Knap is ze wel voor haar 53 jaar, tenminste ik vind van wel. Maar ik vind haar kledingstijl veel leuker. Maar toch plaats ik hier geen foto's van haar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 06:27 schreef Zinedinho het volgende:
Doe ons is een paar foto's van die knappe meid.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:52 schreef Fusionfreak het volgende:
Deze details kon ik zien met mijn verrekijker op ruim 200 meter afstand van haar. Eigenlijk heb ik geen fotocamera nodig, wat dit bereft heb ik een fotografisch geheugen. Hoe zij er zelf uitziet boeit mij niet ze erg omdat ik al genoeg foto's van haar heb.
dat heeft alleen maar wat met stalken te maken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Knap is ze wel voor haar 53 jaar, tenminste ik vind van wel. Maar ik vind haar kledingstijl veel leuker. Maar toch plaats ik hier geen foto's van haar.
Zal straks tegen 18 uur weer naar haar wandelgebied gaan, dat blijf ik meerder keren per week doen en dat heeft niks met stalken oid te maken.
Waar dan wel mee, volgens jou?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
en dat heeft niks met stalken oid te maken.
Met kleding en vrolijke kleurtjes rood - geel - blauwquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Met kleding en vrolijke kleurtjes rood - geel - blauw
Nogmaaals ik heb hier (en ook tegen haar gezegt) dat ze gerust naar de politie kan gaan. Als de politie zou vinden dat ik niet op die tijdstippen in dat bos mag komen, dezelfde route lopen en dezelfde politie vind dat ik haar kleding niet in detail mag dragen dan praten we wel anders.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat heeft alleen maar wat met stalken te maken.
je weet precies waar ze op welk tijdstip is, en wat ze draagt, tot in detail!
jij hebt echt een probleem, sick fuck.
daar gaat het niet om, het gaat er om dat je die vrouw willens en wetens lastig valt, bekijkt, en dingen noteert en fotografeert. zonder haar toestemming.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:43 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Nogmaaals ik heb hier (en ook tegen haar gezegt) dat ze gerust naar de politie kan gaan. Als de politie zou vinden dat ik niet op die tijdstippen in dat bos mag komen, dezelfde route lopen en dezelfde politie vind dat ik haar kleding niet in detail mag dragen dan praten we wel anders.![]()
na 4 weekendjes in de kroeg weet ik ook welke meiskes daar telkens zijn op welk tijdstip en doorgaans wat ze dragen, tot in detailquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat heeft alleen maar wat met stalken te maken.
je weet precies waar ze op welk tijdstip is, en wat ze draagt, tot in detail!
jij hebt echt een probleem, sick fuck.
Precies, van deze kleurtjes wordt ik gewoon vrolijk van. Het is de eenvoud in deze kledingstijl die mij aanspreekt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Met kleding en vrolijke kleurtjes rood - geel - blauw
Helaas ben ik niet creatief wat ontwerpen betreft, ik ben wel handig en technisch. Zij is juist heel creatief, maar niet handig en technisch wat naaaien en breien betreft. Eigenlijk zouden wij beide een heel goed team kunnen vormen. Zij ontwerpt en ik maak (lees naai en brei) dan haar ontwerpen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom maal jij geen eigen unieke kleding? Koop een naaimachine en knipmode en probeer eens wat met die 3 basis kleuren geel blauw en rood. Experimenteer, doe wat! Maak patronen, letters e.d.
Sorry ik hou niet van mannen T shirts, deze vind ik te eng (qua hals en model) en de kleuren van mannen T shirts spreken mij totaal niet aan. Ik hou juist van en beetje vrouwelijk uitziende T shirts en tunieks (soort mini jurkjes) Ik vind 90 % van de mannenmode niks aan, allemaal soberheid in kleur en de modellen wat troef is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Pak alsjeblieft wel een mannelijke basis shirt! Alles beter dan wat jij kopieert.
IK ben inderdaad een perfectionist wat copyeren betreft. Kijk maar eens naar dit schildereij, nagamaakt met olieverf op canvas op ware grootte precies zoals het orginele Mondriaan doek..Heb ik ruim 6 maanden over gedaan. Olieverf kun je NIET nat in nat schilderen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:31 schreef Sessy het volgende:
Fusionfreak heeft nog wel meer van dat soort topics waar hij echt over super kleine details obsedeert... Geschil geopend op paypal, verkoper 100% positieve feedback
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
IK ben inderdaad een perfectionist wat copyeren betreft. Kijk maar eens naar dit schildereij, nagamaakt met olieverf op canvas op ware grootte precies zoals het orginele Mondriaan doek..Heb ik ruim 6 maanden over gedaan. Olieverf kun je NIET nat in nat schilderen.
Foto van het orginele doek..
[ afbeelding ]
De werktekening..
[ afbeelding ]
Het eindresultaat..
[ afbeelding ]
ik zie nu echt een rood aangelopen krijsende kleuter voor me, 'want het buurmeisje mocht het oohoohook!'quote:
Ik bedoel een basis shirt hequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet creatief wat ontwerpen betreft, ik ben wel handig en technisch. Zij is juist heel creatief, maar niet handig en technisch wat naaaien en breien betreft. Eigenlijk zouden wij beide een heel goed team kunnen vormen. Zij ontwerpt en ik maak (lees naai en brei) dan haar ontwerpen.
Zo liet ze mij enkele kledingstukken zien die ze veranderd had, maar ze knipt doorgaans de boorden en hals van T shirts af en bij leggings knipt ze gewoon de onderkant eraf waardoor er rafels onstaan, ik werk wat veranderen betreft heel netjes en gestructureerd. Ook had ze eens een lang blauw vest kort geknipt waarvan de onderkant ging rafeleen (lees steken vallen dan) ik zou bij haar vest dan de steken aan de onderkant opgenomen hebben en dan een boord of beleg eraan breien met het overige blauwe garen.
Je hebt architecten en je hebt uitvoerders. Zij is een goede architect, ik een goede uitvoerder.
[..]
Sorry ik hou niet van mannen T shirts, deze vind ik te eng (qua hals en model) en de kleuren van mannen T shirts spreken mij totaal niet aan. Ik hou juist van en beetje vrouwelijk uitziende T shirts en tunieks (soort mini jurkjes) Ik vind 90 % van de mannenmode niks aan, allemaal soberheid in kleur en de modellen wat troef is.
Schilderen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie nu echt een rood aangelopen krijsende kleuter voor me, 'want het buurmeisje mocht het oohoohook!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |