Wtf is er mis met jouquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (dat ze zelf heeft verteld\) heeft ze vrijwel geen familie, wel valt mij op dat ze veel mensen op straat ed aanspreekt (deed ze nu ook) ik heb even later die mensen aangesproken om te vragen of ze vrienden of familie waren. Maar ze zeiden van niet.
Ze kan toch naar de politie gaan, heb ik haar zelfs voorgesteld. Maar waarom dat ze dat niet doet is mij nog steeds een raadsel. Zal wel te maken hebben dat de politie de prioriteiten tegenwoordig ergens anders gelegd hebben. Maar ze mag gerust een (valse) aanklacht tegen mij indienen, dan hoor ik het wel van de politie wat wel of niet kan.
Daar kon je op wachten, dit is een klassiek FF topic.quote:
Jij heb t deels gelijk. De aanleiding is deze gele trui die ik van haar heb nagemaakt. Daar had ze moeite mee en ze wilde geen contact meer met mij hebben omdat ik haar copyeerde, nu ik mbv foto's meerdre kledingstukken heb nagemaakt voeld zij zich niet meer uniek. Veel mensen denken dat ik een vriend of familie cvan haar ben. Op een avond kwam ik haar tegen en ging ze als een razende tekeer omdat ze spijt had dat ik (eerst met toestemming) foto's van haar heb mogen maken. Ze had niet verwacht dat ik die stijl zou dragen en ze hoopte er ook op dat ik na verloop van tijd deze kleren n iet meer ga dragen (bv uitgekeken) maar ik heb haar dan ook een week later deze brief geschreven naar aanleiding van het incident.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Even een simpele samenvatting:
TS is geobsedeerd door een vrouw die het er niet mee eens is dat hij dezelfde kleuren draagt. Deze gekleurde kleren maakt TS zelf, wat duidelijk te zien is aan het model. Tevens zegt TS dat de vrouw het bos 'haar bos' noemt en TS is het daar niet mee eens. Na meerdere aanvaringen met de fotocamera komt mevrouw niet meer en noemt TS het nu 'zijn bos'.
Gezien de woordkeuzes mbt de kleding, het bos en de fotocamera kan ik concluderen dat TS met wanen leeft.
Wellicht heeft TS schizofrenie of zit in een psychose. Bekend is dat kleuren een grote invloed hebben bij mensen in een psychose waar elke kleur iets kan betekenen.
GGZ, kom er maar in.
Iemand (vreemden) die mijn gehandicapte moeder belasterd doet dit niet zonder gevolgen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus na volgen en foto's maken ga je nu over op bedreigen?
wat een kinderachtige kneus ben jij zeg, echt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:19 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Jij heb t deels gelijk. De aanleiding is deze gele trui die ik van haar heb nagemaakt. Daar had ze moeite mee en ze wilde geen contact meer met mij hebben omdat ik haar copyeerde, nu ik mbv foto's meerdre kledingstukken heb nagemaakt voeld zij zich niet meer uniek. Veel mensen denken dat ik een vriend of familie cvan haar ben. Op een avond kwam ik haar tegen en ging ze als een razende tekeer omdat ze spijt had dat ik (eerst met toestemming) foto's van haar heb mogen maken. Ze had niet verwacht dat ik die stijl zou dragen en ze hoopte er ook op dat ik na verloop van tijd deze kleren n iet meer ga dragen (bv uitgekeken) maar ik heb haar dan ook een week later deze brief geschreven naar aanleiding van het incident.
Ik zeg niet dat het MIJN bos is, ik schreef (met aanhalingstekens en deze...''Mijn bos''
Wel effe lezen.
Deze gele trui is de aanleiding van het conflict met haar.
[ afbeelding ]
Brief aan deze vrouw...
Hallo XXXXX (is het wel je echte naam??)
Deze brief schrijf ik je om het volgende, zoals we beide inmiddels ondervonden hebben is er een conflict tussen ons gaande dat zijn oorsprong vind dat ik een of meerdere vermeende kledingstukken van jou heb nagemaakt. Dat ik die gele sweater met rood/blauwe applicatie heb nagemaakt heb ik geen spijt van, temeer dat ik net als jou liefhebber ben van kleuren en dit voor mij ook een vorm is van uiting , bovendien vind ik (en ook anderen) dat jij niet het alleenrecht heb om als enige de kleuren geel, rood en blauw te mogen dragen.
Bij de voorlaatste ontmoeting (of confrontatie) op de Grote Heiweg nabij de Sigrano trok jij nogal fel van leer en ging je als een razende tekeer hoe ik het lef had om ''jou kleuren'' te dragen en dat ik in ''jou bos'' durfte te komen. Ook hoopte je erop dat ik na verloop van tijd ''jou kleuren'' niet meer ga dragen, maar ik heb het eigenlijk gevonden in deze eenvoudige maar aparte kleurencombinatie geel, rood en blauw (met soms wat zwart) Tevens maakte je nogal kwetsende en belastende opmerkingen naar mijn gehandicapte moeder toe (meer hierover elders in deze brief)
Om een lang verhaal kort te maken maak ik je nu duidelijk (ook ik communiceer duidelijk naar jou toe) dat ik gewoon meerdere keren per week in ''jou bos'' kom (is gewoon openbaar gebied) tussen pakweg 14 en 18 uur en tussen 19 en 22 uur voor de zonsondergang en dat ik ''jou route'' loop en ''jou kleuren'' draag in gelijksoortige kleding. Bovendien stel ik mij bij andere mensen in het bos voor als XXXX en heb ik een verrekijker en de fotocamera bij me ingeval dat.
Als jij moeite heb dat ik rond de zelfde tijd (avonduren rond zonsondergang) in ''jou bos'' kom en ''jou kleuren'' draag geef ik je het advies om maar een ander wandelgebied op te zoeken of anders dien je maar een lasterlijke aanklacht tegen mij in waarbij je dan deze brief meeneent, maar dat had ik je al duidelijk gemaakt tijdens het laatste contact in het bos. Een knappe XXXX die mij uit dat bos weg krijgt, indien jou dat lukt brei ik voor jou de meest kleurrijke trui die je ooit gezien heb, maar die trui zal er nooit komen!
De afgelopen weken heb ik ook een groot aantal vaste bezoekers en wandelaars gesproken (en ik heb ook bij twee huizen aangebeld en opmerkelijke verhalen gehoord) tijdens deze gesprekken kwam naar voren dat jij een soort reputatie heb opgebouwd bij sommige vaste bezoekers als ''heksen vrouwtje'' of '' lid van en sekte'' en dat jij over mij als een soort gek heb neergezet die ''jou kleuren'' copyeerd. Maar ik wil je wel duidelijk maken indien jij nog eenmaal (bij anderen) mijn moeder door het slijk haald en/of hatelijke opmerkingen maak over mijn autisme dan zal onze ontmoeting of confontatie in het bos een andere wending gaan krijgen (lees minder vriendelijk).
Opmerkelijk vond ik wel dat jij mij onnozel vond dat ik een rode 3/4 broek aanhad, over onnozel gesproken. Wie loopt er nou de halve dag rond met een CD speler om de nek en gaat om 10 uur in de late avond met een huishoud schaar brandnetels knippen in het bos??
Maargoed om deze brief af te sluiten hoop ik dat ik je duidelijk heb gemaakt hoe ik erover denk, al had ik het allemaal liefst anders gehad.
Mvg XXXX alias XXXX
quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:52 schreef Fusionfreak het volgende:
Eigenlijk ben ik hoofdzakelijk geinteresseerd in haar kledingstijl. Wel vind ik het jammer dat ze geen gesprekken meer met mij wilt aangaan zodat we konden bijpraten over onze kleurige creatie's.
Ongeveer twee weken gelden had ik haar gezien toen ik op de fiets zat, zij had toen het volgende aan.
Geel lang T singlet
Fel rood topje in nicky veloursstof over dat singlet (het zelfde model als op mijn foto) dit rode topje ben ik nu ook aan het naaien in dezelfde stof.
Gele 3/4 legging (afgeknipt) legging was iets lichter geel dan de gele singlet
Felblauwe beenwarmers (afkomstig van de Carrnavals wierts winkelcentrum H Loon Heerlen)
Lowa wandelschoenen, draagt ze vrijwel altijd (ik trouwens ook het zelde merk , loopt heerlijk)
Gisteren 3 oktober had ze het volgende aan...
Pistache groene 3/4 legging, deze stof is afkomstig van V&D, ik heb dezelfgde stof daar ook gekocht (zijn tricot hoeslakens)
Geel lang T shirt met lange mouwen
Fel blauw topje in nicky velours stof (het zelfde model als op mijn foto van 3 oktober gemaakt op open veld)
Lowa wandelschoenen
Rode rugtas met geel en blauw koordjes (ik heb dezelfde rugtas, ook met deze gekleurde koordjes)
Deze details kon ik zien met mijn verrekijker op ruim 200 meter afstand van haar. Eigenlijk heb ik geen fotocamera nodig, wat dit bereft heb ik een fotografisch geheugen. Hoe zij er zelf uitziet boeit mij niet ze erg omdat ik al genoeg foto's van haar heb.
Zelfs alleen gezichtjes zijn beter dan een zin die niet loopt. En nee, ik heb het bericht van de TS bewust gequote zodat, mocht hij zich toch bedenken dat het niet handig is dit zo te posten, het er gewoon in zijn huidige vorm blijft staan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 02:56 schreef vergezocht het volgende:
[..]
En het enige wat je kan is een paar gezichtjes maken terwijl TS gaat zo door?
Slimmerik dat je dr bent heb ik geen lesje NL van je nodig. Ga TS pesten niet ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 03:01 schreef NotYou het volgende:
Zelfs alleen gezichtjes zijn beter dan een zin die niet loopt.
En zoëen muts met van die belletjes eraanquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alleen nog grote krulschoenen en een grote rode neus
Knap is ze wel voor haar 53 jaar, tenminste ik vind van wel. Maar ik vind haar kledingstijl veel leuker. Maar toch plaats ik hier geen foto's van haar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 06:27 schreef Zinedinho het volgende:
Doe ons is een paar foto's van die knappe meid.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:52 schreef Fusionfreak het volgende:
Deze details kon ik zien met mijn verrekijker op ruim 200 meter afstand van haar. Eigenlijk heb ik geen fotocamera nodig, wat dit bereft heb ik een fotografisch geheugen. Hoe zij er zelf uitziet boeit mij niet ze erg omdat ik al genoeg foto's van haar heb.
dat heeft alleen maar wat met stalken te maken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Knap is ze wel voor haar 53 jaar, tenminste ik vind van wel. Maar ik vind haar kledingstijl veel leuker. Maar toch plaats ik hier geen foto's van haar.
Zal straks tegen 18 uur weer naar haar wandelgebied gaan, dat blijf ik meerder keren per week doen en dat heeft niks met stalken oid te maken.
Waar dan wel mee, volgens jou?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
en dat heeft niks met stalken oid te maken.
Met kleding en vrolijke kleurtjes rood - geel - blauwquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Met kleding en vrolijke kleurtjes rood - geel - blauw
Nogmaaals ik heb hier (en ook tegen haar gezegt) dat ze gerust naar de politie kan gaan. Als de politie zou vinden dat ik niet op die tijdstippen in dat bos mag komen, dezelfde route lopen en dezelfde politie vind dat ik haar kleding niet in detail mag dragen dan praten we wel anders.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat heeft alleen maar wat met stalken te maken.
je weet precies waar ze op welk tijdstip is, en wat ze draagt, tot in detail!
jij hebt echt een probleem, sick fuck.
daar gaat het niet om, het gaat er om dat je die vrouw willens en wetens lastig valt, bekijkt, en dingen noteert en fotografeert. zonder haar toestemming.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:43 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Nogmaaals ik heb hier (en ook tegen haar gezegt) dat ze gerust naar de politie kan gaan. Als de politie zou vinden dat ik niet op die tijdstippen in dat bos mag komen, dezelfde route lopen en dezelfde politie vind dat ik haar kleding niet in detail mag dragen dan praten we wel anders.![]()
na 4 weekendjes in de kroeg weet ik ook welke meiskes daar telkens zijn op welk tijdstip en doorgaans wat ze dragen, tot in detailquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat heeft alleen maar wat met stalken te maken.
je weet precies waar ze op welk tijdstip is, en wat ze draagt, tot in detail!
jij hebt echt een probleem, sick fuck.
Precies, van deze kleurtjes wordt ik gewoon vrolijk van. Het is de eenvoud in deze kledingstijl die mij aanspreekt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Met kleding en vrolijke kleurtjes rood - geel - blauw
Helaas ben ik niet creatief wat ontwerpen betreft, ik ben wel handig en technisch. Zij is juist heel creatief, maar niet handig en technisch wat naaaien en breien betreft. Eigenlijk zouden wij beide een heel goed team kunnen vormen. Zij ontwerpt en ik maak (lees naai en brei) dan haar ontwerpen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom maal jij geen eigen unieke kleding? Koop een naaimachine en knipmode en probeer eens wat met die 3 basis kleuren geel blauw en rood. Experimenteer, doe wat! Maak patronen, letters e.d.
Sorry ik hou niet van mannen T shirts, deze vind ik te eng (qua hals en model) en de kleuren van mannen T shirts spreken mij totaal niet aan. Ik hou juist van en beetje vrouwelijk uitziende T shirts en tunieks (soort mini jurkjes) Ik vind 90 % van de mannenmode niks aan, allemaal soberheid in kleur en de modellen wat troef is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Pak alsjeblieft wel een mannelijke basis shirt! Alles beter dan wat jij kopieert.
IK ben inderdaad een perfectionist wat copyeren betreft. Kijk maar eens naar dit schildereij, nagamaakt met olieverf op canvas op ware grootte precies zoals het orginele Mondriaan doek..Heb ik ruim 6 maanden over gedaan. Olieverf kun je NIET nat in nat schilderen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:31 schreef Sessy het volgende:
Fusionfreak heeft nog wel meer van dat soort topics waar hij echt over super kleine details obsedeert... Geschil geopend op paypal, verkoper 100% positieve feedback
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
IK ben inderdaad een perfectionist wat copyeren betreft. Kijk maar eens naar dit schildereij, nagamaakt met olieverf op canvas op ware grootte precies zoals het orginele Mondriaan doek..Heb ik ruim 6 maanden over gedaan. Olieverf kun je NIET nat in nat schilderen.
Foto van het orginele doek..
[ afbeelding ]
De werktekening..
[ afbeelding ]
Het eindresultaat..
[ afbeelding ]
ik zie nu echt een rood aangelopen krijsende kleuter voor me, 'want het buurmeisje mocht het oohoohook!'quote:
Ik bedoel een basis shirt hequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet creatief wat ontwerpen betreft, ik ben wel handig en technisch. Zij is juist heel creatief, maar niet handig en technisch wat naaaien en breien betreft. Eigenlijk zouden wij beide een heel goed team kunnen vormen. Zij ontwerpt en ik maak (lees naai en brei) dan haar ontwerpen.
Zo liet ze mij enkele kledingstukken zien die ze veranderd had, maar ze knipt doorgaans de boorden en hals van T shirts af en bij leggings knipt ze gewoon de onderkant eraf waardoor er rafels onstaan, ik werk wat veranderen betreft heel netjes en gestructureerd. Ook had ze eens een lang blauw vest kort geknipt waarvan de onderkant ging rafeleen (lees steken vallen dan) ik zou bij haar vest dan de steken aan de onderkant opgenomen hebben en dan een boord of beleg eraan breien met het overige blauwe garen.
Je hebt architecten en je hebt uitvoerders. Zij is een goede architect, ik een goede uitvoerder.
[..]
Sorry ik hou niet van mannen T shirts, deze vind ik te eng (qua hals en model) en de kleuren van mannen T shirts spreken mij totaal niet aan. Ik hou juist van en beetje vrouwelijk uitziende T shirts en tunieks (soort mini jurkjes) Ik vind 90 % van de mannenmode niks aan, allemaal soberheid in kleur en de modellen wat troef is.
Schilderen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie nu echt een rood aangelopen krijsende kleuter voor me, 'want het buurmeisje mocht het oohoohook!'
Ik schilder ook en olieverf nat in nat gaat prima, maar dan meng je wel de kleuren. Ik kan me voorstellen dat je daar hierbij geen zin in had.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
IK ben inderdaad een perfectionist wat copyeren betreft. Kijk maar eens naar dit schildereij, nagamaakt met olieverf op canvas op ware grootte precies zoals het orginele Mondriaan doek..Heb ik ruim 6 maanden over gedaan. Olieverf kun je NIET nat in nat schilderen.
Ik zei al eens eerder dat 't net lijkt of FF de perfecte partner heeft gevonden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:23 schreef Sessy het volgende:
Hoe dan ook, FusionFreak, zo als het klinkt zouden jullie 2 ofwel het perfecte stel ofwel perfecte vijanden kunnen worden met die vrouw want zoals jij het hier beschrijft zijn jullie 2 allebei fijn gestoord en op een vergelijkbare manier. Dus m.a.w., vraag haar uit op een date, zegt zij nee, houd op met stalken en ga fijn wat anders doen.
Bedankt voor de links naar de T shirts, maar dit is toch niet wat ik zocht (heb ik al zelf veel onderzoek naar gedaan) Ik hou gewoon van eenvoudige wijde ''vrouwelijk uitziende'' T shirts daar ik die niet snel in de winkels vind maak (naai) ik ze zelf. Wel vind ik op marktplaats vaak leuke effe kleurige T shirts onder de grote maten rubriek .Vandaag wel twee pakken (twee persoons) hoeslakens gekocht in de kleur pistache groen bij V&D voor het maken van die legging en een wijde broekquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:23 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik schilder ook en olieverf nat in nat gaat prima, maar dan meng je wel de kleuren. Ik kan me voorstellen dat je daar hierbij geen zin in had.
Hoe dan ook, FusionFreak, zo als het klinkt zouden jullie 2 ofwel het perfecte stel ofwel perfecte vijanden kunnen worden met die vrouw want zoals jij het hier beschrijft zijn jullie 2 allebei fijn gestoord en op een vergelijkbare manier. Dus m.a.w., vraag haar uit op een date, zegt zij nee, houd op met stalken en ga fijn wat anders doen. Verder, ik zou zeggen:
Links naar T shirts
Heb jij nou nooit dat mensen je staande houden en willen laten opnemen in een of andere inrichting?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:43 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Bedankt voor de links naar de T shirts, maar dit is toch niet wat ik zocht (heb ik al zelf veel onderzoek naar gedaan) Ik hou gewoon van eenvoudige wijde ''vrouwelijk uitziende'' T shirts daar ik die niet snel in de winkels vind maak (naai) ik ze zelf. Wel vind ik op marktplaats vaak leuke effe kleurige T shirts onder de grote maten rubriek .Vandaag wel twee pakken (twee persoons) hoeslakens gekocht in de kleur pistache groen bij V&D voor het maken van die legging en een wijde broek
Ben nu een felrood topje aan het naaien, wil ik morgen aantdoen over een felgeel T shirt met een pistache groene legging en felblauwe beenwarmers. Mocht ik die legging morgen niet afkrijgen dan draag ik een wijde felblauwe tricotbroek.
Over dat stalken gesproken, de laatste keer dat ik haar in het echt ben tegengekomen in dat bos was op 21 juli jl, sindsdien heb ik haar twee keer op een afstandf gezien waarbij ik dan duidelijk naar haar kleding gekeken heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |