abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106092589
Ah, deel drie van de we-zijn-het-allemaal-met-elkaar-eens-alleen-FF-is-dat-niet reeks.

Het is zo zinloos. FF reageert alleen maar op wat hij wil horen, zakt steeds dieper in de financiële shit totdat al zijn keuzemogelijkheden hem worden ontnomen. En hoezeer ik me ook aan zijn houding erger (ongeacht of dit door zijn handicaps komt), het is ergens ook ontzettend zielig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106092711
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als hij geen huurtoeslag zou aanvragen dan zou dat de oorzaak kunnen zijn, maar stel dat hij een kale huur van 550 per maand zou hebben, en een inkomen van bruto 15000 per jaar, dan zou hij nog recht hebben op 276 huurtoeslag per maand.
Dus de netto huur zou dan op zo'n 274 uitkomen, dan lijkt het me vrijwel onmogelijk om 326 per maand aan GWL kwijt te zijn (zeker niet als je rolluiken hebt) tenzij je je helemaal suf stookt en 3 keer daags een bad met heet water vol laat lopen, en permanent alle elektrische apparatuur aan hebt staan.
Vergeet de gemeentelijke en waterschapbelasting niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:27:39 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106092715
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat 2/3 aan woonlasten lijkt me ook lichtelijk overdreven, als die uitkering op bijstandsniveau is dan zou dat dus zo'n 900 per maand zijn, lijkt me sterk dat je 600 woonlasten hebt, want met een inkomen op bijstandsniveau kom je in aanmerking voor huurtoeslag, dus dan betaal je netto nog zo'n 250 huur, dan moet het wel een flink huis zijn waarin je wel heel veel stookt om 350 per maand aan GWL kwijt te zijn
Jullie reageren nu op gegevens in een oud topic op een ander forum. In deel 1 van deze reeks noemde hij veel lagere woonlasten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_106092839
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Ah, deel drie van de we-zijn-het-allemaal-met-elkaar-eens-alleen-FF-is-dat-niet reeks.

Het is zo zinloos. FF reageert alleen maar op wat hij wil horen, zakt steeds dieper in de financiële shit totdat al zijn keuzemogelijkheden hem worden ontnomen. En hoezeer ik me ook aan zijn houding erger (ongeacht of dit door zijn handicaps komt), het is ergens ook ontzettend zielig.
Ik heb met TS te doen. Maar ik vind alleen mensen zielig die zichzelf zielig vinden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_106094081
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:59 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik weet niet waar TS woont, maar 600 huur lijkt me heel veel. En het lijkt me wel heel veel huurtoeslag.
Volgens had hij het in de vorige delen over 239 euro huur.
pi_106095371
Dat verhaal op het andere forum. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_106095783
Haar medicijnen... ik las iets over Minox dat zijn hele dure medicijnen die vaak samengaan met Propecia en Rogaine. Geen idee hoe duur het precies is maar volgens mij ben je per maand wel rond de 100 euro kwijt per product.

Zonde dat een volwassen man op leeftijd geen prioriteiten kan stellen. Koop een tondeuse van 20 euro, download een torrentclient voor al je muziek (gratis!). En ga een game spelen waar je maandenlang mee zoet bent zoals: Diablo of desnoods World of Warcraft. Ik raad het niet aan mensen die ook werken, veel vrienden hebben etc. Maar volgens mij heeft FF een drang om spullen te verzamelen waardoor hij wat blijdschap gevoel krijgt en veel teveel vrije tijd door de uitkering. Zo'n game kost je zo'n 10 euro per maand en kan je onbeperkt spullen verzamelen lekker bezig zijn, muziek hard aan terwijl je het grootste gedeelte van het geld kan gebruiken om schulden af te betalen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:55:52 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106095810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:27 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Vergeet de gemeentelijke en waterschapbelasting niet.
Daar krijgt hij gewoon kwijtschelding voor natuurlijk, moet wel aangevraagd worden, maar waarschijnlijk is een keer aanvragen voldoende om het daarna ambtshalve te verlenen, en als hij al in een schuldhulpverleningstraject gezeten heeft dan kunnen we er vanuitgaan dat dat soort kwijtscheldingen gewoon lopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106095938
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:21 schreef vosss het volgende:

Dat zou dan dus betekenen dat hij sinds mei 2011 er uit is en nu dan al weer 9000 euro schuld heeft opgebouwd sinds mei???? 8)7
Ken hendig men.

Ik dacht ineens aan een verhaal van een collega, die had zo'n wijf. Als ge geld nodig hebt bestel je bij Wehkamp en verkoop je het meteen door voor de helft van de prijs. Hoppa, cash. Die truc heeft ie al in 2007 uitgehaald zo te zien hier in V&A. (en dat is nog onder FusionFreak, geen idee hoeveel klonen hij heeft)

Verder zegt ie ergens dat hij een goudklomp van z'n moeder heeft gekregen 2 jaar terug en ergens anders dat hij al 2 jaar geen contact meer heeft met z'n moeder.

Waar is de smiley met de alarmbel die gaat rinkelen?
pi_106096054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:55 schreef Noisiv het volgende:
desnoods World of Warcraft.
Lol. Da's een mmorg. (Massive MULTIPLAYER) daisniegoehe :D
pi_106096109
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:55 schreef Noisiv het volgende:
Haar medicijnen... ik las iets over Minox dat zijn hele dure medicijnen die vaak samengaan met Propecia en Rogaine. Geen idee hoe duur het precies is maar volgens mij ben je per maand wel rond de 100 euro kwijt per product.

en hij gebruikt het enkel om zijn haar wat langer te krijgen, zodat hij het eindelijk kan opsteken *;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_106096118
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar krijgt hij gewoon kwijtschelding voor natuurlijk, moet wel aangevraagd worden, maar waarschijnlijk is een keer aanvragen voldoende om het daarna ambtshalve te verlenen, en als hij al in een schuldhulpverleningstraject gezeten heeft dan kunnen we er vanuitgaan dat dat soort kwijtscheldingen gewoon lopen.
Die kwijtschelding moet je aanvragen. Denk je echt dat TS dat zelf doet? :')
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_106096190
Hij wil nu ook hairextensions laten zetten omdat de 3 proefstukjes die ie nu heeft hem goed bevallen.
pi_106096259
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat moet je elk jaar aanvragen. Ook niet als je in een traject gezeten hebt. Zelfs niet als je al lang in de bijstand zit.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:07:55 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106096304
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Die kwijtschelding moet je aanvragen. Denk je echt dat TS dat zelf doet? :')
Na een keer aanvragen kan de kwijtschelding (automatisch) ambtshalve verleende worden, en bij een hoop gemeentes en waterschappen gebeurt dat ook, en gezien hij in de schuldhulpverlening heeft gezeten is dat in/voor 2008 dus waarschijnlijk sowieso al (een aantal maal) aangevraagd.
Grote kans dus dat dat iig automagisch gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:08:31 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106096330
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:06 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nee, dat moet je elk jaar aanvragen. Ook niet als je in een traject gezeten hebt. Zelfs niet als je al lang in de bijstand zit.
Nee, dat hoeft bij een hoop gemeentes en waterschappen niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106096641
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Na een keer aanvragen kan de kwijtschelding (automatisch) ambtshalve verleende worden, en bij een hoop gemeentes en waterschappen gebeurt dat ook, en gezien hij in de schuldhulpverlening heeft gezeten is dat in/voor 2008 dus waarschijnlijk sowieso al (een aantal maal) aangevraagd.
Grote kans dus dat dat iig automagisch gaat.
Nee, dat gaat niet automagisch.
Vorig jaar zeker niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_106096718
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft bij een hoop gemeentes en waterschappen niet.
Ja, dat moet wel. Bezuinigingen, je weetz. :')
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:20:35 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106096855
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nee, dat gaat niet automagisch.
Vorig jaar zeker niet.
Dat gaat bij een hoop gemeentes en waterschappen al een paar jaar automatisch voor mensen die meerdere opeenvolgende jaren in aanmerking komen voor kwijtschelding.

Bijvoorbeeld de gemeente Kampen:
quote:
De gemeente Kampen streeft ernaar de administratieve lastendruk voor zowel de burgers als de eigen organisatie zoveel mogelijk te beperken. Bij het proces met betrekking tot de kwijtschelding van gemeentelijke belastingen kan hiertoe het middel ‘ambtshalve kwijtschelding‘ worden aangewend.

Dit leidt ertoe dat belastingschuldigen op grond van hun onveranderde inkomenssituatie geen kwijtscheldingsaanvraag meer hoeven in te dienen. Zij ontvangen automatisch ambtshalve kwijtschelding.
Het is geen uitzondering: http://www.clientenraadk4(...)telijke-belastingen/

En nog meer duidelijkheid:
quote:
De gemeente/het waterschap kan uw gegevens uit deze aanvraag in de toekomst gebruiken om geautomatiseerd te toetsen of uw recht op kwijtschelding ambtshalve (‘automatisch’) kan worden verlengd. De gemeente/het waterschap zal daarvoor gegevens controleren via het UWV, de Belastingdienst en de RDW. Kan uw recht geautomatiseerd worden vastgesteld, dan hoeft u niet opnieuw kwijtschelding aan te vragen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Leandra op 27-12-2011 19:27:21 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106097035
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef Mylene het volgende:
Hij wil nu ook hairextensions laten zetten omdat de 3 proefstukjes die ie nu heeft hem goed bevallen.
Nee :o
Nog meer geld weg.
Twiddel
pi_106097427
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat gaat bij een hoop gemeentes en waterschappen al een paar jaar automatisch voor mensen die meerdere opeenvolgende jaren in aanmerking komen voor kwijtschelding.

Bijvoorbeeld de gemeente Kampen:

[..]

Het is geen uitzondering: http://www.clientenraadk4(...)telijke-belastingen/

En nog meer duidelijkheid:

[..]

Nee, dat gaat niet automatisch. In mijn gemeente ging het automatisch maar dit jaar niet meer.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_106097463
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nee :o
Nog meer geld weg.
iets met prioriteiten, he has none :')
pi_106098431
Iets met de goeien lijden onder de slechten en niemand krijgt iets. :{
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_106098651
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
de goeien lijden onder de slechten
*meldt*
pi_106099602
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

*meldt*
Kan je misschien iets terugkrijgen in WGR?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_106102560
Triest dit... FF, zoek hulp of kom op straat te staan. Ik ben de 1001e die dit zegt dus ik weet dat t niets gaat helpen. Maar toch.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  woensdag 28 december 2011 @ 02:37:10 #79
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_106114749
Waarom nog aandacht aan deze persoon besteden, hij wilt geen hulp. Prima niemand die erom zal malen. Zijn probleem.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_106117235
Mensen met autisme die ook hulpbehoevend zijn laten zich over het algemeen niet snel iets door anderen, zoals hulpverleners, wijsmaken. Dat is mijn ervaring tenminste. Je kan wel van alles gaan kopen op afbetaling, maar daar word je niet welvarender van. Inkomen blijft gelijk.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_106120700
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij heeft zijn rijbewijs nooit gehaald dan? :o
Onder welke steen zat jij? ;)
pi_106121164
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:57 schreef Den_Haag het volgende:

Onder welke steen zat jij? ;)
Ik heb doorgaans geen interesse in rijbewijstopic :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_106121286
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb doorgaans geen interesse in rijbewijstopic :P
Ik ook niet. tenzij het van FF is _O-
  woensdag 28 december 2011 @ 14:26:21 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106125363
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:42 schreef schaal_9 het volgende:
Mensen met autisme die ook hulpbehoevend zijn laten zich over het algemeen niet snel iets door anderen, zoals hulpverleners, wijsmaken. Dat is mijn ervaring tenminste. Je kan wel van alles gaan kopen op afbetaling, maar daar word je niet welvarender van. Inkomen blijft gelijk.
Je wordt er zelfs armer van, want van dat inkomen moet je niet alleen aflossing maar ook rente gaan betalen.
Dus als je al iets "nodig" hebt, spaar er dan voor, dan ontvang je rente ipv deze te moeten betalen, en als je de aflossing (plus rente) kunt missen, dan kun je dat bedrag ook sparen.

Uitzonderingen als hoognodige zaken (waarvoor iemand op bijstandsniveau weer bijzondere bijstand kan aanvragen) hoeven niet direct aangeschaft te worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 28 december 2011 @ 14:34:20 #85
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_106125696
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:53 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik heb het geld momenteel even nodig om van te leven (ik sta onder budgetbeheer) en verder ben ik niet snel vies uitgevallen als iemand andere mijn oorringen even in heeft gehad om te passen, dit geld ook voor oordopjes ed, ben nog nooit ziek geworden van het opzetten van een (gebruikte) koptelefoon of oordopjes, ook gebruikte oorbellen maak niet veel uit, je zult er heus geen HIV oid van krijgen.

Zo zal ik nooit een scheerappaeraat/mesjes en/of tandenborstels zelf gebruiken waar andere zich mee geschoren of tanden mee gepoets heeft, dit is toch wel iets intiemer qua gebruik (scheermesjes kunnen wondjes veroorzaken)
Ehh??
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 28 december 2011 @ 15:11:35 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106127044
Ze voelt je als budgetbeheerder volgens mij ook flink in de zeik genomen als iemand ondertussen toch dingen op afbetaling blijft kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106127209
Ja, ach. Je moet natuurlijk wel af en toe een cdtje en haarmedicijnen kunnen kopen ...

Ergens staat een foto van 'm in zo'n haar topic voor een kast vol cd's. Dat ding is hoger (hij is 1.95 zegt ie) an 4 keer breder dan 'm.
pi_106127314
Deze topicreeks is natuurlijk wel het ultieme bewijs dat cd's te duur zijn.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_106128600
Ik snap alleen niet, een BKR registratie blijft toch 5 jaar staan? Verdwijnt zo'n notering als je na 3 jaar uit de schuldsanering komt?
pi_106128662
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:55 schreef Mylene het volgende:
Ik snap alleen niet, een BKR registratie blijft toch 5 jaar staan? Verdwijnt zo'n notering als je na 3 jaar uit de schuldsanering komt?
Ik geloof van niet?
pi_106128797
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:16 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ja, ach. Je moet natuurlijk wel af en toe een cdtje en haarmedicijnen kunnen kopen ...

Ergens staat een foto van 'm in zo'n haar topic voor een kast vol cd's. Dat ding is hoger (hij is 1.95 zegt ie) an 4 keer breder dan 'm.
deze?

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 28 december 2011 @ 16:06:50 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106128957
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:55 schreef Mylene het volgende:
Dan zal hij tot nu toe (of iig de laatste 5 jaar) geen WSNP gehad en was de schuldhulpverlening niet meer dan dat: hulpverlening.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106135252
Ah, een nieuw deel. Hopelijk mengt FF zich straks ook nog even in de "discussie" ;)
pi_106138202
Zo alle topics doorgelezen en zit echt met verbazing te lezen hoe ts hiermee omgaat.
Dacht eerst dat het een grap was maar dat is dus niet zo.

Gewoon ongelooflijk hoe je hiermee omgaat.
Dat je door jou aandoeningen niet meer kan werken kan ik nog wel inkomen. Al wil ik dat nog in twijfel brengen want met inzet en doorzettingsvermogen kan je ook ver komen. Spreek uit ervaring van iemand op mijn werk.

Maar dat je dan zo met je geld omgaat en het zover laat komen kan toch niet man. Met een wao uitkering ben je gewoon beperkt met je uitgaven. Dat je dan bijv bij Wehkamp zoveel uitgeeft en dan ook nog gaat hopen dat ze het kwijtschelden is gewwon belachelijk. Allemaal dom van jou en dan hoop je nog gewoon dat ze jou fouten gaan belonen. Ik hoop het gewoon niet!

Ga snel hulp zoeken want dit alles ligt aan jou zoals iedereen hier zegt!
pi_106139250
Hij koopt ook hele bijzondere cd's op eBay en gaat dan ruzieën dat de verkoper niet de juiste versie opgestuurd heeft. :')

Geschil geopend op paypal, verkoper 100% positieve feedback :')
Hallon!
pi_106139580
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik schrik gewoon van de bedragen hier, en verbaast mij hoe makkelijk velen van jullie over studieschulden denken. Gratis geld bestaat ook hier met en de Balkenende norn verdient een student na zijn studie echt niet hoor!

Ben ik blij dat ik nooit aan studie's ed begonnen ben, zat ik nu te balen als een stekker om de IB groep af te betalen.
:')
pi_106143251
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:47 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmm, op een ander forum heeft hij het erover dat hij al eerder schuldhulpverlening heeft gehad...

http://www.theoriecursus.nl/verkeersforum/viewtopic.php?p=42100

Weinig geleerd dus helaas... -O-
Jezus dat topic...
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_106143804
Is dit nu gewoon een topic over iemand anders?
Wat is dit voor BS? Dat doe je toch niet?
pi_106143951
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:29 schreef JellieVrolijk het volgende:
:') Anders lees je even terug? Dit is deel 3, deel 1 is gewoon gestart door degene waar het over gaat. :|W
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 28 december 2011 @ 22:32:52 #100
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_106143974
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:29 schreef JellieVrolijk het volgende:
:')
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 28 december 2011 @ 22:34:35 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106144071
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:') Anders lees je even terug? Dit is deel 3, deel 1 is gewoon gestart door degene waar het over gaat. :|W
Het voegt toch niks meer toe? Temeer daar het onderwerp zich niet meer meldt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_106144430
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het voegt toch niks meer toe? Temeer daar het onderwerp zich niet meer meldt.
Dat is iets anders dan iemand ervan te beschuldigen een topic over een ander te openen :+

En in deel 2 kwam de originele TS ook laat aanwaaien... ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 28 december 2011 @ 22:41:59 #103
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106144503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
Dat denk ik ook, omdat het CBR grote twijfels heeft over mijn psychische toestand en dat ik flink stampij heb getrapt (heb een aantal mensen van het CBR grof uitgescholden) dat de medische gevens onjuist waren hebben ze besloten mij een herkeuring aan te bieden
Dat rijbewijstopic is echt goed!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_106145230
Ik zie dat er weer een nieruwe topic is geopend over mijn schuld, daar dit mij overvalt qua hoeveelheid reacties weet ik niet hoe ik moet reageren. Ben nu met een conflict met paypal bezig waarbij 3 bedragen van 17 euro zijn afgeschrven, zeg maar uitgestelde betalingen maar de verkopers beweren dat de betalingen mislukt zijn, heb ING opdracht gegeven deze betalingen te storneren en een selectieve blokkade op de paypal rekening te zetten.

Vraag mij eigenlijk af waarom hier links worden geplaats van oude topics van andere fora waar ik geruime tijd niet meer op actief ben, ook het terlkens off topic plaatsen van mijn foto van andere topics kan ik nou niet bepaald waarderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')