Klopt. Al moet ik zeggen dat ik tot op heden het verschil ook nog niet goed heb kunnen zienquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef 5112 het volgende:
[..]
Onzin. Die verkoper had gewoon een foto moeten gebruiken van de CD die hij verkocht ipv een willekeurig plaatje van internet te gebruiken.
Nu kraamt TS meestal onzin uit maar deze keer heeft hij toch echt een punt: Vergelijk het met bankbiljetten: Een briefje van 5 gulden is een paar euro waard, maar heb je een briefje van 5 gulden met een kleine drukfout dan praat je ineens over honderden euro's...
Is dat inderdaad zo naar Hongaars recht?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:20 schreef mvdejong het volgende:
De verkoper is verantwoordelijk voor het arriveren van je CD.
Ik wilde het nét gaan posten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Rapaille het volgende:
edit: de TS is FusionFreak, een van de grootste randdebielen in WGRGebakken ei, zoek eens een keer de oorzaak van je problemen bij jezelf (in dit geval je ongeduldigheid en je te hoge verwachtingen) ipv altijd maar de schuld bij anderen leggen.
Durf ik wel, maar nu moet ik de komende dagen of weken (tot 45 dagen) wachten wat paypal gaat doen met dit geschil, maar ik heb de CD inmiddels al weer opnieuw gevonden bij een verkoper uit Duitsland. Kostte wel ruim 45 euro.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:12 schreef RemcoDelft het volgende:
TS durft zich niet meer te laten zien in dit topic ...
Hopelijk zien ze in dat jouw claim ongegrond is. Jij bent echt het type dat het voor verkopers helemaal verziekt. Je hebt niet eens geprobeerd het zogenaamde 'probleem' via persoonlijk contact op te lossen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:20 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Durf ik wel, maar nu moet ik de komende dagen of weken (tot 45 dagen) wachten wat paypal gaat doen met dit geschil, maar ik heb de CD inmiddels al weer opnieuw gevonden bij een verkoper uit Duitsland. Kostte wel ruim 45 euro.
Er wordt op ebay zelfs eentje aangeboden waar de verkoper nog 99 euro voor wilt hebben, mar dat vind ik voor deze CD te absurd voor worden.
Dat geeft toch niet, het is niet alsof je voor het geld moet werken ofzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:20 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Er wordt op ebay zelfs eentje aangeboden waar de verkoper nog 99 euro voor wilt hebben, mar dat vind ik voor deze CD te absurd voor worden.
Begin eens met zelf je kleren te maken, patronen kan je vast wel van TS krijgen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:13 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf me afvragen hoe TS zich al dit soort geintjes kan veroorloven, ik kan dat met een salaris toch wel ruim boven minimum loon niet...
De CD zelf kan gewoon worden afgespeeld, ik heb normaal geen moeite met lichte gebruikssporen, maar als de bedrukte zijde (lees zilverlaag) beschadigd is dan beschouw ik de CD toch als verloren, ook al zit de beschadiging buiten het muziekgedeelte. De zilverlaag is de meest kwetsbare laag van een CD en is slechts 0,002 mm dik.quote:Op zondag 26 september 2010 01:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
Maar doet de cd het gewoon of is die zo beschadigd dat je er ook geen muziek mee kan luisteren.
CD's zijn daarop ONTWORPEN! Ingebouwde foutcorrectie zorgt juist dat-ie het gewoon blijft doen. M.a.w. ik sluit me aan bij iedereen die jou een eBay-verbod wil geven.quote:Op zondag 26 september 2010 02:53 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
De CD zelf kan gewoon worden afgespeeld, ik heb normaal geen moeite met lichte gebruikssporen, maar als de bedrukte zijde (lees zilverlaag) beschadigd is dan beschouw ik de CD toch als verloren, ook al zit de beschadiging buiten het muziekgedeelte. De zilverlaag is de meest kwetsbare laag van een CD en is slechts 0,002 mm dik.
En ze heeft in de beschrijving aangegeven dat er krassen op zaten die het bespelen echter niet belemmerden. Sorry hoor maar dat is precies in overeenstemming met de beschrijving.quote:Op zondag 26 september 2010 10:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
CD's zijn daarop ONTWORPEN! Ingebouwde foutcorrectie zorgt juist dat-ie het gewoon blijft doen. M.a.w. ik sluit me aan bij iedereen die jou een eBay-verbod wil geven.
Naaien dus?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Begin eens met zelf je kleren te maken, patronen kan je vast wel van TS krijgen.
Topicstarter heeft een Collector's edition gekocht die afweek van het aangeboden model, waardoor de verzamelwaarde veel lager is. Het gaat niet om het 3e album van Jan Smit of een oplader voor een Ipodquote:Op zondag 26 september 2010 14:01 schreef Mirjam het volgende:
topicstarter heeft een goedwerkende cd ontvangen met een kras op de bóvenkant, en opent een geschil?
sjees
Als ik dit zo lees zou ik waarschijnlijk eindigen met slechtzittende kleding en een grote uitgave aan spullen zoals een naaimachine dus dat lijkt me nou niet echt een besparing.quote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef Sessy het volgende:
[..]
Naaien dus?![]()
OT, maar kleding maken heeft in NL alleen zin voor heel bepaalde dingen. Gewoon shirtjes etc kun je in de uitverkoop bij de zeeman zo goedkoop krijgen dat je daar de stof niet eens voor krijgt. Ik hobby zelf nogal wat erop los met m'n 2 naaimachines en zo en ik koop serieus regelmatig kledingstukken bij Wibra, Zeeman, en op de markt e.d. puur omdat ze goedkoper zijn dan de bestanddelen (als ik puur voor de stof koop, neem ik uiteraard altijd maat XXXL dan heb je de meeste stof voor je geld). Zo heb ik afgelopen week nog bij de Wibra in de uitverkoop voor een tientje een stuk of 20 riemen gekocht voor de gespen en de metalen deeltjes die er als versieringen op zaten.![]()
ahaa.quote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Topicstarter heeft een Collector's edition gekocht die afweek van het aangeboden model, waardoor de verzamelwaarde veel lager is. Het gaat niet om het 3e album van Jan Smit of een oplader voor een IpodIk vind dat hij het anders aan had kunnen pakken, maar in de essentie is de verkoper fout vanwege het gebruik van een verkeerde afbeelding.
Haha nee je moet kleding over 't algemeen sowieso niet zelf maken. Zelfs corsetten loont tegenwoordig niet meer ivm goedkope import uit China e.d. Het zijn echt heel specifieke dingen die zich nog kunnen lonen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees zou ik waarschijnlijk eindigen met slechtzittende kleding en een grote uitgave aan spullen zoals een naaimachine dus dat lijkt me nou niet echt een besparing.
De robijntjes van TS zijn anders nergens te koop...quote:Op zondag 26 september 2010 16:50 schreef Sessy het volgende:
[..]
Haha nee je moet kleding over 't algemeen sowieso niet zelf maken. Zelfs corsetten loont tegenwoordig niet meer ivm goedkope import uit China e.d. Het zijn echt heel specifieke dingen die zich nog kunnen lonen.
Inderdaad, men gaat massaal even aan dit punt voorbij wegens de historie van TS.quote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Topicstarter heeft een Collector's edition gekocht die afweek van het aangeboden model, waardoor de verzamelwaarde veel lager is. Het gaat niet om het 3e album van Jan Smit of een oplader voor een IpodIk vind dat hij het anders aan had kunnen pakken, maar in de essentie is de verkoper fout vanwege het gebruik van een verkeerde afbeelding.
CDS kuinnen afwijken in andere landen dat is algemeen bekendquote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nu geen issue. De afbeelding waarmee de verkoper adverteerde was namelijk anders dan het geleverde product. Dat maakt dat de verkoper direct fout zit.quote:Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef ringbok het volgende:
[..]
CDS kuinnen afwijken in andere landen dat is algemeen bekend
Mja maar ik twijfel toch: het kan er ook mee te maken hebben dat de lichtinval bij die pic van die Hongaar gewoon anders was of verschillen in de kwaliteit van de camera, ik vind dat hier dus echt geen sprake is van enorme afwijkingen zoals TS stelt...quote:Op zondag 26 september 2010 20:36 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nu geen issue. De afbeelding waarmee de verkoper adverteerde was namelijk anders dan het geleverde product. Dat maakt dat de verkoper direct fout zit.
Updatequote:Op zondag 26 september 2010 21:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja maar ik twijfel toch: het kan er ook mee te maken hebben dat de lichtinval bij die pic van die Hongaar gewoon anders was of verschillen in de kwaliteit van de camera, ik vind dat hier dus echt geen sprake is van enorme afwijkingen zoals TS stelt...
Vind ik in dit geval zeer acceptabel, alhoewel..quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:06 schreef eleusis het volgende:
Het Roadrunner-label staat nog steeds scheef, ik zou het niet pikken
Wat ben jij een enorme zeikerd zeg! Op de eerdere foto (met zwart hoesje er achter) zie je niet eens verschil.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:45 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Linker CD is de oorsprongkelijke eerste uitgave met het doorzichige middelste gedeelte. Rechter CD is een herdruk van de verkoper waar nu het geschil loopt op paypal waarvan het middelste gedeelte dicht is, tevens is die herdruk CD ook iets dunner.
Hij klaagt over het feit dat hij een eerste persing wil kopen, maar een andere toegestuurd krijgt. Lees eens het hele topic voordat je begint te brallen...quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef 1299 het volgende:
Jezus zeg wat een zeikstraal ben jij, ten eerste wacht je veel te kort voor de zending. En ten tweede ga je zitten klagen over een vlekje
mja voor sommige mensen heeft een fysiek product nog wel waarde, maar dan moet het ook gewoon in goede staat zijn (en zijn wat je besteld)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat ben jij een enorme zeikerd zeg! Op de eerdere foto (met zwart hoesje er achter) zie je niet eens verschil.
Is dit typisch voor cd-verzamelaars (dat die nog bestaan in MP3-tijd!), of ben jij de uitzondering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |