abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100709353
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:27 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

In de winkel heb ik niet zo snel ergens iets zien staan over wat nou wel of niet geruild kan worden, ook niet bij de sieradenafdeling. Zal best wel ergns(klein) vermeld staan, maar als ik als een soort jurist van te vorden alle voorwaarden en retourregels moet gaan bestuderen alvorenss ik een paar eenvoudige oorringen wil kopen, beleef ik niet veel plezier aan het winkelen. Maargoed ik denk dat ik ze zelf kleiner ga maken, door de oorring iets in te korten met een klein ijzerzaagje en dan het metaal iets verwarmen boven het gasfornuis on de ronde ring iets kleiner te maken met een ronde mal zodat de sluiting er weer in kan. Zoiets heb ik al eens met en iets dunnere te grote oorring gedaan. Maar deze zijn iets dikker, maar wel hol van binnen anders zouden ze te zwaar zijn om te dragen.
En toch is het zo :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:35:20 #52
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100709764
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:21 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Op de kassabon staat twee keer in grote letters (klanten worden hier met je aangesproken) precies deze tekst zonder kleine lettertjes...

Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt bij elke vestiging met je kassabon binnen 30 dagen je aankoop ruilen of terugbrengen.
Maar zoals ik al zei, ruilen is geen recht. Het product is niet ondeugdelijk.
吴 曼 迪
pi_100717798
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:35 schreef megamandy het volgende:

[..]

Maar zoals ik al zei, ruilen is geen recht. Het product is niet ondeugdelijk.
Maar als het op de kassabon vermeld staat, wordt de gunst wel een recht. De winkelier kan er echter wel eigen voorwaarden aan verbinden (die uiteraard niet allemaal op een kassabon zullen passen :') ), dat is hier het geval.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_100767514
Update:

Was vandaag met de oorbellen naar de V&D opgetogen, en naar de klantenservice gegeen en uitgelegd dat ik die wilde ruilen. Kreeg te horen dat ze sieraden alleen bij de die afdeling kunnen beoordelen en daar beslissen of ze kunnen worden geruild. Ze belde wel even door naar de sieradenafdeling dat ik eraan kwam. Een maal bij de sieradenafdeling kreeg ik zoals verwacht het standaard antwoord dat oorbellen niet geruild kunnen worden, waaop ik antwoordde dat ik ze pas vanaf zaterdag jl gekocht hebt en dat ik ook wel genoegen meen met een tegoedbon anders wil ik de filiaalmanager spreken als we er nu niet uitkomen omdat ik een zin heb in oeverloze discussie's (zo zei ik het echt) Waarop de verkoopster aan de slag ging met haar kassa (kreeg ze niet open omdat ze haar inlogcode niet meer wist :N ) moest uitendelijk de manager eraan te pas komen om haar kassa gedeblokkeerd te krijgen. Tot mijn verbazing kreeg ik zonder verdere vragen mijn geld terug. Dus het kan wel! :)

De juiste maat oorbellen hadden ze daar nog voldoende op voorraad, dus die koop ik dan wel zodra ik nieuw geld krijg, heb wel het atrikelnummer opgeschreven om te voorkomen dat ik niet alweer de verkeerde maat koop.

Aanvulling:

Het schijnt dat V&D wel (gepast = dus gedragen) ondergoed en lingerie terug ruilen indien klanten deze zowel via de webwinkel alook in de echte V&D winkels gekocht hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fusionfreak op 15-08-2011 17:37:06 ]
pi_100768096
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:30 schreef Fusionfreak het volgende:
Update:

Was vandaag met de oorbellen naar de V&D opgetogen, en naar de klantenservice gegeen en uitgelegd dat ik die wilde ruilen. Kreeg te horen dat ze sieraden alleen bij de die afdeling kunnen beoordelen en daar beslissen of ze kunnen worden geruild. Ze belde wel even door naar de sieradenafdeling dat ik eraan kwam. Een maal bij de sieradenafdeling kreeg ik zoals verwacht het standaard antwoord dat oorbellen niet geruild kunnen worden, waaop ik antwoordde dat ik ze pas vanaf zaterdag jl gekocht hebt en dat ik ook wel genoegen meen met een tegoedbon anders wil ik de filiaalmanager spreken als we er nu niet uitkomen omdat ik een zin heb in oeverloze discussie's (zo zei ik het echt) Waarop de verkoopster aan de slag ging met haar kassa (kreeg ze niet open omdat ze haar inlogcode niet meer wist :N ) moest uitendelijk de manager eraan te pas komen om haar kassa gedeblokkeerd te krijgen. Tot mijn verbazing kreeg ik zonder verdere vragen mijn geld terug. Dus het kan wel! :)

De juiste maat oorbellen hadden ze daar nog voldoende op voorraad, dus die koop ik dan wel zodra ik nieuw geld krijg, heb wel het atrikelnummer opgeschreven om te voorkomen dat ik niet alweer de verkeerde maat koop.

Aanvulling:

Het schijnt dat V&D wel (gepast = dus gedragen) ondergoed en lingerie terug ruilen indien klanten deze zowel via de webwinkel alook in de echte V&D winkels gekocht hebben.
QFT :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_100768191
quote:
1) Je kreeg je geld terug, er zijn er voldoende op voorraad, maar je moet wachten op nieuw geld?
2) Zou je ze daar nog wel kopen dan? Je weet nooit bij wie ze al in een oor hebben gezeten. :D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_100768428
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

1) Je kreeg je geld terug, er zijn er voldoende op voorraad, maar je moet wachten op nieuw geld?
2) Zou je ze daar nog wel kopen dan? Je weet nooit bij wie ze al in een oor hebben gezeten. :D
Ik heb het geld momenteel even nodig om van te leven (ik sta onder budgetbeheer) en verder ben ik niet snel vies uitgevallen als iemand andere mijn oorringen even in heeft gehad om te passen, dit geld ook voor oordopjes ed, ben nog nooit ziek geworden van het opzetten van een (gebruikte) koptelefoon of oordopjes, ook gebruikte oorbellen maak niet veel uit, je zult er heus geen HIV oid van krijgen.

Zo zal ik nooit een scheerappaeraat/mesjes en/of tandenborstels zelf gebruiken waar andere zich mee geschoren of tanden mee gepoets heeft, dit is toch wel iets intiemer qua gebruik (scheermesjes kunnen wondjes veroorzaken)
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:28:11 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100769714
zou je van iemand met HIV de oorringen in willen hebben?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100769729
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:53 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik heb het geld momenteel even nodig om van te leven (ik sta onder budgetbeheer)
Dat strookt dan niet met deze stelling van je:

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:34 schreef Fusionfreak het volgende:
Dan ben ik gewoon 18 euro ''kwijt'' maar ik zal het maandag as proberen te ruilen onder het motto nee heb ik ja kan ik krijgen, mochten ze niet ruilen (ik ga niet de discussie aan,,want dat win je toch nooit) dan koop ik de kleinere juiste maat voor 14 euro.
Je wilde dus sowieso de kleinere maat kopen, nu krijg je zelfs je geld nog terug, en nog koop je de goedkopere versie niet.

Het verhaal van 'ze zijn te groot' lijkt me dan ook slechts een smoes om je geld terug te krijgen. Meer niet. (Niets mis mee dat je je geld terug wilt, of nodig hebt, maar zeg dat dan gewoon.)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:28:35 #60
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100772143
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef Maanvis het volgende:
zou je van iemand met HIV de oorringen in willen hebben?
Heeft zich misschien geprikt, bloed op oorbel, weer ruilen. En dan koop jij die oorbellen, naah laat maar.
吴 曼 迪
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:32:50 #61
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100772337
quote:
Update:
Ze belde wel even door naar de sieradenafdeling dat ik eraan kwam. Een maal bij de sieradenafdeling kreeg ik zoals verwacht het standaard antwoord dat oorbellen niet geruild kunnen worden, waaop ik antwoordde dat ik ze pas vanaf zaterdag jl gekocht hebt en dat ik ook wel genoegen meen met een tegoedbon anders wil ik de filiaalmanager spreken als we er nu niet uitkomen omdat ik een zin heb in oeverloze discussie's (zo zei ik het echt) Waarop de verkoopster aan de slag ging met haar kassa (kreeg ze niet open omdat ze haar inlogcode niet meer wist :N ) moest uitendelijk de manager eraan te pas komen om haar kassa gedeblokkeerd te krijgen. Tot mijn verbazing kreeg ik zonder verdere vragen mijn geld terug. Dus het kan wel! :)

Erg aardige reactie van je als je al meteen zo begint :')
吴 曼 迪
pi_100778771
Bedankt voor de rectie''s, maar wil deze week toch de kleinere oorringen kopen, had het artikelnummer al opgeschrven en wil ze toch hebben. Eerst even nog boodschappen doen voor deze hele week en mocht ik nog pak ''m beet nog 15 euro over hebben dan koop ik deze week nog de juiste maat oorbellen bij die V&D voor 13,95 euro,
pi_100778910
Fijn, nu krijg ik helemaal de neiging oorbellen enorm goed te ontsmetten na aankoop.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100779334
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
Fijn, nu krijg ik helemaal de neiging oorbellen enorm goed te ontsmetten na aankoop.
Een wattenstaafje met 96% reinigings alcohol is voldoende om het te ontsmetten. Heb wel eens vaker gebruikte oorringen via marktplaats en de rommelmarkt gekocht en je hoeft alleen de metalen delen van het sluitingtje schoon te maken, dat is het enige gedeelte van de oorbel dat in je oor gesoken wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')