*meldt*quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
de goeien lijden onder de slechten
Onder welke steen zat jij?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft zijn rijbewijs nooit gehaald dan?
Ik heb doorgaans geen interesse in rijbewijstopicquote:
Ik ook niet. tenzij het van FF isquote:Op woensdag 28 december 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans geen interesse in rijbewijstopic
Je wordt er zelfs armer van, want van dat inkomen moet je niet alleen aflossing maar ook rente gaan betalen.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:42 schreef schaal_9 het volgende:
Mensen met autisme die ook hulpbehoevend zijn laten zich over het algemeen niet snel iets door anderen, zoals hulpverleners, wijsmaken. Dat is mijn ervaring tenminste. Je kan wel van alles gaan kopen op afbetaling, maar daar word je niet welvarender van. Inkomen blijft gelijk.
Ehh??quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:53 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik heb het geld momenteel even nodig om van te leven (ik sta onder budgetbeheer) en verder ben ik niet snel vies uitgevallen als iemand andere mijn oorringen even in heeft gehad om te passen, dit geld ook voor oordopjes ed, ben nog nooit ziek geworden van het opzetten van een (gebruikte) koptelefoon of oordopjes, ook gebruikte oorbellen maak niet veel uit, je zult er heus geen HIV oid van krijgen.
Zo zal ik nooit een scheerappaeraat/mesjes en/of tandenborstels zelf gebruiken waar andere zich mee geschoren of tanden mee gepoets heeft, dit is toch wel iets intiemer qua gebruik (scheermesjes kunnen wondjes veroorzaken)
Ik geloof van niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:55 schreef Mylene het volgende:
Ik snap alleen niet, een BKR registratie blijft toch 5 jaar staan? Verdwijnt zo'n notering als je na 3 jaar uit de schuldsanering komt?
deze?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:16 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ja, ach. Je moet natuurlijk wel af en toe een cdtje en haarmedicijnen kunnen kopen ...
Ergens staat een foto van 'm in zo'n haar topic voor een kast vol cd's. Dat ding is hoger (hij is 1.95 zegt ie) an 4 keer breder dan 'm.
Dan zal hij tot nu toe (of iig de laatste 5 jaar) geen WSNP gehad en was de schuldhulpverlening niet meer dan dat: hulpverlening.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:55 schreef Mylene het volgende:
Ik snap alleen niet, een BKR registratie blijft toch 5 jaar staan? Verdwijnt zo'n notering als je na 3 jaar uit de schuldsanering komt?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik schrik gewoon van de bedragen hier, en verbaast mij hoe makkelijk velen van jullie over studieschulden denken. Gratis geld bestaat ook hier met en de Balkenende norn verdient een student na zijn studie echt niet hoor!
Ben ik blij dat ik nooit aan studie's ed begonnen ben, zat ik nu te balen als een stekker om de IB groep af te betalen.
Jezus dat topic...quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:47 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmm, op een ander forum heeft hij het erover dat hij al eerder schuldhulpverlening heeft gehad...
http://www.theoriecursus.nl/verkeersforum/viewtopic.php?p=42100
Weinig geleerd dus helaas...
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:29 schreef JellieVrolijk het volgende:
Is dit nu gewoon een topic over iemand anders?
Wat is dit voor BS? Dat doe je toch niet?
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:29 schreef JellieVrolijk het volgende:
Is dit nu gewoon een topic over iemand anders?
Wat is dit voor BS? Dat doe je toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |