Biertjes drinken is heel rustgevend hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent hier toch voor je rust!
Geen tijd geen tijd, bedtijd.. 'truste!
Half slank >>> OUD *incoming*!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
He phaidra, ik zag best een lief en schattig buikje voorbij komen in OUD!
tot en met zaterdagquote:Op woensdag 28 december 2011 07:43 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag wil ik nog best heel 2011 zijn.
^^quote:Op woensdag 28 december 2011 07:43 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag wil ik nog best heel 2011 zijn.
Doe es een lijstje?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel (als ik niet naar het stemmetje in mijn hoofd luister dat ik eigenlijk nog meer zou moeten afvallen).
en mijn eetlijstjes zijn wel echt weer vreselijk, dus daar gaan we nu maar aan werken
Oh, hoef je er verder niet echt druk om te makenquote:Op woensdag 28 december 2011 09:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk 't, V1z, al zou ik het niet zo kunnen herleiden. Voelde me daarna wel direct een stuk beter, zeg.
15 uur en 12 minuten. Het stuk San Agustin - Bogota schijnt in 9 uur te kunnen, maar we werden om 1 uur 's nachts aangehouden door de militairen en mochten vervolgens een uur lang de bus niet in. Wat vrij kansloos. Maar afijn, dat was dus 1 uur vertraging. En verder schoot het ook niet echt op.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:29 schreef Ewelina het volgende:
Nog last van je jetlag Henk?
Hoe lang deed je er nu over om naar Cranky Croc te komen?
Van de afgelopen dagen? Die zijn echt te erg (weet het meeste gelukkig ook niet meer).quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
He phaidra, ik zag best een lief en schattig buikje voorbij komen in OUD!
Falco Ammadeus Jeanny & Frodo Peregrin Meriadoc.... Hoe valt dat mee?quote:Op woensdag 28 december 2011 09:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]dank je, de anderen ook uiteraard!
DaD, beterschap!
Sarabi, een halve doos merci?Ik denk dat ik dan liever nog wachtte met ontbijten tot ik boodschappen had gedaan.
Viz, OUD in general valt nog best mee in vergelijking met andere zwangerschapsfora.
*omdraait naar keukenlade, goed idee!quote:
We hebben drie dagen geen boodschappen gedaan maar ben net terug en heb weer allerlei lekkere verse spullen.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sarabi, een halve doos merci?Ik denk dat ik dan liever nog wachtte met ontbijten tot ik boodschappen had gedaan.
Die zijn wel ernstig jaquote:Op woensdag 28 december 2011 10:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Falco Ammadeus Jeanny & Frodo Peregrin Meriadoc.... Hoe valt dat mee?
Ik vind ook dat die kinderen, ongevraagd hun ouders een pets tegen het hoofd mogen geven, ongeacht de aanleiding.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben drie dagen geen boodschappen gedaan maar ben net terug en heb weer allerlei lekkere verse spullen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die zijn wel ernstig ja. Maar je zou de svb namenlijst eens moeten doorspitten ter vermaak ende verbazing:
http://www.svb.nl/Images/kindernamen_alfabetisch.pdf
! Staat Ellert er ook tussen? Ik kwam niet verder dan halverwege de Aquote:Op woensdag 28 december 2011 10:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]er is ook een Brammert!
(is m'n nickname in LoL)
Nopequote:Op woensdag 28 december 2011 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
! Staat Ellert er ook tussen? Ik kwam niet verder dan halverwege de A
Heb nog niet ontbeten, heb 'em maar weggekikt om eetlust te houden. Wat sommige mensen hun kinderen aandoenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nope
En in veel PDFs kun je zoeken
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]er is ook een Brammert!
(is m'n nickname in LoL)
Wie is Teemoquote:Op woensdag 28 december 2011 10:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vroegere klasgenoot van 2.10 op zijn 13e heet ook Bram het was dus maar goed dat Brammert langer is dan Teemo
LoL ehh een champion dus als ik het goed zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |