abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87159962
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 06:27 schreef Zinedinho het volgende:
Doe ons is een paar foto's van die knappe meid.
Knap is ze wel voor haar 53 jaar, tenminste ik vind van wel. Maar ik vind haar kledingstijl veel leuker. Maar toch plaats ik hier geen foto's van haar.

Zal straks tegen 18 uur weer naar haar wandelgebied gaan, dat blijf ik meerder keren per week doen en dat heeft niks met stalken oid te maken.
pi_87160299
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:52 schreef Fusionfreak het volgende:
Deze details kon ik zien met mijn verrekijker op ruim 200 meter afstand van haar. Eigenlijk heb ik geen fotocamera nodig, wat dit bereft heb ik een fotografisch geheugen. Hoe zij er zelf uitziet boeit mij niet ze erg omdat ik al genoeg foto's van haar heb.
:X , gast laat je opnemen. Dit is niet gezond gedrag
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 4 oktober 2010 @ 10:54:25 #228
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87161939
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Knap is ze wel voor haar 53 jaar, tenminste ik vind van wel. Maar ik vind haar kledingstijl veel leuker. Maar toch plaats ik hier geen foto's van haar.

Zal straks tegen 18 uur weer naar haar wandelgebied gaan, dat blijf ik meerder keren per week doen en dat heeft niks met stalken oid te maken.
dat heeft alleen maar wat met stalken te maken.
je weet precies waar ze op welk tijdstip is, en wat ze draagt, tot in detail!
jij hebt echt een probleem, sick fuck.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 4 oktober 2010 @ 10:54:31 #229
299023 Voici
Ça me plaît
pi_87161948
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]
en dat heeft niks met stalken oid te maken.
Waar dan wel mee, volgens jou?
pi_87164126
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef Voici het volgende:

[..]

Waar dan wel mee, volgens jou?
Met kleding en vrolijke kleurtjes rood - geel - blauw :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:16:37 #231
299023 Voici
Ça me plaît
pi_87164253
TS, sta je onder een vorm van begeleiding?

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef r_one het volgende:

[..]

:D
pi_87165242
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Nogmaaals ik heb hier (en ook tegen haar gezegt) dat ze gerust naar de politie kan gaan. Als de politie zou vinden dat ik niet op die tijdstippen in dat bos mag komen, dezelfde route lopen en dezelfde politie vind dat ik haar kleding niet in detail mag dragen dan praten we wel anders. :)
Nu ben ik gekleed in en groot pistache groen T shirt (soort wijd en lang singlet) , met daarover heen een felrood kort en wijd T shirt met wijde hals , felblauwe skinny jeans en groene All stars. Ga dadelijk naar de winkel (boodschappen doen in mijn eigen buurt wel te verstaan) ;)
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:47:44 #233
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87165381
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:43 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Nogmaaals ik heb hier (en ook tegen haar gezegt) dat ze gerust naar de politie kan gaan. Als de politie zou vinden dat ik niet op die tijdstippen in dat bos mag komen, dezelfde route lopen en dezelfde politie vind dat ik haar kleding niet in detail mag dragen dan praten we wel anders. :)

daar gaat het niet om, het gaat er om dat je die vrouw willens en wetens lastig valt, bekijkt, en dingen noteert en fotografeert. zonder haar toestemming.
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:48:28 #234
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87165406
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

na 4 weekendjes in de kroeg weet ik ook welke meiskes daar telkens zijn op welk tijdstip en doorgaans wat ze dragen, tot in detail ;). ben ik nu ook een stalker? :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87165518
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef r_one het volgende:

[..]

Precies, van deze kleurtjes wordt ik gewoon vrolijk van. Het is de eenvoud in deze kledingstijl die mij aanspreekt. *O* :Y O+

Bij mij thuis heb ik op mijn slaapkamer ook veel kleurtjes, als ik wakker wordt kijk ik tegen gele en rode knuffels en kleuriige fluwelen bloemen aan. :)

Eigenlijk zou ze juist blij moeten zijn als mensen haar stijl waarderen en willen dragen. Want zij sprak zichzelf op dit punt behoorlijk tegen. Ze zou graaag willen dat haar kleuren in de mode zouden komen, waarop ik dan zei dat je wel het risico loopt dat velen mensen dan jou kleuren gaan dragen en dat je dan niet meer uniek ben.

Haar kledingstijl is hel makkelijk te coperen. Het grote gele T shirt als basiskledingstuk gecombnieerd met rood en blauw, dan heb je haar stijl al voor 90 procent gecopyeerd.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:05:14 #236
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87168147
Waarom maal jij geen eigen unieke kleding? Koop een naaimachine en knipmode en probeer eens wat met die 3 basis kleuren geel blauw en rood. Experimenteer, doe wat! Maak patronen, letters e.d.

Pak alsjeblieft wel een mannelijke basis shirt! Alles beter dan wat jij kopieert. :)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_87173397
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom maal jij geen eigen unieke kleding? Koop een naaimachine en knipmode en probeer eens wat met die 3 basis kleuren geel blauw en rood. Experimenteer, doe wat! Maak patronen, letters e.d.

Helaas ben ik niet creatief wat ontwerpen betreft, ik ben wel handig en technisch. Zij is juist heel creatief, maar niet handig en technisch wat naaaien en breien betreft. Eigenlijk zouden wij beide een heel goed team kunnen vormen. Zij ontwerpt en ik maak (lees naai en brei) dan haar ontwerpen.
Zo liet ze mij enkele kledingstukken zien die ze veranderd had, maar ze knipt doorgaans de boorden en hals van T shirts af en bij leggings knipt ze gewoon de onderkant eraf waardoor er rafels onstaan, ik werk wat veranderen betreft heel netjes en gestructureerd. Ook had ze eens een lang blauw vest kort geknipt waarvan de onderkant ging rafeleen (lees steken vallen dan) ik zou bij haar vest dan de steken aan de onderkant opgenomen hebben en dan een boord of beleg eraan breien met het overige blauwe garen.

Je hebt architecten en je hebt uitvoerders. Zij is een goede architect, ik een goede uitvoerder.

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:

Pak alsjeblieft wel een mannelijke basis shirt! Alles beter dan wat jij kopieert. :)
Sorry ik hou niet van mannen T shirts, deze vind ik te eng (qua hals en model) en de kleuren van mannen T shirts spreken mij totaal niet aan. Ik hou juist van en beetje vrouwelijk uitziende T shirts en tunieks (soort mini jurkjes) Ik vind 90 % van de mannenmode niks aan, allemaal soberheid in kleur en de modellen wat troef is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fusionfreak op 04-10-2010 16:35:51 ]
pi_87173505
Fusionfreak heeft nog wel meer van dat soort topics waar hij echt over super kleine details obsedeert... Geschil geopend op paypal, verkoper 100% positieve feedback
pi_87173984
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:31 schreef Sessy het volgende:
Fusionfreak heeft nog wel meer van dat soort topics waar hij echt over super kleine details obsedeert... Geschil geopend op paypal, verkoper 100% positieve feedback
IK ben inderdaad een perfectionist wat copyeren betreft. Kijk maar eens naar dit schildereij, nagamaakt met olieverf op canvas op ware grootte precies zoals het orginele Mondriaan doek..Heb ik ruim 6 maanden over gedaan. Olieverf kun je NIET nat in nat schilderen.

Foto van het orginele doek..

De werktekening..

Het eindresultaat..

maandag 4 oktober 2010 @ 16:48:02 #240
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87174179
Niet slecht
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:48:06 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87174181
Ligt het aan mijn computer of zijn de randen vies vlekkerig
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87174211
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

IK ben inderdaad een perfectionist wat copyeren betreft. Kijk maar eens naar dit schildereij, nagamaakt met olieverf op canvas op ware grootte precies zoals het orginele Mondriaan doek..Heb ik ruim 6 maanden over gedaan. Olieverf kun je NIET nat in nat schilderen.

Foto van het orginele doek..

[ afbeelding ]

De werktekening..

[ afbeelding ]

Het eindresultaat..

[ afbeelding ]
:') , jij werkt zeker niet he?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_87174892
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

:') , jij werkt zeker niet he?
Zij ook niet. :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:06:29 #244
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87174930
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Zij ook niet. :)
ik zie nu echt een rood aangelopen krijsende kleuter voor me, 'want het buurmeisje mocht het oohoohook!'
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:31:51 #245
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87175829
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Helaas ben ik niet creatief wat ontwerpen betreft, ik ben wel handig en technisch. Zij is juist heel creatief, maar niet handig en technisch wat naaaien en breien betreft. Eigenlijk zouden wij beide een heel goed team kunnen vormen. Zij ontwerpt en ik maak (lees naai en brei) dan haar ontwerpen.
Zo liet ze mij enkele kledingstukken zien die ze veranderd had, maar ze knipt doorgaans de boorden en hals van T shirts af en bij leggings knipt ze gewoon de onderkant eraf waardoor er rafels onstaan, ik werk wat veranderen betreft heel netjes en gestructureerd. Ook had ze eens een lang blauw vest kort geknipt waarvan de onderkant ging rafeleen (lees steken vallen dan) ik zou bij haar vest dan de steken aan de onderkant opgenomen hebben en dan een boord of beleg eraan breien met het overige blauwe garen.

Je hebt architecten en je hebt uitvoerders. Zij is een goede architect, ik een goede uitvoerder.
[..]

Sorry ik hou niet van mannen T shirts, deze vind ik te eng (qua hals en model) en de kleuren van mannen T shirts spreken mij totaal niet aan. Ik hou juist van en beetje vrouwelijk uitziende T shirts en tunieks (soort mini jurkjes) Ik vind 90 % van de mannenmode niks aan, allemaal soberheid in kleur en de modellen wat troef is.
Ik bedoel een basis shirt he :). Geen T-Shirts.

Ik zou zeggen koop knipmode:

Pak een vel papier, teken de basic shirt na en ga lekker met 3 stiften, geel, blauw en rood aan gang :+ Vevorm de shirt, wees creatief! Probeer eens wat. :Y
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:35:02 #246
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87175950
Zal ik anders wat ontwerpen voor je maken? :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:57:07 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87176606
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik zie nu echt een rood aangelopen krijsende kleuter voor me, 'want het buurmeisje mocht het oohoohook!'
Schilderen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:22:40 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87177381
Nooooohhh hoe kon ik dit ooit gemist hebben :o ..

Waarom kan je dat mens niet gewoon met rust laten? Afgezien of 't nou wel of niet juridisch correct is wat je doet, het is toch duidelijk dat ze niet gediend is van jouw gestalk (want dat is het). Doe niet zo kinderachtig.

Mooiste is nog dat je eerst zegt dat je foto's van haar maakt ter inspiratie (maw: om 't daarna na te apen) en daarna zeg je dat je een "fotografisch geheugen hebt wat dat betreft" (haar kleding). Dus. :') .

Tevens groetjes aan r_one.
Huilen dan.
pi_87177454
Wat een topic!
TS is een heuse stalker die het zelf niet eens doorheeft. 8)7
pi_87178780
Mijn god ik lees net een paar van z'n topics door en ik jank hier, wat een master _O_ _O_ _O_ _O-
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')