Eens maar die mensen moeten bij het handje gehouden worden, of ze dan nou willen of niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:18 schreef delpit het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje goedkoop en ook nogal zinloos om een dergelijk meedelijwekkend figuur langs dezelfde meetlat te leggen als een 'normaal functionerend' persoon. Er zijn nu eenmaal mensen die niet in de maatschappij passen. FF lijkt mij een argetype van een dergelijk persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jesus wat een topic.quote:Ahum, reden om die post te posten is omdat ik de mensen die walgen van FF even een beetje wil laten kennismaken met de mentale toestand van FF.
Zie dit topic: Foto van iemand maken (openbaar terrein/weg) mag dat?
FF heeft gewoon hulp nodig. Hij is geen klootzak, hij ziet gewoon niet in dat hij op het verkeerde pad zit.
quote:Effe een update, was tegen 18 uur gaan wandelen in het bos, en liep haar route, uiteraard geen dame te zien. Nu sprak ik met een voorbijganger met hond die zei tegen mij dat ze de zelfde route loppt, maar dan omgekeerd. Ik heb hem bedankt voor de tip en via een ''geheime'' kortere sluiproute (die ik zelf gemaakt hebt in een ondoordringbaar stuk bos) kwam ik haar vanuit het niets tegen aan de andere kant van het bos, ik groette haar en vroeg waarom zij vorige keer (21 juli jl) weggelopen want ik bijt niet. Zij liep zonder wat te zeggen door en ik zei dat het maar eens afgelopen moest zijn met jou kapsones van ''mijn bos'' en ''mijn kleuren'' en ik was toevallig in vol ornaat gekleed in ''haar kleuren'' ik heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om 3 foto's te maken (nu zei zij er niets van dat ik foto's maakte) en heb meteen afscheid genomen en elders gaan lopen via ''mijn sluiproute"'
Een Mondriaan 1 op 1 gekopieerd met zijn favoriete kleuren rood, geel en blauw en zo te zien erg goed gelukt (want binnen de lijntjes, juiste kleurtjes etc.)quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
IK ben inderdaad een perfectionist wat copyeren betreft. Kijk maar eens naar dit schildereij, nagamaakt met olieverf op canvas op ware grootte precies zoals het orginele Mondriaan doek..Heb ik ruim 6 maanden over gedaan. Olieverf kun je NIET nat in nat schilderen.
Foto van het orginele doek..
De werktekening..
Het eindresultaat..
Even de politie bellen omtrent vervalsingen van Mondriaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef Falco het volgende:
Ik heb de oplossing voor FF's schulden gevonden. Hij is zeker niet 100% lekker en heeft hulp nodig. Dat zonder meer! Ondanks al zijn fratsen stuitte ik in zijn posthistorie op de volgende post, waaruit blijkt dat ie toch niet helemaal een gekke Henkie is:
[..]
Een Mondriaan 1 op 1 gekopieerd met zijn favoriete kleuren rood, geel en blauw en zo te zien erg goed gelukt (want binnen de lijntjes, juiste kleurtjes etc.).
Maar nu de oplossing: bied dit schilderij aan op een veiling als ware het een echte Mondriaan! Gegarandeerd dat je hier minimaal een ton kunt verdienen en niemand die door heeft dat dit een kopie is! Kun je nagaan hoeveel cdtjes je hier voor kunt kopen.
Echte pro's maken dit schilderij nog een keer na en bieden het na enkele maanden op een andere veiling. Je kunt zo dus miljonair worden, FF.
Wat spitsvondig dokter Bluezz!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Dit geeft trouwens ook zijn autisme aan
Ja!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef Barbapapamama het volgende:
http://jorisshowroom.ncrv.nl/tipons
Ideaal persoon hiervoor
sorry in R&P zitten ze altijd op mij te hakketakken als ik de dokter uit hangquote:
Ziekenhuisje beginnen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sorry in R&P zitten ze altijd op mij te hakketakken als ik de dokter uit hangdus ik dacht YES nu kan ik dat eindelijk eens bij iemand anders doen!
Laag?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Goh het wordt nou wel een beetje gek, dat gehak op FF. Kan best dat hij niet helemaal bij de tijd is, maar het wordt wel een beetje sneu om elk topic en elk berichtje van hem uit te pluizen en aan de lange lijst toe te voegen om maar te bewijzen dat hij hulp nodig heeft en/of niet goed bij zijn hoofd is.
Beetje laag
Is dat niet het opzet van een forum?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef Cassandra87 het volgende:
En dus moeten we dat maar met zijn allen breed uitmeten?
Dat er in het bewuste topic over wordt gesproken, zoals die vrouw in het bos, ok. Maar dat er in een topic allerlei andere dingen worden bijgehaald, tsja..
Misschien heeft mijn houding in deze met mijn werk te maken, maar ik vind het persoonlijk te ver gaan
Nee, dat zijn excessen op een forum.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:51 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Is dat niet het opzet van een forum?
Vervolgens ben jij die dat vuurtje nog verder probeert op te stoken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:42 schreef delpit het volgende:
Wat mij vooral verbaast (en dan niet in FF, maar in nogal wat reacties) is het feit dat er nogal wat mensen schijnen te zijn die EN het ermee eens zijn dat FF psychische bijstand nodig heeft EN (tegelijkertijd) vinden dat FF een profiteur/klootzak/misbruiker/whatever is.
Beetje raar vinden jullie ook niet? Hoe mentaal volwassen ben je zelf wanneer je niet begrijpt dat wanneer FF daadwerkelijk hulp nodig heeft zijn gedrag dus een gevolg is van zijn mentale staat? Dat hij daar dus niets aan kan doen en dat gezeur over 'zuurverdiende belastingcentjes' vooral laat zien hoe zielig je zelf bent?
Alleen al om z'n windmolengevechten zal hij simpelweg niet kunnen functioneren op de werkvloer, het vervelende is dat hij niet eens heel dom is, maar juist dat gebrek aan domheid maakt dat hij ook niet in staat is klakkeloos te doen wat een meerdere zegt, op sommige vlakken zal hij het namelijk wellicht echt beter weten dan een meerdere.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:17 schreef BlueMage het volgende:
Tjsa FF is een beetje een vreemd geval: hij heeft duidelijk psychische problemen, maar op het forum heeft ie vaker bewezen dat er vrij veel dingen zijn die 'm toch redelijk afgaan en waar je ook enige mate van intelligentie voor nodig hebt. Dus mensen hebben zoiets van "hij kan best wel gaan werken voor z'n geld" en daar zit toch wel wat in moet ik zeggen. Maar van de andere kant: iemand die geheel verlamd is ga je ook niet zeggen "ja je kunt wel gaan werken" en misschien zijn z'n psychische problemen zo ernstig dat dat ook als een soort van "verlamming" gezien kan worden. (beetje vaag maar goed) Ik weet het gewoon niet, zit nog steeds te twijfelen of ie echt 100 % serieus is.
Als ik 'm zou zien in Heerlen zou ik gewoon op 'm afstappen en met 'm gaan praten, zou ik er wel achter komen.
Spijker. Kop.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen al om z'n windmolengevechten zal hij simpelweg niet kunnen functioneren op de werkvloer, het vervelende is dat hij niet eens heel dom is, maar juist dat gebrek aan domheid maakt dat hij ook niet in staat is klakkeloos te doen wat een meerdere zegt, op sommige vlakken zal hij het namelijk wellicht echt beter weten dan een meerdere.
Ik denk niet dat er veel werkomgevingen zijn waar iemand als FF idd de juiste begeleiding krijgt om te kunnen (blijven) werken, en als die er wel is dan zijn de kosten om hem aan het werk te krijgen en houden waarschijnlijk beduidend hoger dan de kosten van z'n huidige uitkering.
Het vervelende is vooral dat FF van niemand meer iets aanneemt als het niet in zijn straatje past, en dat hij niet kan/wil inzien dat zijn wereldbeeld toch echt niet zo normaal is als hij denkt.
Daarmee zet hij zichzelf zover buiten de maatschappij dat het steeds lastiger zal worden begrip, maar ook hulp te vinden.
Mobiel duurt het soms even voor je een post ingetoetst hebt, en als er dan inmiddels nog 5 posts staan dan is het niet altijd even duidelijk op welke post je reageert, en mobiel editten is een drama.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Guus Muisarm het volgende:
Kap eens met de post voor je te quoten. Waarom moet je een topic 2 keer lezen?
Ga jij dan een héél topic herlezen bij een quote?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Guus Muisarm het volgende:
Kap eens met de post voor je te quoten. Waarom moet je een topic 2 keer lezen?
Lees maar even terug, hij heeft het zelf opgesomd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:52 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand wat FF ziektebeeld is?
Ik bedoel, is hij ooit wel eens bij een psychiater langs geweest?
Dat moet haast wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |