Wat ik wil bereiken? weer terug naar normale eetlijstjes en mocht ik dan 5 kilo afvallen is dat mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
Sarabi!
Welkom en wat wil je gaan bereiken?
Lust je broccoli? En is vis een optie?
Jij bent een Cul poster toch? Althans dat staat me bijquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ik wil bereiken? weer terug naar normale eetlijstjes en mocht ik dan 5 kilo afvallen is dat mooi meegenomen.
Broccoli is wel een goed idee voor lunch morgen.
Nee, een ouwe slankie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij bent een Cul poster toch? Althans dat staat me bij
Oud? Noem jij Sarabi nu oud?quote:
Het gemene is dat ik mijn tanden netjes 3 keer per dag poets en iedere dag tandenstoken. Mijn vriend en een vriendin zijn een stuk minder consequent en hebben nooit wat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ai, geloof dat ik in het vervolg nog maar beter ga poetsen ofzo.
Viel er niets onder de verzekering en denk je om het aftrekken bij de belastingdienst?
Tijd voor een nieuwe verzekering dan ook?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het gemene is dat ik mijn tanden netjes 3 keer per dag poets en iedere dag tandenstoken. Mijn vriend en een vriendin zijn een stuk minder consequent en hebben nooit wat.
Ik krijg max 500 euro per jaar vergoed vanuit mijn verzekering. Ik had dit jaar al een oude vulling laten vervangen en was 2 keer op controle geweest. De rest van het verzekeringsgeld wat ik ''tegoed'' had is al in mindering gebracht bij de rekening voor de brug. Ik voer het zeker op bij de belasting, ja.
Waarom?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe verzekering dan ook?
Of is dit het voorlopig?
En ik ben ook zo'n non poetser
Weet niet waar je vraag over gaat.quote:
Veel dure tandartsverzekeringen willen dat je je hele tandartsgeschiedenis opgeeft en dan wil niemand me meer. Er zijn wel een paar verzekeringen die iets minder moeilijk schijnen te doen, maar ik was te lui (en druk met een hoop ander gedoe, waaronder een lekkage) om dat dit jaar weer helemaal uit te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe verzekering dan ook?
Of is dit het voorlopig?
En ik ben ook zo'n non poetser
Ah ja het blijft een gedoe idd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Veel dure tandartsverzekeringen willen dat je je hele tandartsgeschiedenis opgeeft en dan wil niemand me meer. Er zijn wel een paar verzekeringen die iets minder moeilijk schijnen te doen, maar ik was te lui (en druk met een hoop ander gedoe, waaronder een lekkage) om dat dit jaar weer helemaal uit te gaan zoeken.
Waarom je een non-poetser bent?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet niet waar je vraag over gaat.
S'morgens gaat goed, @ work doe ik niets en s'avonds vaak zo moe dat ik zo mijn bed in rol.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom je een non-poetser bent?
Op dit moment weet ik niet maar een maand geleden 78 (en dat moet het liefste 76 zijn).quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
Hoeveel weeg je tegenwoordig, beweeg je nog evenveel, passen je kleren van 2 jaar geleden nog?
Dat had ik niet van jou verwacht!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
S'morgens gaat goed, @ work doe ik niets en s'avonds vaak zo moe dat ik zo mijn bed in rol.
Op het laatste ben ik nu aan het letten, als ik de trap op kan naar bed dan ook naar de badkamer.
Beetje finetunen dus, je bent aardig op gewicht gebleven sinds de laatste keer in slank.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik niet maar een maand geleden 78 (en dat moet het liefste 76 zijn).
Bewegen doe ik ongeveer nog wel even veel, maar wel andere sporten.
Kleding past nog maar niet altijd even mooi, dus dat moet wel veranderen
Verder is Ml mij inderdaad tegen gekomen in CUL
Jawel (als ik niet naar het stemmetje in mijn hoofd luister dat ik eigenlijk nog meer zou moeten afvallen).quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Beetje finetunen dus, je bent aardig op gewicht gebleven sinds de laatste keer in slank.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef loveli het volgende:
Die T verdiende je wel.
Wat betreft maisbrood, ben in het algemeen geen voorstander van mais, omdat het veel omega-6 bevat en dat is minder fijn voor de vetzuurbalans (visolie = omega-3, de omega-6 die mais geeft, is er eentje die ontstekingsbevorderend werkt).
Ja, ik zit er ook van te kijken....quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:35 schreef Perruche het volgende:
Ik kijk "uit de kast" met Arie. Wat een wereldvreemde mensen wonen er in Nederland, zeg!!
"Weet je zeker dat het niet over gaat?" "Het kan ook een tijdelijk ets zijn!.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, ik zit er ook van te kijken....
Ja het bleef helaas niet zo positiefquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
"Weet je zeker dat het niet over gaat?" "Het kan ook een tijdelijk ets zijn!.wtf. Maar op zich reageren ze allemaal wel lief voor zulke religieuze types. Ze hadden hem ook kunnen verstoten ofzo.
Edit: Denk eraan dat jij niet gelukkiger wordt als jij praktiserend homo wordt. WTF...
Oeps ik was te voorbarig. Echt wat erg als je ouders zo reageren!
Mwahh de "ziekte" het "niet praktizeren maar altijd alleen blijven" vond ik scary genoeg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
Heb alleen het staartje gezien, vond het wel meevallen.
Hoiquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef Sarabi het volgende:
1 januari is ook zo'n afgezaagde datum om hier weer te komen binnenwandelen
misschien nu al even zwaaien
Oh ja, mwah broertje vd Mr liep aardig tegen de muur aan en de ander is gewoon getrouwdquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:20 schreef loveli het volgende:
Dat stukje heb ik dan net gemist, viel er helemaal aan het einde in halverwege dat de jongen met zijn ouders aan het praten was.
Naar Bo-tje kijkt, nee dank!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het magazine van Onze Taal stond ook een leuke:
"Konijnen bouten in pruimensaus"
Ik hoef die saus niet.
Hoe is het in je abdij? Ik was zojuist nog in de buurt, nog even wat ham & spek naar Westerbork gebracht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het magazine van Onze Taal stond ook een leuke:
"Konijnen bouten in pruimensaus"
Ik hoef die saus niet.
Als in muur van de kast?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ja, mwah broertje vd Mr liep aardig tegen de muur aan en de ander is gewoon getrouwd
Ik heb het dus niet zo hoog zitten /bevooroordeeld.
Ja, wij zijn ook in Westerbork! Mutsquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe is het in je abdij? Ik was zojuist nog in de buurt, nog even wat ham & spek naar Westerbork gebracht.
Je bent hier toch voor je rust!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, wij zijn ook in Westerbork! Mutshadden we ff biertje kunnen drinken!
Biertjes drinken is heel rustgevend hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent hier toch voor je rust!
Geen tijd geen tijd, bedtijd.. 'truste!
Half slank >>> OUD *incoming*!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
He phaidra, ik zag best een lief en schattig buikje voorbij komen in OUD!
tot en met zaterdagquote:Op woensdag 28 december 2011 07:43 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag wil ik nog best heel 2011 zijn.
^^quote:Op woensdag 28 december 2011 07:43 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag wil ik nog best heel 2011 zijn.
Doe es een lijstje?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel (als ik niet naar het stemmetje in mijn hoofd luister dat ik eigenlijk nog meer zou moeten afvallen).
en mijn eetlijstjes zijn wel echt weer vreselijk, dus daar gaan we nu maar aan werken
Oh, hoef je er verder niet echt druk om te makenquote:Op woensdag 28 december 2011 09:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk 't, V1z, al zou ik het niet zo kunnen herleiden. Voelde me daarna wel direct een stuk beter, zeg.
15 uur en 12 minuten. Het stuk San Agustin - Bogota schijnt in 9 uur te kunnen, maar we werden om 1 uur 's nachts aangehouden door de militairen en mochten vervolgens een uur lang de bus niet in. Wat vrij kansloos. Maar afijn, dat was dus 1 uur vertraging. En verder schoot het ook niet echt op.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:29 schreef Ewelina het volgende:
Nog last van je jetlag Henk?
Hoe lang deed je er nu over om naar Cranky Croc te komen?
Van de afgelopen dagen? Die zijn echt te erg (weet het meeste gelukkig ook niet meer).quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
He phaidra, ik zag best een lief en schattig buikje voorbij komen in OUD!
Falco Ammadeus Jeanny & Frodo Peregrin Meriadoc.... Hoe valt dat mee?quote:Op woensdag 28 december 2011 09:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]dank je, de anderen ook uiteraard!
DaD, beterschap!
Sarabi, een halve doos merci?Ik denk dat ik dan liever nog wachtte met ontbijten tot ik boodschappen had gedaan.
Viz, OUD in general valt nog best mee in vergelijking met andere zwangerschapsfora.
*omdraait naar keukenlade, goed idee!quote:
We hebben drie dagen geen boodschappen gedaan maar ben net terug en heb weer allerlei lekkere verse spullen.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sarabi, een halve doos merci?Ik denk dat ik dan liever nog wachtte met ontbijten tot ik boodschappen had gedaan.
Die zijn wel ernstig jaquote:Op woensdag 28 december 2011 10:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Falco Ammadeus Jeanny & Frodo Peregrin Meriadoc.... Hoe valt dat mee?
Ik vind ook dat die kinderen, ongevraagd hun ouders een pets tegen het hoofd mogen geven, ongeacht de aanleiding.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben drie dagen geen boodschappen gedaan maar ben net terug en heb weer allerlei lekkere verse spullen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die zijn wel ernstig ja. Maar je zou de svb namenlijst eens moeten doorspitten ter vermaak ende verbazing:
http://www.svb.nl/Images/kindernamen_alfabetisch.pdf
! Staat Ellert er ook tussen? Ik kwam niet verder dan halverwege de Aquote:Op woensdag 28 december 2011 10:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]er is ook een Brammert!
(is m'n nickname in LoL)
Nopequote:Op woensdag 28 december 2011 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
! Staat Ellert er ook tussen? Ik kwam niet verder dan halverwege de A
Heb nog niet ontbeten, heb 'em maar weggekikt om eetlust te houden. Wat sommige mensen hun kinderen aandoenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nope
En in veel PDFs kun je zoeken
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]er is ook een Brammert!
(is m'n nickname in LoL)
Wie is Teemoquote:Op woensdag 28 december 2011 10:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vroegere klasgenoot van 2.10 op zijn 13e heet ook Bram het was dus maar goed dat Brammert langer is dan Teemo
LoL ehh een champion dus als ik het goed zegquote:
Weet ikquote:Op woensdag 28 december 2011 10:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Teemo
Ml, Brammert is m'n eigen nick, niet de naam van een champ
Ik speelde gister met Karthus
[ afbeelding ]
Ik negeer de administratie evenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
Achterstallig administratiedagje hier...
Oh zo, nee, dat was dan beetje raarquote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet ikmaar dan nog als je Teemo had gekozen had mijn beeld niet geklopt
Het lijkt me zo leuk als jij een vriendinnetje van 1.50 krijgtquote:Op woensdag 28 december 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh zo, nee, dat was dan beetje raarMaar ik kies eigenlijk nooit echt kleintjes
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Het lijkt me zo leuk als jij een vriendinnetje van 1.50 krijgt
Awww die is leuk!!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nah, ik weet alvast een cadeautje voor de kleine van Phaidra!![]()
[ afbeelding ]
Kan me het goed voorstellen DaD. En denk eraan: jij hebt ook wat te zeggen in een relatie.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lurk regelmatig in OUD, maar dat zal niemand verbazen.
^^quote:
Het buiken topic, een na laatste pagina geloof ik!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb net de foto van phaidra's buikje gezocht, maar vond 'm zo snel niet
Oh, thx! Ik zat in zwanger te zoeken..quote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het buiken topic, een na laatste pagina geloof ik!
Sexy snake-woman!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Cassiopeia
Mijn favo meisje uit LoL
Passendquote:Op woensdag 28 december 2011 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Cassiopeia
Mijn favo meisje uit LoL
" -edit- en wat V1z zegt.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat 'ie alleen aan zichzelf dacht.
True. Ik had al een reply getikt, maar weer verwijderd omdat het wat privé is idd.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Sorry, maar vind dat toch echt stof voor PMs dames...
[..]
Sexy snake-woman!
bladiebladiebloequote:Op woensdag 28 december 2011 11:38 schreef Perruche het volgende:
Ik vind al dat game-geleuter ook stof voor PM, daar zeur ik toch ook niet over?
De tandartspraat van XM en mij is eigenlijk ook niet passend voor dit topic, heb ik ook niemand over gehoord.
oh dear lordquote:Op woensdag 28 december 2011 10:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Falco Ammadeus Jeanny & Frodo Peregrin Meriadoc.... Hoe valt dat mee?
Ik vind ook dat die kinderen, ongevraagd hun ouders een pets tegen het hoofd mogen geven, ongeacht de aanleiding.
JEANNYYYYY! Quit living on dreams, lalalaaquote:Op woensdag 28 december 2011 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh dear lord
die Jeanny komt hier in huis nog regelmatig voorbij
Ik denk altijd aan het nummer wat wij ooit op die melodie schreven voor een afstudeerfeestje. Met legendarische dronken uitvoeringquote:Op woensdag 28 december 2011 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh dear lord
die Jeanny komt hier in huis nog regelmatig voorbij
ja ik dacht dat viz het ergens anders over had, edit mijn post welquote:Op woensdag 28 december 2011 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je voelt toch ook wel aan dat het ene onderwerp een stuk meer persoonlijker ligt (en waarschijnlijk veeeel gevoeliger) dan het andere? Ik praat openlijk over gamen, XM en jij praten openlijk over het tandartsgebeuren, DaD praat nooit openlijk over wat er precies gebeurd is. Da's altijd via pm gegaan. Dus Vaiz heeft gelijk, dat moeten wij nu niet ineens voor haar open en bloot gaan doen.
d'r staat een Shaniqua tussenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die zijn wel ernstig ja. Maar je zou de svb namenlijst eens moeten doorspitten ter vermaak ende verbazing:
http://www.svb.nl/Images/kindernamen_alfabetisch.pdf
Oh, lolquote:Op woensdag 28 december 2011 11:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja ik dacht dat viz het ergens anders over had, edit mijn post wel
Shanaynayquote:Op woensdag 28 december 2011 11:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
d'r staat een Shaniqua tussenAr m kind
Shaniqua /shanaynay is hier in huis een codenaam voor sloerie
ik vind die Teemo wel cute, maar wat houdt hij in zijn handquote:Op woensdag 28 december 2011 10:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Teemo
Ml, Brammert is m'n eigen nick, niet de naam van een champ
Ik speelde gister met Karthus
[ afbeelding ]
Wandelstokje?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind die Teemo wel cute, maar wat houdt hij in zijn handEen fakkel?
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
LOL
http://www.nu.nl/auto/262(...)-echt-bij-autos.html
mysterie opgelostquote:
Dat is zijn blaaspijpje!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind die Teemo wel cute, maar wat houdt hij in zijn handEen fakkel?
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is zijn blaaspijpje!Daarmee valt ie aan
Fearless hamster is fearless.
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Zit me te verlekkerenaan het menu voor vanavond http://www.restaurantbrun(...)ild2011Internet2.jpg
ziet er goed uit! Ik ben eindelijk eens blij dat ik een "normale" avondmaaltijd eet, te vaak buiten de deur gegeten de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Zit me te verlekkerenaan het menu voor vanavond http://www.restaurantbrun(...)ild2011Internet2.jpg
Stenks! Ik zal wel een fotootje postenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kort antwoord op de vraag van Tink: nee, ik ben niet boos op hem. We hebben samen de keuze gemaakt waarvan wij dachten dat het de beste was.
Verder inderdaad graag via PM..
Veel plezier bij de piercer, Coco! Ben benieuwd!
Jepquote:Op woensdag 28 december 2011 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
MI, vond je t een beetje tof gisteren?
Ik ga zo met een vriendin naar pierceboer, yay
Ja, maar dat komt ook doordat wij mee waren. Dan wordt 't gemiddelde level flink omhoog getrokken, en moet je dus ineens tegen veel meer ervaren spelersquote:Op woensdag 28 december 2011 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jepalleen was het wel ineens heel lastig
Have fun! (*plaatsvervangend bibbert)
Dat was duidelijk ja! Afhankelijk van hoe laat we thuis zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt ook doordat wij mee waren. Dan wordt 't gemiddelde level flink omhoog getrokken, en moet je dus ineens tegen veel meer ervaren spelersAch, leer je 't wel snel van
![]()
Vanavond weer?
![]()
Stenk joe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |