abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106121454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Awww die is leuk!!
Meteen twee kopen, want het wordt natuurlijk de lievelinsknuffel, die moet dan in de was en dan heb je nog een reserve O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106121653
Kerstlijstjes:

24 december:
O: 2 pompoenpitbroodjes met kipfilet en la vache qui rit
T: warme choco met slagroom in Middelburg
L: broodje kwekkeboomkroket met mosterd
D: Indonesische rijsttafel met wat soep, gestoomde rijst, en boontjes, rundvlees, tofu, etc.

25 december:
Brunch: 2 geroosterde boterhammen, 2 chipolata worstjes, een plakje bacon en een gebakken ei
T: 2 dunne plakken kerststol met wat boter
D: gourmetten: 2 cordon bleutjes, 1 biefstukje, 1 kipfilet, 1 varkenslapje, 1 hamburgertje, wat turks brood met O+ filet american O+ en uitjes, wat gebakken paprika's en champignon. Toetje een mini stukje tiramisu

26 december:
O: 2 boterhammen, één met filet a. en een met likkepot
L: 2 plakjes kerststol met kaas
T: handje cashews en 3 melbatoastjes met stilton (port)
D: voor: kerstbakje met zalmragout, hoofd: konijnenbout met wat salade en aardappelgratin, rode kool en bietensalade. Toe: niets genomen, zat vol!

27 december:
O: broodje filet american met ui en een broodje kaas/ham/tomaat
L: zuurdesembroodje zalm/salade/mierikswortel
T: Warme chocolademelk met slagroom bij O+ De Blaauwe Hand O+
D: Halve Sirloin Steak, halve Rib Eye met een paar patatjes

En vandaag:
O: meergranenbrood met wat beleg
L: idem
T: wat yoghurt met walnoten
B: werken
D: fajitas met volkorenwraps, heel veel paprika en wat kip

Komende dagen even minderen met 't brood en meer gekookte eitjes/yoghurt, want brood gaat altijd wel heel snel/makkelijk als je elders eet. Maar over het algemeen zeer tevree :)
Ja doei.
pi_106121672
Co! Hoe is het hele dependance gebeuren trouwens bevallen? Voor herhaling vatbaar?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106121776
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:33 schreef V1z0R het volgende:
Co! Hoe is het hele dependance gebeuren trouwens bevallen? Voor herhaling vatbaar?
Het is een beetje een twijfelgeval. Op zich hebben we wel een kleine winst (en als er iets doorgaat wat nog niet zeker is, zelfs wel een aardige winst) maar het is wel echt heel veel werk erbij en als we het op regelmatige basis zouden doen, dan zou er wel iemand bijmoeten. Dus ik denk dat we het nog wel een paar x proberen en dan een beslissing nemen.
pi_106122455
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is een beetje een twijfelgeval. Op zich hebben we wel een kleine winst (en als er iets doorgaat wat nog niet zeker is, zelfs wel een aardige winst) maar het is wel echt heel veel werk erbij en als we het op regelmatige basis zouden doen, dan zou er wel iemand bijmoeten. Dus ik denk dat we het nog wel een paar x proberen en dan een beslissing nemen.
Toch altijd leuk te zien dat een idee werkt, al is het dan iets teveel werk voor wat het oplevert.
En misschien omdat het nu compleet nieuw was dat je er dan wat meer werk mee hebt, maar dat zal de volgende keer wel uitwijzen. ^O^
Denk wel dat je zoiets niet al te regelmatig moet doen, dan verliest het z'n kracht misschien ook.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106122480
:W vanuit Sydney
pi_106122502
Ik ben d'r ook weer. Vakantie is tot nu toe sportief gezien best ok. Zaterdag 17 km gewandeld, 1e kerstdag 1 uur hardgelopen (9 km, was een beetje verdwaald) en gisteren nog 6 km hardgelopen. Eten was eigenlijk ook wel ok, gewoon niet te veel genomen en de tulband van mijn schoonmoeder ('Er zit helemaal geen vet in hoor!'maar wel heel veel suiker om te compenseren) gewoon maar 1 stukje in plaats van 7.

Nu nog lekker een paar dagen vrij.

Lijstje voor vandaag (moet nog boodschappen doen):
O: brinta, melk, rozijntjes
L: bloemkool-broccolisoep, misschien met 2 boterhammen erbij
T: banaan?
D:?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_106122584
Klinkt lekker Q!
Op tweede kerstdag ging familie van René ook een wandeling van 10km maken, maar we hadden helaas de wandelschoenen niet meegenomen, dus dat werd 'm niet, jammer! -O-
Ja doei.
pi_106122688
Ja, dat hardlopen begint echt iets te worden. Ik ben nu ongeveer een jaar bezig, maar heb eindelijk het idee dat het loopt ( :') ). Snelheid begint omhoog te gaan en houd het ook gewoon vol.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_106122871
^O^

Ik heb nog wat andere hardlopende familieleden, en het blijkt in de familie te zitten, die pijn in de onderrug :') Maar januari is weer een mooi moment om te beginnen: belast dan ook m'n rug niet meer met werken dus ga weer rustigaan richting 10km opbouwen 8-)

Mijn neef heeft onlangs nog een halve marathon gelopen, de baas _O_ lijkt me leuk om dat een keer samen te doen!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 28 december 2011 @ 13:13:22 #161
70532 loveli
N
pi_106122883
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn neef heeft onlangs nog een halve marathon gelopen, de baas _O_ lijkt me leuk om dat een keer samen te doen!
Idioot.
crap in = crap out
pi_106123112
Ok.
Ja doei.
pi_106123263
Best tof hoor om een halve te rennen. Ik wil er ook nog eentje doen. Maar dan wel na een fatsoenlijke voorbereiding en dus met flink wat meer trainingskilometers in de benen. :P
En dan natuurlijk ook minstens een half uur van mn tijd aflopen. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? woensdag 28 december 2011 @ 13:25:27 #164
70532 loveli
N
pi_106123297
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil er ook nog eentje doen.
Idioot2
crap in = crap out
pi_106123338
Eerst maar eens een leuke 10 binnen de 55 minuten doen :)
Ja doei.
pi_106123348
wat ben je weer subtiel Li :P

Nallie, welke carrierekeuze heb je nou eigenlijk gemaakt?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106123471
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:27 schreef _aurum_ het volgende:
wat ben je weer subtiel Li :P

Nallie, welke carrierekeuze heb je nou eigenlijk gemaakt?
Ik ga voor de baan in Amsterdam, de nieuwe werkgever dus!
Andere baan vond ik te onzeker en bleek niet fulltime te zijn...
Be someone that makes you happy
pi_106123490
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Idioot2
O+

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
Eerst maar eens een leuke 10 binnen de 55 minuten doen :)
Eerst maar weer eens 10 km doen!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 28 december 2011 @ 13:33:19 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106123581
Ik wil ook een halve marathon doen :P. Maar ik houd het voorlopig op maximaal 15 km en zie in het voorjaar, als ik een keertje extra kan trainen, wel weer :).

Op Nieuwjaarsdag staat hier 10 km op het programma :).
Niet meer actief op Fok!
pi_106123595
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik ga voor de baan in Amsterdam, de nieuwe werkgever dus!
Andere baan vond ik te onzeker en bleek niet fulltime te zijn...
ok, cool! Wanneer begin je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106123619
@ HPKW: Dat ook! :P
Ja doei.
  woensdag 28 december 2011 @ 13:34:34 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106123621
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef Quinazoline het volgende:
Ja, dat hardlopen begint echt iets te worden. Ik ben nu ongeveer een jaar bezig, maar heb eindelijk het idee dat het loopt ( :') ). Snelheid begint omhoog te gaan en houd het ook gewoon vol.
Duurde hier ook wel een halfjaar voor ik een beetje lekker liep :').

Snelheid wil nog niet zo. Dan moet ik gaan intervallen en dat moet dan om 6 uur 's morgens, zonder ontbijt en dat vind ik niet zo'n strak plan /smoesjes.
Niet meer actief op Fok!
pi_106123685
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:33 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ok, cool! Wanneer begin je?

1 februari! Nog even kijken of ik hier eerder weg mag. Maar leidinggevende is op vakantie dus dat kan ik nog niet overleggen...
pi_106123743
Ik heb ook nogal veel moeite met hardlopen momenteel. Voor en na werk is t donker en in t weekend heb ik steeds smoesjes bedacht...
Maar goed, ik sport nog steeds wel 3x in de week. Ik ga gewoon weer als ik wel zin heb, want anders werkt t toch niet. En een marathon gaat het sowieso nooit worden :')

Mijn goeie voornemen is wat minder 'moeten' van mezelf, dus daar past het mooi in ;)
  Vis een optie? woensdag 28 december 2011 @ 13:40:10 #175
70532 loveli
N
pi_106123801
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:36 schreef Nallie het volgende:

[..]

1 februari! Nog even kijken of ik hier eerder weg mag. Maar leidinggevende is op vakantie dus dat kan ik nog niet overleggen...
Je mag je resterende vakantiedagen aan het einde van je dienstverband inplannen.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')