Goed idee! En dan uitdelen aan de mensen in dit topicquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we samen mexicano's bakken dan?
Ik lust er wel eentjequote:Op dinsdag 27 december 2011 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we samen mexicano's bakken dan?
liever milow dan adelequote:
iedere dagquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Is er trouwens vanavond ook weer a-go-go ?
Ja, elke avond t/m 31 dec. om 19:30 uur op Ned. 3quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Is er trouwens vanavond ook weer a-go-go ?
Die komen we vanavond ook nog tegen jaquote:
Ach we hebben you never walk alone van Leen Huizer al gehadquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:36 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer is voor altijd verpest toen Jamai hem ging zingen...
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach we hebben you never walk alone van Leen Huizer al gehad
Alles. Het is niet de versie van Gerry.quote:
Dat is de mooiste idd maar die van Lee kan er ook mee doorquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles. Het is niet de versie van Gerry.
Alles is wel eens gecoverd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:39 schreef Fred_B het volgende:
Sjongejonge, is dit nou ook al gecoverd
Het origineel is 20x beter, maar zelfs dat vind ik maar zo zo...quote:
Nou, ik heb ooit eens een liedje geschreven...quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles is wel eens gecoverd.
Zelfs Yesterdayquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles is wel eens gecoverd.
Die heb ik ooit gecovered.quote:
Wat is er mis met http://top2000.nl/lijst ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:44 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand of de volledige lijst toevallig nog in de Volkskrant heeft gestaan? Geen zin om voor niks m'n oudpapierbak in te duiken...
Ja daar vind ik net idd een mooi pdf'je. Meestal knip ik de lijst uit de krant voor onderwegquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met http://top2000.nl/lijst ?
Euh... ok. Je weet dat het de 21e eeuw is? Internet op je telefoon enzo?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Meestal knip ik de lijst uit de krant voor onderweg![]()
Gedoe allemaal... Niks eenvoudiger dan een stukje papier in je handen tochquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh... ok. Je weet dat het de 21e eeuw is? Internet op je telefoon enzo?
Ik heb niet zo'n behoefte om opnieuw die discussie aan te zwengelen, maar de volgorde van de top 2000 moet je je toch sowieso niks van aantrekken. Het zijn gewoon 2000 liedjes waarvan er een aantal best goed is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Had ook wel een plaatsje of 1000 hoger gemogen.
Ik luister nromaal ook niet naar de arbeidsvitaminene.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n behoefte om opnieuw die discussie aan te zwengelen, maar de volgorde van de top 2000 moet je je toch sowieso niks van aantrekken. Het zijn gewoon 2000 liedjes waarvan er een aantal best goed is.
You gotta be jokin' ..quote:
Ja precies, dat is juist de charme.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:57 schreef tong80 het volgende:
Ik luister nromaal ook niet naar de arbeidsvitaminene.
Maar het gesamelijke maakt het leuk.
Lekker zeiken en halleluja posten
Niet alles, maar deze Paparazzi is wel d'r leukste. Maar hoort toch niet in de top 2000quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef Karina het volgende:
Ik ben denk ik de enige die Lady Gaga wel leuk vind
Ja precies, tong! Daarom luister ik ook en post ik hier ook altijd graag.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik luister nromaal ook niet naar de arbeidsvitaminene.
Maar het gesamelijke maakt het leuk.
Lekker zeiken en halleluja posten
Jantje Smit wel dan? ZO kan ik er nog wel een paar opnoemen...quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet alles, maar deze Paparazzi is wel d'r leukste. Maar hoort toch niet in de top 2000
Ik vind Bad Romance wel leuk. Paparazzi een stuk minder.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef Karina het volgende:
Eerder Jan Smit en de tros-achterban dan dit.. ach.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Jantje Smit wel dan? ZO kan ik er nog wel een paar opnoemen...
Maar ik ben alweer weg
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef Karina het volgende:
Je doet net alsof ze de Top 2000 al 30 jaar uitzenden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Michael Jackson stond altijd in de Top 2000. Madonna stond altijd in de Top 2000,
Damn right dat Lady Gaga in de Top 2000 staat!
Ik vind dus van wel, ookal heb ik niks met Lady Gaga. Maar als je toch een democratische lijst wilt maken dan hoort dat erin. (dit was ook het twistpunt bij de discussiequote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind Lady Gaga ook wel leuk, maar ik vind het nog niet in de Top2000 passen.
Mwah, als er dan toch recente muziek in de lijst moet, dan is Lady Gaga wel een goede keuze.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:03 schreef laxus13 het volgende:
Paparazzi vind ik ook wel leuk van Gaga maar eigenlijk heeft het niks te zoeken in de top 2000
truequote:Op dinsdag 27 december 2011 18:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik vind dus van wel, ookal heb ik niks met Lady Gaga. Maar als je toch een democratische lijst wilt maken dan hoort dat erin. (dit was ook het twistpunt bij de discussie)
Het is wel beter dan Bruno Mars, jan Smit Enz.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, als er dan toch recente muziek in de lijst moet, dan is Lady Gaga wel een goede keuze.
Er zijn een stuk of 20 platen die gewoon in de top 50 'horen' en daarmee bedoel ik onder andere Imagine, Hey Jude, Angie enzo. Niet eens alles in de top 10. (Voornamelijk Adele, Viva la Vida en The River vind ik niet daaronder vallen)quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Thomas B. het volgende:
Ik had gisteren een discussie met iemand over hoe de top 2000 er over een jaar of twintig uit ziet. De conclusie was eigenlijk dat het waarschijnlijk niet zo gek veel zal verschillen alleen we hadden wel de vurige hoop dat de top 100 er heel anders uit zal zien.
Ik vind Jan Smit en Nick&Simon nog veel erger dan Lady Gaga. En er is recente muziek die ik wel goed vind voor de Top2000. Maar dit dus niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:03 schreef Thomas B. het volgende:
Ik vind dus van wel, ookal heb ik niks met Lady Gaga. Maar als je toch een democratische lijst wilt maken dan hoort dat erin. (dit was ook het twistpunt bij de discussie)
Aan de oubollige verhalen bij menig nummer te horen, lijkt dat soms ook zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Tijn het volgende:
Je doet net alsof ze de Top 2000 al 30 jaar uitzenden.
Eens. Maar er wordt de laatste tijd veel betere muziek gemaakt. Ach, erin mag wel, Spice Girls staan er ook in.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als Gaga er in kan is de weg vrij voor willekeurig welk ander uitgekotst hedendaags top 40 nummer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Met Lady Gaga niet in de Top2000 thuis horen vinden, doe je maar 1 ding.
Toegeven dat je een ouwe lul aan het worden bent.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 20 platen die gewoon in de top 50 'horen' en daarmee bedoel ik onder andere Imagine, Hey Jude, Angie enzo. Niet eens alles in de top 10. (Voornamelijk Adele, Viva la Vida en The River vind ik niet daaronder vallen)
En dat is natuurlijk het hele probleem met democratie. Je gaat altijd uit van een laagste gemene deler. Daarom vind ik ook dat de Top 2000 hernoemd zou moeten worden naar '2000 leuke liedjes in willekeurige volgorde'.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:06 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Ik vind Jan Smit en Nick&Simon nog veel erger dan Lady Gaga. En er is recente muziek die ik wel goed vind voor de Top2000. Maar dit dus niet.
Er staan dan ook genoeg willekeurig uiigekotst top 40 nummer uit de 70s/80s/90s en 00s inquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Als Gaga er in kan is de weg vrij voor willekeurig welk ander uitgekotst hedendaags top 40 nummer.
Hoe vind je 't sound design van die film?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:08 schreef jrk1990 het volgende:
Only the Lonely![]()
Helaasheid der Dingen
Ditquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:08 schreef laxus13 het volgende:
Ik heb ook veel liever een lady gaga dan Bijv een Jan Smit of Bruno Mars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |