quote:Op maandag 26 december 2011 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd met Tukkers...
Ik ben tukkerquote:Op maandag 26 december 2011 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd met Tukkers...
quote:Op maandag 26 december 2011 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je langzaam schrijft, dan wel...
Die slaapt nu vrij actief.quote:Op maandag 26 december 2011 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Is TukkerTwan ook weer actief dezer dagen?
Ik weet het niet. Hij staat nog niet echt te trappelen, geloof ik. Terwijl hij nu zelf een iPod heeft. Hij zei vanmorgen misschien...quote:Op maandag 26 december 2011 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Is TukkerTwan ook weer actief dezer dagen?
No more wine for youquote:
Woord!quote:Op maandag 26 december 2011 22:41 schreef peaceman het volgende:
Bowie, held. Niet je beste nummer, maar na het nummer van zonet geniaal.
Jullie hebben hem echt verkeerd opgevoedquote:Op maandag 26 december 2011 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet het niet. Hij staat nog niet echt te trappelen, geloof ik. Terwijl hij nu zelf een iPod heeft. Hij zei vanmorgen misschien...
Aan de opvoeding ligt het niet, dat kind is alleen stront eigenwijs.quote:Op maandag 26 december 2011 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jullie hebben hem echt verkeerd opgevoed
Hij is aan het prepuberen en begint zich een beetje tegen ons af te zetten. Serious Request vond hij uit zichzelf nog wel erg interessant.quote:Op maandag 26 december 2011 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jullie hebben hem echt verkeerd opgevoed
Heeft soms gewoon wat tijd nodig.quote:Op maandag 26 december 2011 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aan de opvoeding ligt het niet, dat kind is alleen stront eigenwijs.
Oh, dan is het goed. Kids horen zich uiteindelijk tegen hun ouders af te zetten.quote:Op maandag 26 december 2011 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is aan het prepuberen en begint zich een beetje tegen ons af te zetten. Serious Request vond hij uit zichzelf nog wel erg interessant.
* MadMaster zet sirenes vast aan...quote:Op maandag 26 december 2011 22:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben altijd geneigd hier de Ahaaaaaaa van Blockbuster doorheen te brullen..
nr. 738quote:Op maandag 26 december 2011 22:43 schreef D. het volgende:
Deze krijgen we nog
1373 David Bowie & Pat Metheny Group This is not America
1366 David Bowie Rebel rebel
1262 David Bowie Golden years
1252 David Bowie Sound and vision
1101 David Bowie Ashes to ashes
956 David Bowie China girl
939 David Bowie & Mick Jagger Dancing in the street
916 David Bowie Let's dance
738 David Bowie Life on mars
720 David Bowie Ziggy Stardust
703 David Bowie & Tina Turner Tonight (live)
324 David Bowie & Queen Under pressure
202 David Bowie Space oddity
145 David Bowie Heroes
Bruno Snickers?quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Kids horen zich uiteindelijk tegen hun ouders af te zetten.
Met mijn stem daarbij.quote:Op maandag 26 december 2011 22:43 schreef D. het volgende:
Deze krijgen we nog
738 David Bowie Life on mars
Ja, idd.quote:Op maandag 26 december 2011 22:46 schreef Knip het volgende:
Altijd een mooi gevoel van melancholie bij Neil
Who cares. Het klinkt beter dan de gemiddelde idols artiest die zogenaamd wel kan zingen.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
het geeft vooralsnog wel strijd hoor.
Ow en TwenteTwan gaat ook niet meer helemaal op. Hij is nu 50/50 voor Twente en Ajax.![]()
Je gaat toch niet Jim & Jamai hier af lopen zeiken, he?quote:Op maandag 26 december 2011 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Who cares. Het klinkt beter dan de gemiddelde idols artiest die zogenaamd wel kan zingen.
Tukker Terror Twente Twan was het...quote:Op maandag 26 december 2011 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik wist zijn nick niet meer.
verstand komt met de jaren !quote:Op maandag 26 december 2011 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het geeft vooralsnog wel strijd hoor.
Ow en TwenteTwan gaat ook niet meer helemaal op. Hij is nu 50/50 voor Twente en Ajax.![]()
Daar is dan ook niet veel voor nodig...quote:Op maandag 26 december 2011 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neil Young zingt beter dan Bob Dylan
IK zing beter dan Dylan en dat zegt wat.quote:Op maandag 26 december 2011 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neil Young zingt beter dan Bob Dylan
Dat zie ik er anders niet in terug.quote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
verstand komt met de jaren !
Ik zou niet durven.. Ik weet dat jij veel voor ze gesmst hebt.quote:Op maandag 26 december 2011 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat toch niet Jim & Jamai hier af lopen zeiken, he?
Het is wel TwenteTwan geloof ik.quote:Op maandag 26 december 2011 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik wist zijn nick niet meer.
Oh ja, Terror, hoe kan ik dat vergeten.quote:Op maandag 26 december 2011 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Tukker Terror Twente Twan was het...
Ja, voor allebei.quote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.. Ik weet dat jij veel voor ze gesmst hebt.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef FritsFlits het volgende:
Een nacht alleen.. was 't maar een nacht
Ties Kruize staat er niet tussen...quote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sylvia Jeanette Natalie en Fien
Elsje Truusje Truus Babette Betsie en Sabine
Griet Magriet Marie Marije en Angelien
Mies Marjan Marjo Marleen en kleine Tine
dat was wel zo'n beetje het hele Nederlands Hockeyteam, denk ik?
quote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
verstand komt met de jaren !
Tsja,... ik ken het gevoel.quote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef FritsFlits het volgende:
Je bent jonger dan ik, dus je kan nog even voort...quote:Op maandag 26 december 2011 22:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Komt al wel vaagjes in zicht overigens.
Waarom?quote:Op maandag 26 december 2011 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan Doe Maar gehad.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ik maak me er ook geen seconde druk om, moet ik zeggen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent jonger dan ik, dus je kan nog even voort...
ik had een button, ik viel redelijk uit de toon met een aantal uit mijn klas. hele spijkerjack vol buttons en natuurlijk een roze/groen sjaaltjequote:Op maandag 26 december 2011 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Niet muziek wat ik zo maar op zet, maar hun stijl vind ik wel leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ook. En ook een gitaarbutton.quote:Op maandag 26 december 2011 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik had een button, ik viel redelijk uit de toon met een aantal uit mijn klas. hele spijkerjack vol buttons en natuurlijk een roze/groen sjaaltje
Vervelend, saai, hype. Ik had er gewoon niks mee.quote:
Trustequote:Op maandag 26 december 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik ga maffen, tot morgen
Ik had een Blondie button
Slaap lekker!quote:Op maandag 26 december 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik ga maffen, tot morgen
truste !quote:Op maandag 26 december 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik ga maffen, tot morgen
Ik was nog iets jonger denk ik...quote:Op maandag 26 december 2011 22:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we waren ook echt de doelgroep, 5e en 6e klas lagere school
waar zit de ignore button als je hem nodig hebtquote:Op maandag 26 december 2011 22:55 schreef peaceman het volgende:
In mijn allereerste top 50. Gemaakt toen ik 13 was, had ik dit op 1 staan.
Saai? Volgens mij waren ze in die tijd alles behalve saai. Hype was idd minder.quote:Op maandag 26 december 2011 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vervelend, saai, hype. Ik had er gewoon niks mee.
Henny Vrienten vond ik ook niks, maar die vind ik er de laatste jaren steeds beter gaan uitzien
Real Man van Joe Jackson stond op 2 dat compenseert een beetjequote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waar zit de ignore button als je hem nodig hebt
Ik vond het saai. Dat betekent niet dat ze ook daadwerkelijk saai waren.quote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef peaceman het volgende:
Saai? Volgens mij waren ze in die tijd alles behalve saai. Hype was idd minder.
1e helft is goed te doenquote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef D. het volgende:
1536 White Soxx Versailles
1535 Leo Sayer Orchard road
1534 Rein de Vries Patsy
1533 Nirvana Come as you are
1532 Peter Sarstedt Where do you go to my lovely
1531 Earth & Fire Maybe tomorrow maybe tonight
1530 Kelly Clarkson Because of you
1529 Celine Dion I'm alive
1528 Supertramp Goodbye stranger
1527 Gene Pitney Something's gotten hold of my heart
1526 Elton John Can you feel the love tonight
1525 Stevie Wonder I just called to say I love you
1524 Jacques Brel Marieke
1523 Toto I'll be over you
Ik heb al een paar dagen Joe Jackson op repeat in de cdspelerquote:Op maandag 26 december 2011 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Real Man van Joe Jackson stond op 2 dat compenseert een beetje
Ik vind het wat te ruig..quote:
Dat kan ik me ook, vandaar mijnquote:Op maandag 26 december 2011 22:58 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik kan me voorstellen dat iemand het zeikmuziek vindt.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Mensen, ik vind het mooi geweest.
Veel plezier met de lijst en een prettige jaarwisseling alvast!
Thnx. Jullie een hele fijne vakantiequote:Op maandag 26 december 2011 22:59 schreef MadMaster het volgende:
mazzel !!!quote:Op maandag 26 december 2011 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Oh, da's ineens een grote sprong in de tijd!quote:Op maandag 26 december 2011 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Slaapze!quote:Op maandag 26 december 2011 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Beste wensen voor 2012 dan.quote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, na Kerst vind ik er nooit meer wat aan...
quote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
maar dan mis je de nummer 1quote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand verklapte eerder vanavond al wat de nummer 1 isquote:Op maandag 26 december 2011 23:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar dan mis je de nummer 1
Ikquote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand verklapte eerder vanavond al wat de nummer 1 is
ik heb het niet gelezen gelukkigquote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat gemistquote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is een LARP?quote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een beetje de Gaia van de jaren '80. Muziek voor LARPers
Van die lui die Middeleeuws gaan doen enzo voor een weekend..quote:
Dat was idd waar ik ook aan dacht.quote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een beetje de Gaia van de jaren '80.
Aha. Nou ja, als het ze van de straat houdt...quote:Op maandag 26 december 2011 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van die lui die Middeleeuws gaan doen enzo voor een weekend..
Ja, dat vind ik ook. Volgend jaar ga ik zo vaak als mogelijk op dat nummer stemmen.quote:
Zat ie bij de vaste keuzes?quote:Op maandag 26 december 2011 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Volgend jaar ga ik zo vaak als mogelijk op dat nummer stemmen.
Dat mag toch niet?quote:Op maandag 26 december 2011 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Volgend jaar ga ik zo vaak als mogelijk op dat nummer stemmen.
Die hele lijst is onbegrijpelijk. Er staan nummers in die ik niet eens ken en dat wil wat zeggen.quote:
Die zijn er wel, maar flexibel, en uitzonderingen toegestaanquote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat mag toch niet?
Oh jawel, want er zijn geen regels voor het stemmen.
We moeten de vrije keuzes eigenlijk op elkaak afstemmenquote:Op maandag 26 december 2011 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb niet gestemd dit jaar.
Mee eens!quote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die hele lijst is onbegrijpelijk. Er staan nummers in die ik niet eens ken en dat wil wat zeggen.
Onder het mom, regels zijn er om gebroken te worden.quote:Op maandag 26 december 2011 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar flexibel, en uitzonderingen toegestaan
Tenzij opperhoofd Ron Stoeltie er wondroos van krijgt...quote:Op maandag 26 december 2011 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar flexibel, en uitzonderingen toegestaan
quote:Op maandag 26 december 2011 23:14 schreef het_fokschaap het volgende:
Orchard Road...Ik dacht altijd dat hij Al Jarreau zong
Hebben we vorig jaar geprobeerd, tevergeefs, met Bob Marley - Redemption Song. Maar ik wil het volgend jaar nog weleens proberen hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
We moeten de vrije keuzes eigenlijk op elkaak afstemmen
Nee, dat wordt ten eerste een eindeloze discussie, ten tweede ben je dan net zo slecht bezig als Radio 2.quote:Op maandag 26 december 2011 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
We moeten de vrije keuzes eigenlijk op elkaak afstemmen
Ik wel... volgend jaar op 1 graag.quote:
Braafste jongetje van de klas.quote:Op maandag 26 december 2011 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dat wordt ten eerste een eindeloze discussie, ten tweede ben je dan net zo slecht bezig als Radio 2.
Geen verplichtingen, maar een lijst waar je ideetjes uit kunt halen voor je vrije keuzequote:Op maandag 26 december 2011 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dat wordt ten eerste een eindeloze discussie, ten tweede ben je dan net zo slecht bezig als Radio 2.
Ik verlaag me niet tot hun niveau.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
voor je het weet schrijft iemand er er een column over
En voor je het weet, is die column jaren later nog steeds grotendeels actueel.quote:Op maandag 26 december 2011 23:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
voor je het weet schrijft iemand er er een column over
Je had toch niet gedacht dat er iets zou veranderen he?quote:Op maandag 26 december 2011 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
En voor je het weet, is die column jaren later nog steeds grotendeels actueel.
Deze is inderdaad veel beter. Schande dat die niet in de keuzelijst staat.quote:Op maandag 26 december 2011 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Smells like teen spirit vind ik dan weer helemaal niks en die staat veeeeeeel hoger. Dit nummer is wel fijn.
Memory, dacht ik.quote:Op maandag 26 december 2011 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Dit vind ik een mooi nummer van Nirvana. Ik kan nooit de titel onthouden.
Nee, maar mijn mening is wel verspreid en heeft steeds meer aanhangquote:Op maandag 26 december 2011 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je had toch niet gedacht dat er iets zou veranderen he?
Als erkennen ze Pearl Jam al enigzins
Ja, die is prachtig.quote:Op maandag 26 december 2011 23:18 schreef Nanuq het volgende:
Het mooiste nummer van Nirvana vind ik The Man Who Sold The World, maar dat is weer een David Bowie cover.
Jouw mening sloot dan ook aan bij wat veel mensen al jaren dachtenquote:Op maandag 26 december 2011 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar mijn mening is wel verspreid en heeft steeds meer aanhang
Dat was idd altijd al een beetje mijn gevoel met dit nummer..sloeg m meestal over op de CDquote:Op maandag 26 december 2011 23:19 schreef Eska het volgende:
Dit vind ik altijd maar eventjes leuk. Mag na een minuutje weer klaar zijn of zo
geen revolutie, maar evolutie !quote:Op maandag 26 december 2011 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar mijn mening is wel verspreid en heeft steeds meer aanhang
Die hele Unplugged bij MTV was geweldig (en ik hou niet echt van Nirvana)quote:Op maandag 26 december 2011 23:18 schreef Nanuq het volgende:
Het mooiste nummer van Nirvana vind ik The Man Who Sold The World, maar dat is weer een David Bowie cover.
All Apologies denk ik voor mij. of Polly.quote:Op maandag 26 december 2011 23:18 schreef Nanuq het volgende:
Goede cd voor mensen die niet zo 'rockminded' zijnquote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die hele Unplugged bij MTV was geweldig (en ik hou niet echt van Nirvana)
Er zijn ook mensen om kan ik je verzekeren..quote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw mening sloot dan ook aan bij wat veel mensen al jaren dachten
Da's mooi, ik ga graag verzekerd door het levenquote:Op maandag 26 december 2011 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen om kan ik je verzekeren..
Zo zijn er eigenlijk heel wat liedjes waarvan het intro (en soms een heel klein beetje extra) lekker is, en dan weer genoeg. (ik weet ze nu alleen even niet op te noemen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was idd altijd al een beetje mijn gevoel met dit nummer..sloeg m meestal over op de CD
ik kan het je verzekeren voor zo'n 50 euro per maand !quote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's mooi, ik ga graag verzekerd door het leven
Papa don't preach van Madonna. Geweldig intro en dan een standaardnummer.quote:Op maandag 26 december 2011 23:23 schreef Eska het volgende:
Zo zijn er eigenlijk heel wat liedjes waarvan het intro (en soms een heel klein beetje extra) lekker is, en dan weer genoeg. (ik weet ze nu alleen even niet op te noemen.)
Ja dat gedrocht komt nog... Geen toto-fan hier.quote:
Klinkt goed. Ik zal je mijn bankrekeningnummer sturen zodat je het over kunt makenquote:Op maandag 26 december 2011 23:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik kan het je verzekeren voor zo'n 50 euro per maand !
Achja...jij kijkt weer uit naar Supertramp.quote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat gedrocht komt nog... Geen toto-fan hier.
Ik vind toto (soms) wel leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat gedrocht komt nog... Geen toto-fan hier.
Niks mis met Supertramp. Ze zijn gewoon super.quote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Achja...jij kijkt weer uit naar Supertramp.
Ook al zo'n band voor levensmoeie mensen
Kijkt uit is wat overdreven... is alleen 1 van de betere nummers dit uur. Misschien zegt dat meer over dit uur.quote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Achja...jij kijkt weer uit naar Supertramp.
Ook al zo'n band voor levensmoeie mensen
I am not guiltyquote:Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik best een mooi liedje eigenlijk. Kelly Clarkson is echt een guilty pleasure.
Ow verhip. Ik heb nog wasgoed in de machine dat in de droger moet.quote:Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef Eska het volgende:
Ik ga eens even heel rustigjes kijken of ik nog wat wasgoed kan vinden of zo.
Ik denk dat ik er een hele nacht van maakquote:Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
De radio kan nu voor zo'n 6 minuten uit, wat mij betreft...
Voor jou ook.. slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 26 december 2011 23:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed er komt iig tot na tweeën niks echt leuks meer, dus ik taai af
quote:Op maandag 26 december 2011 23:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed er komt iig tot na tweeën niks echt leuks meer, dus ik taai af
typische ervaren Top 2000 luisteraar !quote:Op maandag 26 december 2011 23:43 schreef Eska het volgende:
[..]
Handig gebruik maken van de daarvoor bestemde liedjes!
quote:Op maandag 26 december 2011 23:43 schreef Eska het volgende:
[..]
Handig gebruik maken van de daarvoor bestemde liedjes!
quote:Op maandag 26 december 2011 23:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
typische ervaren Top 2000 luisteraar !
nee, dat was "the power of love" van jennifer rushquote:Op maandag 26 december 2011 23:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ah ja, basisschoolschuifelen op dit nummer![]()
Sentiment.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ah ja, basisschoolschuifelen op dit nummer![]()
Zelfs lichamelijk er op ingesteld; plasmomenten vallen steeds gunstig, so far.quote:Op maandag 26 december 2011 23:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
typische ervaren Top 2000 luisteraar !
Heb je tv? Daar kan het ook. Volgens mij straks op 3, en met Ziggo op 13. Incl. beeld. Maar dat beeld is niet de moeite waard.quote:Op maandag 26 december 2011 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan op mijn slaapkamer geen radio luisteren, anders werd dat ook mijn optie.
En Elton gooit zich af en toe toch echt zo te grabbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |