Meteen twee kopen, want het wordt natuurlijk de lievelinsknuffel, die moet dan in de was en dan heb je nog een reservequote:
Het is een beetje een twijfelgeval. Op zich hebben we wel een kleine winst (en als er iets doorgaat wat nog niet zeker is, zelfs wel een aardige winst) maar het is wel echt heel veel werk erbij en als we het op regelmatige basis zouden doen, dan zou er wel iemand bijmoeten. Dus ik denk dat we het nog wel een paar x proberen en dan een beslissing nemen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:33 schreef V1z0R het volgende:
Co! Hoe is het hele dependance gebeuren trouwens bevallen? Voor herhaling vatbaar?
Toch altijd leuk te zien dat een idee werkt, al is het dan iets teveel werk voor wat het oplevert.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is een beetje een twijfelgeval. Op zich hebben we wel een kleine winst (en als er iets doorgaat wat nog niet zeker is, zelfs wel een aardige winst) maar het is wel echt heel veel werk erbij en als we het op regelmatige basis zouden doen, dan zou er wel iemand bijmoeten. Dus ik denk dat we het nog wel een paar x proberen en dan een beslissing nemen.
Idioot.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn neef heeft onlangs nog een halve marathon gelopen, de baaslijkt me leuk om dat een keer samen te doen!
Idioot2quote:Op woensdag 28 december 2011 13:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil er ook nog eentje doen.
Ik ga voor de baan in Amsterdam, de nieuwe werkgever dus!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:27 schreef _aurum_ het volgende:
wat ben je weer subtiel Li
Nallie, welke carrierekeuze heb je nou eigenlijk gemaakt?
quote:
Eerst maar weer eens 10 km doen!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
Eerst maar eens een leuke 10 binnen de 55 minuten doen
ok, cool! Wanneer begin je?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ga voor de baan in Amsterdam, de nieuwe werkgever dus!
Andere baan vond ik te onzeker en bleek niet fulltime te zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Duurde hier ook wel een halfjaar voor ik een beetje lekker liepquote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef Quinazoline het volgende:
Ja, dat hardlopen begint echt iets te worden. Ik ben nu ongeveer een jaar bezig, maar heb eindelijk het idee dat het loopt (). Snelheid begint omhoog te gaan en houd het ook gewoon vol.
1 februari! Nog even kijken of ik hier eerder weg mag. Maar leidinggevende is op vakantie dus dat kan ik nog niet overleggen...quote:
Je mag je resterende vakantiedagen aan het einde van je dienstverband inplannen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
1 februari! Nog even kijken of ik hier eerder weg mag. Maar leidinggevende is op vakantie dus dat kan ik nog niet overleggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |