 10 en verder) en 2 keer per week spinnen ofzo. En dan komt het allemaal wel weer goed.
Hoe gaat 't met je knie?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat, maar dan minus spinnen en 10 is 15.
Bleh ik heb geen zin om wat te doen.
Voor je met je nieuwe baan begint nog even vrij is wel lekker, Nallie!
Wat de planning was dus dat is sowieso al positiefquote:Op woensdag 28 december 2011 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En wat houdt die lunch in?
Goed, thanks for askingquote:
quote:
En da's altijd zo dubbelquote:Op woensdag 28 december 2011 14:10 schreef conleche het volgende:
Ik moet ook echt de sportknop weer vinden. Ben morgen een dagje vrij, dus dan ga ik maar eens beginnen met een lesje stepshape/interval. Dan komt er daarna weer niks van t/m 1 januari, maar dan wil ik in de drie weken voor mijn vakantie mijn conditie weer op peil hebben. En dan verdorie geen smoesjes meer. Ik kan ze zo alweer bedenken: administraties af, schilderij-opdracht af, vakantiespullen kopen/klaarleggen, koud/nat/moe etc. maar da's onzin, want een half uurtje rennen kan gewoon altijd wel. Bovendien wéét ik dat ik me lekkerder voel als ik wel sport, dus het is nog eens stom ook, om het niet te doe.
JaIk! Ziet er goed uit. Zeker het overwegen waard. Hoe is je rookoven eigenlijk? Hebt je al gerookt?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:45 schreef sigme het volgende:
Er vrooeg iemand naar een roeitrainer nietwaar?
Ik heb deze
[ afbeelding ]
hiervandaan: http://www.helisports.nl/(...)40A-Roeitrainer.html
Een echt goede kost het 10-voudige, maar ik hoef niet op wedstrijdniveau te roeien, ik moet wat sporten. En dan is deze uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |