Wat ik wil bereiken? weer terug naar normale eetlijstjes en mocht ik dan 5 kilo afvallen is dat mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
Sarabi!
Welkom en wat wil je gaan bereiken?
Lust je broccoli? En is vis een optie?
Jij bent een Cul poster toch? Althans dat staat me bijquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ik wil bereiken? weer terug naar normale eetlijstjes en mocht ik dan 5 kilo afvallen is dat mooi meegenomen.
Broccoli is wel een goed idee voor lunch morgen.
Nee, een ouwe slankie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij bent een Cul poster toch? Althans dat staat me bij
Oud? Noem jij Sarabi nu oud?quote:
Het gemene is dat ik mijn tanden netjes 3 keer per dag poets en iedere dag tandenstoken. Mijn vriend en een vriendin zijn een stuk minder consequent en hebben nooit wat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ai, geloof dat ik in het vervolg nog maar beter ga poetsen ofzo.
Viel er niets onder de verzekering en denk je om het aftrekken bij de belastingdienst?
Tijd voor een nieuwe verzekering dan ook?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het gemene is dat ik mijn tanden netjes 3 keer per dag poets en iedere dag tandenstoken. Mijn vriend en een vriendin zijn een stuk minder consequent en hebben nooit wat.
Ik krijg max 500 euro per jaar vergoed vanuit mijn verzekering. Ik had dit jaar al een oude vulling laten vervangen en was 2 keer op controle geweest. De rest van het verzekeringsgeld wat ik ''tegoed'' had is al in mindering gebracht bij de rekening voor de brug. Ik voer het zeker op bij de belasting, ja.
Waarom?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe verzekering dan ook?
Of is dit het voorlopig?
En ik ben ook zo'n non poetser
Weet niet waar je vraag over gaat.quote:
Veel dure tandartsverzekeringen willen dat je je hele tandartsgeschiedenis opgeeft en dan wil niemand me meer. Er zijn wel een paar verzekeringen die iets minder moeilijk schijnen te doen, maar ik was te lui (en druk met een hoop ander gedoe, waaronder een lekkage) om dat dit jaar weer helemaal uit te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe verzekering dan ook?
Of is dit het voorlopig?
En ik ben ook zo'n non poetser
Ah ja het blijft een gedoe idd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Veel dure tandartsverzekeringen willen dat je je hele tandartsgeschiedenis opgeeft en dan wil niemand me meer. Er zijn wel een paar verzekeringen die iets minder moeilijk schijnen te doen, maar ik was te lui (en druk met een hoop ander gedoe, waaronder een lekkage) om dat dit jaar weer helemaal uit te gaan zoeken.
Waarom je een non-poetser bent?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet niet waar je vraag over gaat.
S'morgens gaat goed, @ work doe ik niets en s'avonds vaak zo moe dat ik zo mijn bed in rol.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom je een non-poetser bent?
Op dit moment weet ik niet maar een maand geleden 78 (en dat moet het liefste 76 zijn).quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
Hoeveel weeg je tegenwoordig, beweeg je nog evenveel, passen je kleren van 2 jaar geleden nog?
Dat had ik niet van jou verwacht!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
S'morgens gaat goed, @ work doe ik niets en s'avonds vaak zo moe dat ik zo mijn bed in rol.
Op het laatste ben ik nu aan het letten, als ik de trap op kan naar bed dan ook naar de badkamer.
Beetje finetunen dus, je bent aardig op gewicht gebleven sinds de laatste keer in slank.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik niet maar een maand geleden 78 (en dat moet het liefste 76 zijn).
Bewegen doe ik ongeveer nog wel even veel, maar wel andere sporten.
Kleding past nog maar niet altijd even mooi, dus dat moet wel veranderen
Verder is Ml mij inderdaad tegen gekomen in CUL
Jawel (als ik niet naar het stemmetje in mijn hoofd luister dat ik eigenlijk nog meer zou moeten afvallen).quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Beetje finetunen dus, je bent aardig op gewicht gebleven sinds de laatste keer in slank.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef loveli het volgende:
Die T verdiende je wel.
Wat betreft maisbrood, ben in het algemeen geen voorstander van mais, omdat het veel omega-6 bevat en dat is minder fijn voor de vetzuurbalans (visolie = omega-3, de omega-6 die mais geeft, is er eentje die ontstekingsbevorderend werkt).
Ja, ik zit er ook van te kijken....quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:35 schreef Perruche het volgende:
Ik kijk "uit de kast" met Arie. Wat een wereldvreemde mensen wonen er in Nederland, zeg!!
"Weet je zeker dat het niet over gaat?" "Het kan ook een tijdelijk ets zijn!.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, ik zit er ook van te kijken....
Ja het bleef helaas niet zo positiefquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
"Weet je zeker dat het niet over gaat?" "Het kan ook een tijdelijk ets zijn!.wtf. Maar op zich reageren ze allemaal wel lief voor zulke religieuze types. Ze hadden hem ook kunnen verstoten ofzo.
Edit: Denk eraan dat jij niet gelukkiger wordt als jij praktiserend homo wordt. WTF...
Oeps ik was te voorbarig. Echt wat erg als je ouders zo reageren!
Mwahh de "ziekte" het "niet praktizeren maar altijd alleen blijven" vond ik scary genoeg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
Heb alleen het staartje gezien, vond het wel meevallen.
Hoiquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef Sarabi het volgende:
1 januari is ook zo'n afgezaagde datum om hier weer te komen binnenwandelen
misschien nu al even zwaaien
Oh ja, mwah broertje vd Mr liep aardig tegen de muur aan en de ander is gewoon getrouwdquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:20 schreef loveli het volgende:
Dat stukje heb ik dan net gemist, viel er helemaal aan het einde in halverwege dat de jongen met zijn ouders aan het praten was.
Naar Bo-tje kijkt, nee dank!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het magazine van Onze Taal stond ook een leuke:
"Konijnen bouten in pruimensaus"
Ik hoef die saus niet.
Hoe is het in je abdij? Ik was zojuist nog in de buurt, nog even wat ham & spek naar Westerbork gebracht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het magazine van Onze Taal stond ook een leuke:
"Konijnen bouten in pruimensaus"
Ik hoef die saus niet.
Als in muur van de kast?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ja, mwah broertje vd Mr liep aardig tegen de muur aan en de ander is gewoon getrouwd
Ik heb het dus niet zo hoog zitten /bevooroordeeld.
Ja, wij zijn ook in Westerbork! Mutsquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe is het in je abdij? Ik was zojuist nog in de buurt, nog even wat ham & spek naar Westerbork gebracht.
Je bent hier toch voor je rust!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, wij zijn ook in Westerbork! Mutshadden we ff biertje kunnen drinken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |