15 uur en 12 minuten. Het stuk San Agustin - Bogota schijnt in 9 uur te kunnen, maar we werden om 1 uur 's nachts aangehouden door de militairen en mochten vervolgens een uur lang de bus niet in. Wat vrij kansloos. Maar afijn, dat was dus 1 uur vertraging. En verder schoot het ook niet echt op.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:29 schreef Ewelina het volgende:
Nog last van je jetlag Henk?
Hoe lang deed je er nu over om naar Cranky Croc te komen?
Van de afgelopen dagen? Die zijn echt te erg (weet het meeste gelukkig ook niet meer).quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
He phaidra, ik zag best een lief en schattig buikje voorbij komen in OUD!
Falco Ammadeus Jeanny & Frodo Peregrin Meriadoc.... Hoe valt dat mee?quote:Op woensdag 28 december 2011 09:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]dank je, de anderen ook uiteraard!
DaD, beterschap!
Sarabi, een halve doos merci?Ik denk dat ik dan liever nog wachtte met ontbijten tot ik boodschappen had gedaan.
Viz, OUD in general valt nog best mee in vergelijking met andere zwangerschapsfora.
*omdraait naar keukenlade, goed idee!quote:
We hebben drie dagen geen boodschappen gedaan maar ben net terug en heb weer allerlei lekkere verse spullen.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sarabi, een halve doos merci?Ik denk dat ik dan liever nog wachtte met ontbijten tot ik boodschappen had gedaan.
Die zijn wel ernstig jaquote:Op woensdag 28 december 2011 10:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Falco Ammadeus Jeanny & Frodo Peregrin Meriadoc.... Hoe valt dat mee?
Ik vind ook dat die kinderen, ongevraagd hun ouders een pets tegen het hoofd mogen geven, ongeacht de aanleiding.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben drie dagen geen boodschappen gedaan maar ben net terug en heb weer allerlei lekkere verse spullen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die zijn wel ernstig ja. Maar je zou de svb namenlijst eens moeten doorspitten ter vermaak ende verbazing:
http://www.svb.nl/Images/kindernamen_alfabetisch.pdf
! Staat Ellert er ook tussen? Ik kwam niet verder dan halverwege de Aquote:Op woensdag 28 december 2011 10:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]er is ook een Brammert!
(is m'n nickname in LoL)
Nopequote:Op woensdag 28 december 2011 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
! Staat Ellert er ook tussen? Ik kwam niet verder dan halverwege de A
Heb nog niet ontbeten, heb 'em maar weggekikt om eetlust te houden. Wat sommige mensen hun kinderen aandoenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nope
En in veel PDFs kun je zoeken
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]er is ook een Brammert!
(is m'n nickname in LoL)
Wie is Teemoquote:Op woensdag 28 december 2011 10:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vroegere klasgenoot van 2.10 op zijn 13e heet ook Bram het was dus maar goed dat Brammert langer is dan Teemo
LoL ehh een champion dus als ik het goed zegquote:
Weet ikquote:Op woensdag 28 december 2011 10:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Teemo
Ml, Brammert is m'n eigen nick, niet de naam van een champ
Ik speelde gister met Karthus
[ afbeelding ]
Ik negeer de administratie evenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
Achterstallig administratiedagje hier...
Oh zo, nee, dat was dan beetje raarquote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet ikmaar dan nog als je Teemo had gekozen had mijn beeld niet geklopt
Het lijkt me zo leuk als jij een vriendinnetje van 1.50 krijgtquote:Op woensdag 28 december 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh zo, nee, dat was dan beetje raarMaar ik kies eigenlijk nooit echt kleintjes
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Het lijkt me zo leuk als jij een vriendinnetje van 1.50 krijgt
Awww die is leuk!!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nah, ik weet alvast een cadeautje voor de kleine van Phaidra!![]()
[ afbeelding ]
Kan me het goed voorstellen DaD. En denk eraan: jij hebt ook wat te zeggen in een relatie.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lurk regelmatig in OUD, maar dat zal niemand verbazen.
^^quote:
Het buiken topic, een na laatste pagina geloof ik!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb net de foto van phaidra's buikje gezocht, maar vond 'm zo snel niet
Oh, thx! Ik zat in zwanger te zoeken..quote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het buiken topic, een na laatste pagina geloof ik!
Sexy snake-woman!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Cassiopeia
Mijn favo meisje uit LoL
Passendquote:Op woensdag 28 december 2011 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Cassiopeia
Mijn favo meisje uit LoL
" -edit- en wat V1z zegt.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat 'ie alleen aan zichzelf dacht.
True. Ik had al een reply getikt, maar weer verwijderd omdat het wat privé is idd.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Sorry, maar vind dat toch echt stof voor PMs dames...
[..]
Sexy snake-woman!
bladiebladiebloequote:Op woensdag 28 december 2011 11:38 schreef Perruche het volgende:
Ik vind al dat game-geleuter ook stof voor PM, daar zeur ik toch ook niet over?
De tandartspraat van XM en mij is eigenlijk ook niet passend voor dit topic, heb ik ook niemand over gehoord.
oh dear lordquote:Op woensdag 28 december 2011 10:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Falco Ammadeus Jeanny & Frodo Peregrin Meriadoc.... Hoe valt dat mee?
Ik vind ook dat die kinderen, ongevraagd hun ouders een pets tegen het hoofd mogen geven, ongeacht de aanleiding.
JEANNYYYYY! Quit living on dreams, lalalaaquote:Op woensdag 28 december 2011 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh dear lord
die Jeanny komt hier in huis nog regelmatig voorbij
Ik denk altijd aan het nummer wat wij ooit op die melodie schreven voor een afstudeerfeestje. Met legendarische dronken uitvoeringquote:Op woensdag 28 december 2011 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh dear lord
die Jeanny komt hier in huis nog regelmatig voorbij
ja ik dacht dat viz het ergens anders over had, edit mijn post welquote:Op woensdag 28 december 2011 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je voelt toch ook wel aan dat het ene onderwerp een stuk meer persoonlijker ligt (en waarschijnlijk veeeel gevoeliger) dan het andere? Ik praat openlijk over gamen, XM en jij praten openlijk over het tandartsgebeuren, DaD praat nooit openlijk over wat er precies gebeurd is. Da's altijd via pm gegaan. Dus Vaiz heeft gelijk, dat moeten wij nu niet ineens voor haar open en bloot gaan doen.
d'r staat een Shaniqua tussenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die zijn wel ernstig ja. Maar je zou de svb namenlijst eens moeten doorspitten ter vermaak ende verbazing:
http://www.svb.nl/Images/kindernamen_alfabetisch.pdf
Oh, lolquote:Op woensdag 28 december 2011 11:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja ik dacht dat viz het ergens anders over had, edit mijn post wel
Shanaynayquote:Op woensdag 28 december 2011 11:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
d'r staat een Shaniqua tussenAr m kind
Shaniqua /shanaynay is hier in huis een codenaam voor sloerie
ik vind die Teemo wel cute, maar wat houdt hij in zijn handquote:Op woensdag 28 december 2011 10:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Teemo
Ml, Brammert is m'n eigen nick, niet de naam van een champ
Ik speelde gister met Karthus
[ afbeelding ]
Wandelstokje?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind die Teemo wel cute, maar wat houdt hij in zijn handEen fakkel?
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
LOL
http://www.nu.nl/auto/262(...)-echt-bij-autos.html
mysterie opgelostquote:
Dat is zijn blaaspijpje!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind die Teemo wel cute, maar wat houdt hij in zijn handEen fakkel?
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is zijn blaaspijpje!Daarmee valt ie aan
Fearless hamster is fearless.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |